Lantlig stil - badrum
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Lantlig stil - badrum

    Jag letar febrilt efter grejer till ett badrum i lantlig stil. Spegel och krokar har jag hittat, men nu letar jag toapappershållare, toaborste och förvaring av toarullar. Har ni några nättips eller tips på butiker i Sthlmsområdet?
  2. 1
    Lantlig stil - badrum Jag letar febrilt efter grejer till ett badrum i lantlig stil. Spegel och krokar har jag hittat, men nu letar jag toapappershållare, toaborste och förvaring av toarullar. Har ni några nättips eller tips på butiker i Sthlmsområdet?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Vad är lantlig stil?

    Vi har en rätt driven stil i vårt badrum, och den harmonierar med resten av huset som är från 1914 och är mangårdsbyggnaden på en bondgård. Fast jag vet ju inte om du tycker det är lantligt för det? Vi har kört på smide så långt det går och då kan du hitta krokar på IKEA och på Indiska finns det en massa fint. Jag tror det var där jag köpte toapappershållaren, den gammaldagsa klockan (jag vill gärna veta hur länge jag glötat i badkaret) kommer därifrån iaf.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  4. 2
    Vad är lantlig stil? Vi har en rätt driven stil i vårt badrum, och den harmonierar med resten av huset som är från 1914 och är mangårdsbyggnaden på en bondgård. Fast jag vet ju inte om du tycker det är lantligt för det? Vi har kört på smide så långt det går och då kan du hitta krokar på IKEA och på Indiska finns det en massa fint. Jag tror det var där jag köpte toapappershållaren, den gammaldagsa klockan (jag vill gärna veta hur länge jag glötat i badkaret) kommer därifrån iaf.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
  6. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    Indiska brukar ha rätt mkt bra "lantliga" inredningsgrejjor till badrum.
  7. 4
    Indiska brukar ha rätt mkt bra "lantliga" inredningsgrejjor till badrum.
  8. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5
    Tack, men jag har varit på Indiska och införskaffat just spegel och krokar, men de hade inte toapappershållare. Skulle vilja ha en vit i lite gammaldags stil, shabby chic, lantlig eller nåt sådant.
  9. 5
    Tack, men jag har varit på Indiska och införskaffat just spegel och krokar, men de hade inte toapappershållare. Skulle vilja ha en vit i lite gammaldags stil, shabby chic, lantlig eller nåt sådant.
  10. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6
    Tydligen slutat föra. Förr fanns toapappershållare i trä och smide. Tror det fanns i både mörkt trä och vitt.
  11. 6
    Tydligen slutat föra. Förr fanns toapappershållare i trä och smide. Tror det fanns i både mörkt trä och vitt.
  12. Medlem sedan
    Oct 2004
    #7
  13. Anonym
    #8
    http://www.fridasgard.se/varor.asp?varugruppID=29 här kanske du hittar lite spännande saker.
  14. 8
    http://www.fridasgard.se/varor.asp?varugruppID=29 här kanske du hittar lite spännande saker.
  15. Medlem sedan
    Apr 2001
    #9
    Superfina grejer! Hittade precis vad jag var ute efter, tack, tack!
  16. 9
    Superfina grejer! Hittade precis vad jag var ute efter, tack, tack!

Liknande trådar

  1. Barnvänlig soffa-lantlig stil?
    By Kråkan in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 15:47
  2. Kökslampa i lite lantlig stil
    By Svammelmamma in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 09:56
  3. Bloggar lantlig stil?
    By Svammelmamma in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 00:18
  4. Vit,lantlig,klassisk stil+barn
    By Mika in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-11-01, 13:53
  5. vit, lantlig stil+barn
    By Mika in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-31, 13:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar