Allergier
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Allergier

    Har några funderingar ang allergi/ överkänslighet hos barn. Nån med erfarenhet?

    Sonen har länge varit tät i näsan, snorar men vill och kan inte snyta sig. Har inte märkt att han killar i ögonen eller att det skulle killa i näsan. Förkylning... ja i så fall väldigt långdragen eftersom han varit sån här länge när jag tänker efter. har börjat fundera på om han kanske reagerar på nåt. Damm, djur eller så. Vi har ju katter till exempel. Har inte kommit så långt att jag tänkt på om han blivit bättre om vi varit hos djurfria kompisar eller så. Dagmamman har oxå katt... Om man är överkänslig kan det ge symom som "bara" täthet? Eller hör det liksom till att det killar och kliar, ger röda ögon, nysningar osv...?
  2. 1
    Allergier Har några funderingar ang allergi/ överkänslighet hos barn. Nån med erfarenhet?

    Sonen har länge varit tät i näsan, snorar men vill och kan inte snyta sig. Har inte märkt att han killar i ögonen eller att det skulle killa i näsan. Förkylning... ja i så fall väldigt långdragen eftersom han varit sån här länge när jag tänker efter. har börjat fundera på om han kanske reagerar på nåt. Damm, djur eller så. Vi har ju katter till exempel. Har inte kommit så långt att jag tänkt på om han blivit bättre om vi varit hos djurfria kompisar eller så. Dagmamman har oxå katt... Om man är överkänslig kan det ge symom som "bara" täthet? Eller hör det liksom till att det killar och kliar, ger röda ögon, nysningar osv...?
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2
    Jag tror att det kan ge "bara" täthet i näsan. Jag blir täppt i näsan av tända stearinljus men har inga andra besvär.
  4. 2
    Jag tror att det kan ge "bara" täthet i näsan. Jag blir täppt i näsan av tända stearinljus men har inga andra besvär.

Liknande trådar

  1. O.S.A och allergier...?
    By -ME- in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-13, 18:38
  2. Ngn här som är bra på allergier?
    By Millish m N+M in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 07:03
  3. Ngn som är bra på allergier?
    By Millish m N+M in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 18:45
  4. Allergier...
    By Nita och killarna in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 09:49
  5. Allergier,allergier..*pust*
    By Nita och killarna in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 07:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar