7 kg har jag gått ner nu på
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    7 kg har jag gått ner nu på

    9 veckor :-) Är så glad och stolt över mig själv, hade från början satt upp som mål att gå ner 10 kg till juni. Tänk om jag skulle klara 15 kg istället till sommaren ;-)
  2. 1
    7 kg har jag gått ner nu på 9 veckor :-) Är så glad och stolt över mig själv, hade från början satt upp som mål att gå ner 10 kg till juni. Tänk om jag skulle klara 15 kg istället till sommaren ;-)
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Det är ju jättebra! Var stolt!
    Jag har gått ner exakt 16kg nu och är så nöjd men det är ju mycket kvar än. Jag väger 87 kg nu och valborgsmålet är 85kg och midsommarmålet 80kg DET ska jag klara!
  4. 2
    Det är ju jättebra! Var stolt!
    Jag har gått ner exakt 16kg nu och är så nöjd men det är ju mycket kvar än. Jag väger 87 kg nu och valborgsmålet är 85kg och midsommarmålet 80kg DET ska jag klara!
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3

    Tack, jag är faktisk

    riktigt stol över mig själv. tycker du är superduktig, 16 kg är ju jätte mycket, måste kännas riktigt bra. Jag känner mig redan nu mycket piggare sen jag började röra mer på mig och iomed det mycket fräschare, vi köpa nya kläder,sminka och sånt :-) Maken tyckte väll att jag inte behövde köpa nya byxor för varje kg jag går ner sa han här om dagen.
  6. 3
    Tack, jag är faktisk riktigt stol över mig själv. tycker du är superduktig, 16 kg är ju jätte mycket, måste kännas riktigt bra. Jag känner mig redan nu mycket piggare sen jag började röra mer på mig och iomed det mycket fräschare, vi köpa nya kläder,sminka och sånt :-) Maken tyckte väll att jag inte behövde köpa nya byxor för varje kg jag går ner sa han här om dagen.

Liknande trådar

  1. Nu har jag gått ned 6.1 kg
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2009-10-30, 21:10
  2. Hur har det gått
    By Jobbar på nr 2 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 06:43
  3. Idag har vi gått & gått & gått
    By -Catharina- in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-09-03, 20:47
  4. Idag har jag gått o gått o gått
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 11:09
  5. har ni gått ner allt som ni har gått..
    By Nini med Fredrik in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 18:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar