Jag har fått så ont i munnen, en stor blåsa tror jag det är. Ser inte riktigt, men det är nåt som glänser långt in i munnen på kanten av tungan. Fattar inte vad det är och vad jag har fått det av. Gör i alla fall jätteont precis när man ska svälja.

Börjar fundera om det kan ha nåt med sonens svinkoppor att göra, men man kan väl inte få svinkoppor inne i munnen väl? Har inga andra symtom som snuva, hosta eller så.

Sonen har idag fått antibiotika mot sina svinkoppor så läkaren trodde han kunde återgå till dagis på torsdag, hoppas få vila då. Imorgon blir jag själv med sjuk son och bebis. Hoppas äldsta dottern håller sig frisk så hon kan vara på dagis imorgon.

Sedan när sambon kommer hem så ska vi på på vårat sista avslutande Aurora samtal och prata igenom förlossningen. Känns som jag har bearbetat den ganska så bra på egen hand, att jag på nåt sätt accepterat den, men det har fällts många tårar, blev inte alls som jag tänkt mig och jag trodde aldrig jag skulle vara så borta som jag var.

Jag hade ju hellre haft en lite längre förlossning eller varit klarare i skallen så jag begrep att jag födde barn. Man undrar ju nu om man skulle föda barn igen hur fort det kommer gå då.

Första tog 5 timmar och 42 min
Andra tog 3 timmar och 51 min
Tredje tog 2 timmar och 44 min

Blev lite svammel inlägg det här