sobril?
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    sobril?

    ni som äter det, när på dagen äter ni det? Har kommit på att en sobril, och sen vänta ett par timmar och sen en stilnoct på det så somnar jag faktiskt!
  2. 1
    sobril? ni som äter det, när på dagen äter ni det? Har kommit på att en sobril, och sen vänta ett par timmar och sen en stilnoct på det så somnar jag faktiskt!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Tar bara Sobril när jag får sån ångest att jag inte står ut, vilket nu förtiden är väldigt väldigt sällan.
    I år har jag nog bara fått ta kanske 5 Sobril.

    När jag väl tar den så kan det vara vilken tidpunkt som helst, tar sån låg dos att jag inte blir så påverkad av den.

    Men det är väll skönt att du får sova ordentligt!!
  4. 2
    Tar bara Sobril när jag får sån ångest att jag inte står ut, vilket nu förtiden är väldigt väldigt sällan.
    I år har jag nog bara fått ta kanske 5 Sobril.

    När jag väl tar den så kan det vara vilken tidpunkt som helst, tar sån låg dos att jag inte blir så påverkad av den.

    Men det är väll skönt att du får sova ordentligt!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3

    ok

    vad har du för styrka på den? Jag har 15 mg tror jag. kände inget egetligen av enbart sobrilen, men det kanske kommer?
  6. 3
    ok vad har du för styrka på den? Jag har 15 mg tror jag. kände inget egetligen av enbart sobrilen, men det kanske kommer?
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Jag tar antingen 5 eller 10 mg! imt
  8. 4
    Jag tar antingen 5 eller 10 mg! imt
  9. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5
    Jag tar min sobril när jag känner att jag inte orkar längre, att allt blir för jobbigt sen spelar det ingen roll vad klockan är.
    Kan bli 1-4 tbl/dag när det är som värst. Har en låg dos, 5mg.
    Men jag får helst inte ta fler än 2 tbl/dag för min läkare då dom är beroendeframkallande och jag åkte dit för 1 år sen, kände mej precis som en knarkare. Kroppen, skrek efter sobril.
    Lyckades ta mej ur det beroende men känner ju av direkt när jag tagit att jag vill ha fler, det är ju så skönt.
    Kram
  10. 5
    Jag tar min sobril när jag känner att jag inte orkar längre, att allt blir för jobbigt sen spelar det ingen roll vad klockan är.
    Kan bli 1-4 tbl/dag när det är som värst. Har en låg dos, 5mg.
    Men jag får helst inte ta fler än 2 tbl/dag för min läkare då dom är beroendeframkallande och jag åkte dit för 1 år sen, kände mej precis som en knarkare. Kroppen, skrek efter sobril.
    Lyckades ta mej ur det beroende men känner ju av direkt när jag tagit att jag vill ha fler, det är ju så skönt.
    Kram
  11. Medlem sedan
    Dec 2000
    #6

    tack

    för svar, har tagit en på morgonen, det gick bara inte, känner mig lite bättre, den tar bort den värsta hysterin, men inte mer.
  12. 6
    tack för svar, har tagit en på morgonen, det gick bara inte, känner mig lite bättre, den tar bort den värsta hysterin, men inte mer.

Liknande trådar

  1. Sobril?
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-01-28, 15:36
  2. Hur blir man av Sobril?
    By Linda & Filippa+Måns in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-07-20, 16:57
  3. sobril
    By anonymt namn in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 18:00
  4. Sobril?
    By Venus in forum Känsliga snack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-05-11, 08:18
  5. Sobril
    By Mamzing in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 14:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar