Nu är det mycke sexprat
Kärlek & relationer
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Nu är det mycke sexprat

    som borde höra hemma i s&e och inte här... Skaffa ett "hemligt" inlogg istället så kan ni skriva där, ni blyga/hämmade.
  2. 1
    Nu är det mycke sexprat som borde höra hemma i s&e och inte här... Skaffa ett "hemligt" inlogg istället så kan ni skriva där, ni blyga/hämmade.
  3. Anna Panna21
    #2
    Tack, snälla ni som vill snuska er a la fjortonåringar, gör ett nick enkom för soe sidan! Här passar ni inte!!
  4. 2
    Tack, snälla ni som vill snuska er a la fjortonåringar, gör ett nick enkom för soe sidan! Här passar ni inte!!
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Inte för jag tycker det är ala fjortonåringar, jag tycker sex är ett viktigt ämne att få diskutera, men likaväl som det inte passar att prata om ekonomi bland mat och dryck så... Var sak har sitt snack - eller OÄF.
  6. 3
    Inte för jag tycker det är ala fjortonåringar, jag tycker sex är ett viktigt ämne att få diskutera, men likaväl som det inte passar att prata om ekonomi bland mat och dryck så... Var sak har sitt snack - eller OÄF.
  7. Anonym
    #4
    Ja, jätteviktigt att alltid älta om storleken... det är ju verkligen avgörande för allas våra sexliv. Barnsligt är det!
  8. 4
    Ja, jätteviktigt att alltid älta om storleken... det är ju verkligen avgörande för allas våra sexliv. Barnsligt är det!
  9. Medlem sedan
    Feb 2008
    #5
    Vi ältar alla om olika saker, det du ältar kanske jag tycker är oerhört barnsligt en annan kanske tycker resonemanget är viktigt.

    Vad gäller storleken akn jag bara hålla med, så lågt - ändå kan jag itne låtabli att lägga mig i ibland. MAn får vara sån med!
  10. 5
    Vi ältar alla om olika saker, det du ältar kanske jag tycker är oerhört barnsligt en annan kanske tycker resonemanget är viktigt.

    Vad gäller storleken akn jag bara hålla med, så lågt - ändå kan jag itne låtabli att lägga mig i ibland. MAn får vara sån med!
  11. Anonym
    #6
    Visst får man vara barnslig och tjafsa om storlekar och thailändskor och afrikanska *** men inte inne på kärlek o relationer. Vi som är här - är inte intresserade av diskussioner på grottstadiet.
  12. 6
    Visst får man vara barnslig och tjafsa om storlekar och thailändskor och afrikanska *** men inte inne på kärlek o relationer. Vi som är här - är inte intresserade av diskussioner på grottstadiet.
  13. Medlem sedan
    Feb 2008
    #7
    Nä det var det jag kom på sen jag svarat en del... att jag ju faktiskt var på fel ställe för den typen av prat.
  14. 7
    Nä det var det jag kom på sen jag svarat en del... att jag ju faktiskt var på fel ställe för den typen av prat.
  15. Anonym
    #8
    Det är bra och det är bra att du försöker få folk till rätt ställe. Dessa snuskprat vill alltid söka in sig överallt där de inte hör hemma och de verkar vara inlägg skrivna av väldigt "små" människor. Jag fattar inte behovet de har att vilja vara fula i mun och uppröra folk. Löjlpottor är de.
  16. 8
    Det är bra och det är bra att du försöker få folk till rätt ställe. Dessa snuskprat vill alltid söka in sig överallt där de inte hör hemma och de verkar vara inlägg skrivna av väldigt "små" människor. Jag fattar inte behovet de har att vilja vara fula i mun och uppröra folk. Löjlpottor är de.
  17. Medlem sedan
    Dec 2007
    #9

    Nu blev jag arg!

    Vadå blyga och hämmade!? Finns faktiskt en annan anledning till att folk inte vill vara oanonyma när dom pratar om sex och erotik. Jag tänker ställa mina sexfrågor här, d v s dom som jag vill ställa anonymt, tills jag får ngn annan plats att ställa dom på och därmed basta!
  18. 9
    Nu blev jag arg! Vadå blyga och hämmade!? Finns faktiskt en annan anledning till att folk inte vill vara oanonyma när dom pratar om sex och erotik. Jag tänker ställa mina sexfrågor här, d v s dom som jag vill ställa anonymt, tills jag får ngn annan plats att ställa dom på och därmed basta!
  19. Medlem sedan
    Feb 2008
    #10
    Jaja... du får tycka vad du vill, men du går ju faktiskt förbi det som snacket är tänkt för.

    Varför inte ordna ett anonymt inlogg och ställa dem på rätt ställe istället? DET är väl lika anonymt det, du hamnar i rätt snack och får troligen bättre svar.
  20. 10
    Jaja... du får tycka vad du vill, men du går ju faktiskt förbi det som snacket är tänkt för.

    Varför inte ordna ett anonymt inlogg och ställa dem på rätt ställe istället? DET är väl lika anonymt det, du hamnar i rätt snack och får troligen bättre svar.
  21. Anonym
    #11
    Nä fy vilken attityd! Det här snacket är inte till för sexprat, och om du vill vara anonym på soe så är det helt fritt fram att du skaffar dig ett anonymt nick och använder det där. Det är helt enligt reglerna men det är inte enligt reglerna att hålla sexprat här. Du har visat prov på pissig attityd och respektlöshet mot både aff och andra medlemmar.
  22. 11
    Nä fy vilken attityd! Det här snacket är inte till för sexprat, och om du vill vara anonym på soe så är det helt fritt fram att du skaffar dig ett anonymt nick och använder det där. Det är helt enligt reglerna men det är inte enligt reglerna att hålla sexprat här. Du har visat prov på pissig attityd och respektlöshet mot både aff och andra medlemmar.
  23. Anonym
    #12
    Blä och urk! imt
  24. 12
    Blä och urk! imt
  25. Medlem sedan
    Dec 1998
    #13
    Håller med du! Jag tänker INTE skylta med mina sexuella (eller sexpartnerns) preferenser helt öppet! Så det så! Jag vill vara hemlig när jag skriver om sex! Punkt!
  26. 13
    Håller med du! Jag tänker INTE skylta med mina sexuella (eller sexpartnerns) preferenser helt öppet! Så det så! Jag vill vara hemlig när jag skriver om sex! Punkt!
  27. Medlem sedan
    Jun 2007
    #14

    Du nämnde det i Synpunkter

    och du fick svar från redax
    http://www.alltforforaldrar.se/snack....php?p=6968887

    Så du bör undvika att göra det.

    Vi har noterat ökningen av den sortens frågor här inne och vi kommer att försöka diskutera fram en lösning på det bekymret under nästa vecka.

    /marib *värd*
    Bara måste...... allt....
  28. 14
    Du nämnde det i Synpunkter och du fick svar från redax
    http://www.alltforforaldrar.se/snack....php?p=6968887

    Så du bör undvika att göra det.

    Vi har noterat ökningen av den sortens frågor här inne och vi kommer att försöka diskutera fram en lösning på det bekymret under nästa vecka.

    /marib *värd*
  29. Medlem sedan
    Dec 1998
    #15
    Till huskors: Förstår inte att "folk" blir så irriterade och arga på dej! JAG gillar din rättframma stil! Fortsätt vara som du är! Kram!
  30. 15
    Till huskors: Förstår inte att "folk" blir så irriterade och arga på dej! JAG gillar din rättframma stil! Fortsätt vara som du är! Kram!
  31. Medlem sedan
    Dec 1998
    #16
    Får man bara säga en sak EN gång på detta forum? Vad konstigt! Blir man smälld på fingrarna om man säger samma sak två gånger? Huvva! Hårda bud i Mellerud!
  32. 16
    Får man bara säga en sak EN gång på detta forum? Vad konstigt! Blir man smälld på fingrarna om man säger samma sak två gånger? Huvva! Hårda bud i Mellerud!
  33. Medlem sedan
    Jun 2007
    #17

    Inte alls

    Men blir det alltför många gånger hamnar det innom spam. Men där är vi inte ännu.

    Däremot så tyckte jag det var ett lägligt tillfälle att påminna om svaret. Med tanke på hur utvecklingen av anonyma sexfrågor sett ut härinne

    /marib *värd*
    Bara måste...... allt....
  34. 17
    Inte alls Men blir det alltför många gånger hamnar det innom spam. Men där är vi inte ännu.

    Däremot så tyckte jag det var ett lägligt tillfälle att påminna om svaret. Med tanke på hur utvecklingen av anonyma sexfrågor sett ut härinne

    /marib *värd*
  35. Anonym
    #18
    Och vad är problemet med att göra sig ett nick att bara använda inne på soe? Hur kan ni öppet gå emot affs regler?
  36. 18
    Och vad är problemet med att göra sig ett nick att bara använda inne på soe? Hur kan ni öppet gå emot affs regler?
  37. Anonym
    #19
    Och hur kan vissa inte fatta hur man beter sig fast de fått svar???
  38. 19
    Och hur kan vissa inte fatta hur man beter sig fast de fått svar???
  39. Medlem sedan
    Dec 2007
    #20

    Och...

    du som inte ens vågar vara anonym när du gnäller på andra, tycker att jag ska vara anonym när jag pratar sex!
    Jag tycker inte två inlog är okey, och har ingen lust att logga ut och logga in.
    Mina sexfrågor kommer att passa utmärkt bra här eftersom jag inte ämnar ställa ngr frågor om penisstorlek och analsex. Mina sexfrågor handlar om sex/relationsfrågor så jag anser inte att jag kringgår någonting utan kör med helt öppna kort sen får du gärna säga ifrån om du tycker ngt inlägg inte passar här och då är jag självklart beredd att flytta på det men det är ju varken du eller jag som bestämmer.
  40. 20
    Och... du som inte ens vågar vara anonym när du gnäller på andra, tycker att jag ska vara anonym när jag pratar sex!
    Jag tycker inte två inlog är okey, och har ingen lust att logga ut och logga in.
    Mina sexfrågor kommer att passa utmärkt bra här eftersom jag inte ämnar ställa ngr frågor om penisstorlek och analsex. Mina sexfrågor handlar om sex/relationsfrågor så jag anser inte att jag kringgår någonting utan kör med helt öppna kort sen får du gärna säga ifrån om du tycker ngt inlägg inte passar här och då är jag självklart beredd att flytta på det men det är ju varken du eller jag som bestämmer.
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Avancerat sexprat i förstaklass
    By Chockerad mamma in forum Skolbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 13:37
  2. Dä är mycke´nu!!!
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2009-02-27, 16:03
  3. Mycket "sexprat" på dagis!!!
    By princen in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-26, 23:41
  4. hur mycke kan man få för en
    By Nini med Fredrik in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-07, 18:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar