Annons:
Försöker bli med barn
  1. Tre vill bli fyra

Nidation?

Hej tjejer,
    jo jag VET att jag lovat att inte leta symtom den här månaden (vinkar till Mamma T) och jag har klarat mig bra hittills....

Sedan igår kväll har jag oavbruten svag molvärk i magen och långt ner i ryggen och under förmiddagen har jag haft rejäla flytningar (inget blod).

Är det någon som har haft liknande symtom vid nidation? Är idag ca 5 dagar efter ÄL.

Sköt om er!
    Kram
  2. 1
    Nidation? Hej tjejer,
    jo jag VET att jag lovat att inte leta symtom den här månaden (vinkar till Mamma T) och jag har klarat mig bra hittills....

Sedan igår kväll har jag oavbruten svag molvärk i magen och långt ner i ryggen och under förmiddagen har jag haft rejäla flytningar (inget blod).

Är det någon som har haft liknande symtom vid nidation? Är idag ca 5 dagar efter ÄL.

Sköt om er!
    Kram
  3. Medlem sedan
    feb 2005
    Hoppas det stämmer! Jag är en av de som har haft nidblödningar när jag blivit gravid, både vid graviditet nr 1 och 2. Men då har det alltså kommit blod också.... så det går väl inte att jämföra.
    Men jag håller tummarna hårt att det är precis nidationen du kände!
  4. 2
    Hoppas det stämmer! Jag är en av de som har haft nidblödningar när jag blivit gravid, både vid graviditet nr 1 och 2. Men då har det alltså kommit blod också.... så det går väl inte att jämföra.
    Men jag håller tummarna hårt att det är precis nidationen du kände!
  5. Mamma T

Vinkelivink!

Det där låter väl lovande! Tänk om det var ett litet ägg som fäste, fatta vad häftigt. Håller absolut tummarna för dig!

Jag letar ju absolut inte symtom jag heller... Men om jag gjorde det kunde jag rapporterat att jag inte har ett endaste. Lite större bröst, som vanligt före mens, men inte nåt annat. Jag känner mig inte alls gravid, och jag får säkert mens i helgen - skulle tippa på söndag. Men jag tänker inte bli deppig, det har jag redan bestämt. Hela mitt liv kan inte gå ut på att bli gravid, jag vägrar att låta vägen dit bli en negativ period. Nej, jag tar nog ett tidigt test på lördag innan vi ska på fest, och om det blir negativt så tänker jag dricka vin och dansa på borden.

Fortsätt uppdatera, jag är så nyfiken! Kram!
  6. 3
    Vinkelivink! Det där låter väl lovande! Tänk om det var ett litet ägg som fäste, fatta vad häftigt. Håller absolut tummarna för dig!

Jag letar ju absolut inte symtom jag heller... Men om jag gjorde det kunde jag rapporterat att jag inte har ett endaste. Lite större bröst, som vanligt före mens, men inte nåt annat. Jag känner mig inte alls gravid, och jag får säkert mens i helgen - skulle tippa på söndag. Men jag tänker inte bli deppig, det har jag redan bestämt. Hela mitt liv kan inte gå ut på att bli gravid, jag vägrar att låta vägen dit bli en negativ period. Nej, jag tar nog ett tidigt test på lördag innan vi ska på fest, och om det blir negativt så tänker jag dricka vin och dansa på borden.

Fortsätt uppdatera, jag är så nyfiken! Kram!
  7. Tre vill bli fyra
    Ja, jag hoppas också... Men nu är molvärken borta och jag ska sluta leta symtom och hålla ut tills på tisdag.

Kramar och tack för ditt pepp!
  8. 4
    Ja, jag hoppas också... Men nu är molvärken borta och jag ska sluta leta symtom och hålla ut tills på tisdag.

Kramar och tack för ditt pepp!
  9. Tre vill bli fyra
    Ja, tänk om...

Men du har så rätt i det du skriver! Jag kommer inte bli lika besviken den här gången. Jag kan tänka att min mens kommer tre dagar före IM, precis som förra månaden (det blir på lördag) och sedan ska jag också fira påsk med nubbe och det andra goda...

Fast lite hoppas man ju innerst inne ;-)
    Bamsekramar
  10. 5
    Ja, tänk om...

Men du har så rätt i det du skriver! Jag kommer inte bli lika besviken den här gången. Jag kan tänka att min mens kommer tre dagar före IM, precis som förra månaden (det blir på lördag) och sedan ska jag också fira påsk med nubbe och det andra goda...

Fast lite hoppas man ju innerst inne ;-)
    Bamsekramar
  11. Medlem sedan
    okt 2017
    Heja dig!!!

Har suttit här dag ut & dag in och försökt analysera kvinnokroppen, och blivit nästintill galen. Du har en smittsam inställning tjejen, TACK!

Har haft inställningen att jag skall bli super depp om det inte blir pluss inom kort, men det är precis som du beskriver - Hela livet kan inte gå ut på att bli gravid!

Jag dansar på borden med dig!

KRAM på dig!
  12. 6
    Heja dig!!!

Har suttit här dag ut & dag in och försökt analysera kvinnokroppen, och blivit nästintill galen. Du har en smittsam inställning tjejen, TACK!

Har haft inställningen att jag skall bli super depp om det inte blir pluss inom kort, men det är precis som du beskriver - Hela livet kan inte gå ut på att bli gravid!

Jag dansar på borden med dig!

KRAM på dig!

Liknande trådar

1. Nidation, utomkvädes, mens, annat???
    By Syskonförsök in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 12:20
  2. Nidation?
    By Fultolvis in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 10:36
  3. Nidation - hur tidigt???
    By lena m 3 barn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-30, 21:40
  4. Nidation?
    By Agnhild in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 09:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar
annons

Faktabank

Artiklar och nyttig information

Annons:
Annons: