Smart kille...
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Smart kille...

    Dottern börjar bli stor nu (9 mån) och nu har konkurrensen börjat. Filip är en snäll storebror, men lite svartsjuka har kommit in i bilden. Han har alltid hjälpt mig med tvätten och nu ville jag att Ella också skulle få roa sig med att tömma ut kläderna. Filip gillade inte alls den idén! Jag försökte med att "det här är ingen leksak som du kan bestämma över, det står inte ditt namn på den som på dagis". Nästa dag ville han att jag skulle kolla på tvättmaskinen. Då hade han tagit en märkpenna och skrivit ett bakvänt F på tvättmaskinen! Kunde inte låta bli att le lite åt hans logiska tänkande ;-)
  2. 1
    Smart kille... Dottern börjar bli stor nu (9 mån) och nu har konkurrensen börjat. Filip är en snäll storebror, men lite svartsjuka har kommit in i bilden. Han har alltid hjälpt mig med tvätten och nu ville jag att Ella också skulle få roa sig med att tömma ut kläderna. Filip gillade inte alls den idén! Jag försökte med att "det här är ingen leksak som du kan bestämma över, det står inte ditt namn på den som på dagis". Nästa dag ville han att jag skulle kolla på tvättmaskinen. Då hade han tagit en märkpenna och skrivit ett bakvänt F på tvättmaskinen! Kunde inte låta bli att le lite åt hans logiska tänkande ;-)
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2
    Hehe jättesmart
  4. 2
    Hehe jättesmart

Liknande trådar

  1. Är jag smart eller är jag smart??
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-13, 13:29
  2. smart kille!
    By -AT- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-28, 10:46
  3. Smart kille!
    By Annika m M&V in forum _05 Höstbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 21:32
  4. Smart kille????????????
    By Mackan in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-09, 10:15
  5. Smart kille!!!
    By _em_ in forum Singelmingel
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-09, 10:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar