Nu är det mycke sexprat - Sidan 2
Kärlek & relationer
  1. Anonym
    #21
    Du gillar alla rättframma och inget fel i det men att bryta mot snackregler? Hur kan du beundra det?
  2. 21
    Du gillar alla rättframma och inget fel i det men att bryta mot snackregler? Hur kan du beundra det?
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #22

    marib

    du kan vara helt lugn, jag kommer inte att ställa några porriga frågor här utan frågor som handlar om sexualiteten i min egen relation i så fall. Dom frågorna tycker jag faktiskt hör hemma här, `sex är en stor del i kärlek och relationer eller tycker du sex står utanför det?
  4. 22
    marib du kan vara helt lugn, jag kommer inte att ställa några porriga frågor här utan frågor som handlar om sexualiteten i min egen relation i så fall. Dom frågorna tycker jag faktiskt hör hemma här, `sex är en stor del i kärlek och relationer eller tycker du sex står utanför det?
  5. Anonym
    #23
    Helt rätt uppfattat att varken du eller jag bestämmer här men du bryter ju helt uppenbart mot reglerna genom att vilja skriva dina sexfrågor här. Jag bryter inte mot någon regel.

    Du behöver skaffa dig ett till inlogg och oj oj, att det nu kan vara så jobbigt?
  6. 23
    Helt rätt uppfattat att varken du eller jag bestämmer här men du bryter ju helt uppenbart mot reglerna genom att vilja skriva dina sexfrågor här. Jag bryter inte mot någon regel.

    Du behöver skaffa dig ett till inlogg och oj oj, att det nu kan vara så jobbigt?
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #24

    Tack ska du ha

    Ja jag fattar inte varför man begär att jag ska vara anonym när jag pratar om min egen sexualitet medan dom själva inte vågar visa facet när dom rackar på mej.
    Dessutom är jag mycket skeptisk till röstningen som var på SoE eftersom anonymiteten ledde stort dagen innan röstningen gick ut. Jag vill inte ha en ny röstning dock utan jag vill att Redax tar sitt förnuft till fånga och fattar att SoE-frågor inte kan ställas oanonymt om det skall bli ett levande forum.
  8. 24
    Tack ska du ha Ja jag fattar inte varför man begär att jag ska vara anonym när jag pratar om min egen sexualitet medan dom själva inte vågar visa facet när dom rackar på mej.
    Dessutom är jag mycket skeptisk till röstningen som var på SoE eftersom anonymiteten ledde stort dagen innan röstningen gick ut. Jag vill inte ha en ny röstning dock utan jag vill att Redax tar sitt förnuft till fånga och fattar att SoE-frågor inte kan ställas oanonymt om det skall bli ett levande forum.
  9. Anonym
    #25
    Jag fattar inte-vad hindrar dig från att vara oanonym på soe?
  10. 25
    Jag fattar inte-vad hindrar dig från att vara oanonym på soe?
  11. Medlem sedan
    Dec 2007
    #26

    Nejdå

    Är du inte läskunnig? Jag skriver att jag tänker ställa dom frågor jag har som gäller sexualiteten i min relation. Kärlek och relationer heter ju det här snacket, eller hur? När jag har sex är jag i en relation och jag känner kärlek, alltså är det helt i sin ordning att ställa en sådan fråga här. Jag tänker inte ställa de frågor jag annars brukar göra på SoE, dom frågorna håller jag med om passar bäst där och då väljer jag att inte ställa dom alls. Nöjd?
  12. 26
    Nejdå Är du inte läskunnig? Jag skriver att jag tänker ställa dom frågor jag har som gäller sexualiteten i min relation. Kärlek och relationer heter ju det här snacket, eller hur? När jag har sex är jag i en relation och jag känner kärlek, alltså är det helt i sin ordning att ställa en sådan fråga här. Jag tänker inte ställa de frågor jag annars brukar göra på SoE, dom frågorna håller jag med om passar bäst där och då väljer jag att inte ställa dom alls. Nöjd?
  13. Anonym
    #27
    Svänga kappan efter vinden.. du insåg att du gått lite för långt i din självsäkerhet i första inlägget. Bra.
  14. 27
    Svänga kappan efter vinden.. du insåg att du gått lite för långt i din självsäkerhet i första inlägget. Bra.
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #28

    Vet inte hur länge du varit

    medlem på aff, men har du varit med ett tag så vet du att det tidigare fanns ett ämne som hette Kvinna och man.

    Det delades till det som numera är S&E samt K&R. Det fanns mao ett större intresse för att faktiskt hålla isär ämnena. Det har inte ett dugg med min personliga åsikt att göra utan det var ett medlemsbeslut.

    Är det så att flera är intresserade av andra lösningar så rekommenderar jag att man vänder sig direkt till redax med de önskemålen istället för att testa gränserna på plats

    /marib *värd*.
    Bara måste...... allt....
  16. 28
    Vet inte hur länge du varit medlem på aff, men har du varit med ett tag så vet du att det tidigare fanns ett ämne som hette Kvinna och man.

    Det delades till det som numera är S&E samt K&R. Det fanns mao ett större intresse för att faktiskt hålla isär ämnena. Det har inte ett dugg med min personliga åsikt att göra utan det var ett medlemsbeslut.

    Är det så att flera är intresserade av andra lösningar så rekommenderar jag att man vänder sig direkt till redax med de önskemålen istället för att testa gränserna på plats

    /marib *värd*.
  17. Medlem sedan
    Dec 2007
    #29

    Ok

    "Jag har upptäckt att min man är transvestit. Har hittat damtrosor och behåar gömda i klädkammaren. Vad ska jag göra."

    Skulle din man vilja att du la ut en sådan fråga oanonymt på SoE med foto och allt? Inte jag.
    Jag vill inte ha flera inlogg, där är jag mycket bestämd. Det ska fungera att använda en signatur på ett forum.
  18. 29
    Ok "Jag har upptäckt att min man är transvestit. Har hittat damtrosor och behåar gömda i klädkammaren. Vad ska jag göra."

    Skulle din man vilja att du la ut en sådan fråga oanonymt på SoE med foto och allt? Inte jag.
    Jag vill inte ha flera inlogg, där är jag mycket bestämd. Det ska fungera att använda en signatur på ett forum.
  19. Medlem sedan
    Dec 2007
    #30

    och hur är det med din

    självsäkerhet. Ta av dig burkan, annars slutar jag diskussionen här!
  20. 30
    och hur är det med din självsäkerhet. Ta av dig burkan, annars slutar jag diskussionen här!
  21. Anonym
    #31
    Hurra! imt
  22. 31
    Hurra! imt
  23. Anonym
    #32
    Burka eller inte, rätt har jag ju.
  24. 32
    Burka eller inte, rätt har jag ju.
  25. Medlem sedan
    Dec 2007
    #33

    Ok

    Då vill jag ha en förklaring till vilken sorts frågor som behandlar sexualiteten kvinna och man som passar att lägga här och vilka som passar på SoE. Det kan ju vara så att det finns en större problematik mellan man och kvinna som omfattar en massa saker, både sex, ungar, jobb, hem.... Ska jag lägga halva inlägget på SoE och halva här då?
  26. 33
    Ok Då vill jag ha en förklaring till vilken sorts frågor som behandlar sexualiteten kvinna och man som passar att lägga här och vilka som passar på SoE. Det kan ju vara så att det finns en större problematik mellan man och kvinna som omfattar en massa saker, både sex, ungar, jobb, hem.... Ska jag lägga halva inlägget på SoE och halva här då?
  27. Anonym
    #34
    Du har svårt att följa reglerna, kanske du inte passar på aff? Det handlar inte om vad DU vill, förstår du?
  28. 34
    Du har svårt att följa reglerna, kanske du inte passar på aff? Det handlar inte om vad DU vill, förstår du?
  29. Anonym
    #35
    Sex hör inte hit, lätt va?
  30. 35
    Sex hör inte hit, lätt va?
  31. Medlem sedan
    Dec 2007
    #36

    och tillägger

    jag var nog en av de mest frekventa skribenterna på f.d KoM och så mycket kan jag säga att jäklar vad roligt vi hade på den tiden det var anonymt och vi kunde prata på om vad som helst. Jag var själv sällan anonym, det är inte därför jag jobbar för anonymiteten, men andra som fullt förståeligt ville vara anonyma, var det och diskussionerna var högt till tak ochmycket givande. Tyvärr har många från förr försvunnit och så har jag.
  32. 36
    och tillägger jag var nog en av de mest frekventa skribenterna på f.d KoM och så mycket kan jag säga att jäklar vad roligt vi hade på den tiden det var anonymt och vi kunde prata på om vad som helst. Jag var själv sällan anonym, det är inte därför jag jobbar för anonymiteten, men andra som fullt förståeligt ville vara anonyma, var det och diskussionerna var högt till tak ochmycket givande. Tyvärr har många från förr försvunnit och så har jag.
  33. Anonym
    #37
    Vi har varit så nöjda så, vi har inte saknat något sexsnack här inne, synd att du inte trivs men det gör knappast någon skillnad.
  34. 37
    Vi har varit så nöjda så, vi har inte saknat något sexsnack här inne, synd att du inte trivs men det gör knappast någon skillnad.
  35. Medlem sedan
    Jun 2007
    #38

    Det är en lösning

    det är möjligt att det finns flera. Vill du ha till stånd ändringar så _måste_ du gå via redax.

    Vad jag kan göra är att lyfta diskussionen till värdsnacket, men jag ser eg inga större svårigheter med att hålla Sex och Relationer åtskilt.

    Även här kan man få fram exakt vad man vill ha sagt och ändå hålla sig inom reglerna för vad foruminfot och comunityreglerna täcker.

    /marib *värd*
    Bara måste...... allt....
  36. 38
    Det är en lösning det är möjligt att det finns flera. Vill du ha till stånd ändringar så _måste_ du gå via redax.

    Vad jag kan göra är att lyfta diskussionen till värdsnacket, men jag ser eg inga större svårigheter med att hålla Sex och Relationer åtskilt.

    Även här kan man få fram exakt vad man vill ha sagt och ändå hålla sig inom reglerna för vad foruminfot och comunityreglerna täcker.

    /marib *värd*
  37. Anonym mamma
    #39
    Håller med huskors. Varför kallas man blyg och hämmad för att man inte vill lufta sitt sexliv hur som helst? Jag har förut nån gång ställt anonyma frågor om sex inne på Sex och erotik, nu går jag inte ens in dit och läser. Jag är varken blyg eller hämmad, men tycker sex hör till det privata. Har aldrig skrivit om sex härinne, dock, bara så ni vet.
    Har helt enkelt ingenstans att skriva om sex, har inget jättebehov av det heller men skulle jag ha, så finns det ingen sida. För jag berättar inte om mitt sexliv för andra.
  38. 39
    Håller med huskors. Varför kallas man blyg och hämmad för att man inte vill lufta sitt sexliv hur som helst? Jag har förut nån gång ställt anonyma frågor om sex inne på Sex och erotik, nu går jag inte ens in dit och läser. Jag är varken blyg eller hämmad, men tycker sex hör till det privata. Har aldrig skrivit om sex härinne, dock, bara så ni vet.
    Har helt enkelt ingenstans att skriva om sex, har inget jättebehov av det heller men skulle jag ha, så finns det ingen sida. För jag berättar inte om mitt sexliv för andra.
  39. Medlem sedan
    Jun 2007
    #40

    Det räcker så tycker jag

    du har fått fram din ståndpunkt och jag tror ingen missat den. Vidare pajkastning ger bara tråkig stämning

    /marib *värd*
    Bara måste...... allt....
  40. 40
    Det räcker så tycker jag du har fått fram din ståndpunkt och jag tror ingen missat den. Vidare pajkastning ger bara tråkig stämning

    /marib *värd*
Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Liknande trådar

  1. Avancerat sexprat i förstaklass
    By Chockerad mamma in forum Skolbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 13:37
  2. Dä är mycke´nu!!!
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2009-02-27, 16:03
  3. Mycket "sexprat" på dagis!!!
    By princen in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-26, 23:41
  4. hur mycke kan man få för en
    By Nini med Fredrik in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-07, 18:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar