Livstecken
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 1999
    #1

    Livstecken

    Hej på er!

    Jag har verkligen varit urusel på att hålla kontakten de senaste året. Det har helt enkelt varit för mycket på gång hos oss för att få orken att räcka till. Ett enda långt maraton med elände.

    Ledsen Marisan att jag inte svarat på dina mail. De ligger fortfarande kvar på "att göra listan", kommer mig liksom bara inte för att göra det.

    Jag är iaf nästan klar med min utbildning och har börjat söka jobb igen. Det känns ju lite konstigt nu när jag pluggat i fem år, men det ska bli skönt att äntligen få lite inkomst igen.

    Emil är en pigg 3-åring som far runt i 220 och bubblar om allt och ingenting på sitt lite lillgamla sätt. Tre tonåringar har jag hunnit få som terroriserar tillvaron i radhuset. Just nu är det ganska lugnt då Linn är i USA och tävlar och Magnus är iväg på LAN. Bara tre barn i huset

    Vi har hunnit gifta oss också...
    Inga syskon på gång!!! *s*

    Må gott!
  2. 1
    Livstecken Hej på er!

    Jag har verkligen varit urusel på att hålla kontakten de senaste året. Det har helt enkelt varit för mycket på gång hos oss för att få orken att räcka till. Ett enda långt maraton med elände.

    Ledsen Marisan att jag inte svarat på dina mail. De ligger fortfarande kvar på "att göra listan", kommer mig liksom bara inte för att göra det.

    Jag är iaf nästan klar med min utbildning och har börjat söka jobb igen. Det känns ju lite konstigt nu när jag pluggat i fem år, men det ska bli skönt att äntligen få lite inkomst igen.

    Emil är en pigg 3-åring som far runt i 220 och bubblar om allt och ingenting på sitt lite lillgamla sätt. Tre tonåringar har jag hunnit få som terroriserar tillvaron i radhuset. Just nu är det ganska lugnt då Linn är i USA och tävlar och Magnus är iväg på LAN. Bara tre barn i huset

    Vi har hunnit gifta oss också...
    Inga syskon på gång!!! *s*

    Må gott!
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    Kul att "se" dig :-)

    Grattis till giftermålet. I Februari var det hela 1 år sedan vi gifte oss på minstingens dop:-)
    Oj, har du pluggat 5 år wow vilken bedrift. vad var det du har pluggat för nått?
  4. 2
    Kul att "se" dig :-) Grattis till giftermålet. I Februari var det hela 1 år sedan vi gifte oss på minstingens dop:-)
    Oj, har du pluggat 5 år wow vilken bedrift. vad var det du har pluggat för nått?
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Hej!
    Men du det har varit rätt dött här det senaste året, kanske två år till och med? Kul att se dig här igen.
    Maraton med elände lät ju inte härligt direkt.
    Vi har väl inte heller dansat fram på rosenstigen det här året, men nu är det väl ganska ok.
    Kanske ses vi oftare här nu?
    Hälsningar,
    Gabbi
  6. 3
    Hej!
    Men du det har varit rätt dött här det senaste året, kanske två år till och med? Kul att se dig här igen.
    Maraton med elände lät ju inte härligt direkt.
    Vi har väl inte heller dansat fram på rosenstigen det här året, men nu är det väl ganska ok.
    Kanske ses vi oftare här nu?
    Hälsningar,
    Gabbi
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    HEJ!

    Åh vad roligt att höra från dig! Grattis till giftermålet

    Här har mest varit sjukdomar och tråkigheter senaste året, pappa men han är rätt ok nu och sen makens farmor som fick cancer i hjärnan och gick bort i början av året sen min "morfar" som åker in och ut på sjukhuset (bor på hem) och sen en nära anhörig som har blodcancer som inte kommer klara sig länge till och till sist jag som låg på sjukhus en vecka i feb pga allvarlig inflammation i och runt om bukspotskörteln men nu jobbar jag igen. BLÄÄÄÄ

    Nu tycker jag att det ska bli ett bra år resten av 2008...

    Kul med jobbsökning. Lycka till och kika gärna in här om du hinner och orkar!
    Kram på dig!
  8. 4
    HEJ!

    Åh vad roligt att höra från dig! Grattis till giftermålet

    Här har mest varit sjukdomar och tråkigheter senaste året, pappa men han är rätt ok nu och sen makens farmor som fick cancer i hjärnan och gick bort i början av året sen min "morfar" som åker in och ut på sjukhuset (bor på hem) och sen en nära anhörig som har blodcancer som inte kommer klara sig länge till och till sist jag som låg på sjukhus en vecka i feb pga allvarlig inflammation i och runt om bukspotskörteln men nu jobbar jag igen. BLÄÄÄÄ

    Nu tycker jag att det ska bli ett bra år resten av 2008...

    Kul med jobbsökning. Lycka till och kika gärna in här om du hinner och orkar!
    Kram på dig!
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5
    Hejsan! Kul att ni har gift er! Jag är inte heller här så ofta nu. Läser mest. Ida har också ett lite lillgammalt språk. Hon har börjat få såna otroliga ilske attacker, vi har lärt oss att vi måste ge med oss för husfridens skull. Agnes och Ida är så härlig goa med varandra, så kul att se att de trivs ihop. Nu ska vi åka till Gran Kanaria och vila upp oss en vcka-ska bli så härligt! Vi kanske ses nå´n gång på "byn".
    /Malinda
  10. 5
    Hejsan! Kul att ni har gift er! Jag är inte heller här så ofta nu. Läser mest. Ida har också ett lite lillgammalt språk. Hon har börjat få såna otroliga ilske attacker, vi har lärt oss att vi måste ge med oss för husfridens skull. Agnes och Ida är så härlig goa med varandra, så kul att se att de trivs ihop. Nu ska vi åka till Gran Kanaria och vila upp oss en vcka-ska bli så härligt! Vi kanske ses nå´n gång på "byn".
    /Malinda

Liknande trådar

  1. Livstecken
    By "Es mamma" in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 21:58
  2. Livstecken
    By MissTherre in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 12:13
  3. Livstecken
    By Little in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 19:31
  4. Livstecken
    By ~Emma~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-31, 16:06
  5. Livstecken
    By pingu m Edvin o Ivar in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-19, 19:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar