Oj! Nii är kvar!
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Oj! Nii är kvar!

    Häftig att så många är kvar! Lite aktivitet iofs men det är väl så att livet tar tid i sig, man hinner inte emr som förr.

    För mig har det hänt massor. Har startat eget http://www.pyssloteket.se , haft en "livskris" om man kan kalla den så.... Vart på väg nästan att separera menn har nog lyckats lappa i hop förhållandet igen

    Mår bättre nu, bloggar på allt om barn om pyssel http://blogg.alltombarn.se/anna/ och jobbar sex dagar i veckan.

    Hur har ni det? Jobbar ni igen? Mår alla er små vilda ettåringar bra?

    Kul att kika in till er/oss då och då..... önskar jag hade tid och ork att göra det oftare bara

    Kram Anna (med tre tjejer och vilgot)
  2. 1
    Oj! Nii är kvar! Häftig att så många är kvar! Lite aktivitet iofs men det är väl så att livet tar tid i sig, man hinner inte emr som förr.

    För mig har det hänt massor. Har startat eget http://www.pyssloteket.se , haft en "livskris" om man kan kalla den så.... Vart på väg nästan att separera menn har nog lyckats lappa i hop förhållandet igen

    Mår bättre nu, bloggar på allt om barn om pyssel http://blogg.alltombarn.se/anna/ och jobbar sex dagar i veckan.

    Hur har ni det? Jobbar ni igen? Mår alla er små vilda ettåringar bra?

    Kul att kika in till er/oss då och då..... önskar jag hade tid och ork att göra det oftare bara

    Kram Anna (med tre tjejer och vilgot)
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2

    HeJ!

    Kul att se dig. Aktiviteteten är lag härinne men misstänker att de flesta har ganska hög aktivitete hemma istället. Hjälp vilken fart det är pa de sma! Jag har nog glömt hur det var med storebrorsorna eller sa haller jag pa att bli gammal...!

    Later som att du har det ganska fullt upp. Skönt att förhallandet är pa rätt köl igen.

    Jag är ju hemma med barnen och just nu är jag less. Vill ut och träffa folk och ha ett annat liv nagra timmar ibland..utan barn som slass,klättrar,hoppar, kladdar... Jag har haft svackor förr och jag hoppas att denna ska ga över ocksa för det tar emot att fixa hela logistiken kring att börja jobba(det serveras ingen lunch i skolan, dagis är svindyrt osv). Sedan en vecka tillbaka har vi en barnflicka 10timmar/vecka iaf-hoppas att det ska fa mig att hitta tillbaka till lugnet igen.

    Ha det bra!
    /Linda med Emil
  4. 2
    HeJ! Kul att se dig. Aktiviteteten är lag härinne men misstänker att de flesta har ganska hög aktivitete hemma istället. Hjälp vilken fart det är pa de sma! Jag har nog glömt hur det var med storebrorsorna eller sa haller jag pa att bli gammal...!

    Later som att du har det ganska fullt upp. Skönt att förhallandet är pa rätt köl igen.

    Jag är ju hemma med barnen och just nu är jag less. Vill ut och träffa folk och ha ett annat liv nagra timmar ibland..utan barn som slass,klättrar,hoppar, kladdar... Jag har haft svackor förr och jag hoppas att denna ska ga över ocksa för det tar emot att fixa hela logistiken kring att börja jobba(det serveras ingen lunch i skolan, dagis är svindyrt osv). Sedan en vecka tillbaka har vi en barnflicka 10timmar/vecka iaf-hoppas att det ska fa mig att hitta tillbaka till lugnet igen.

    Ha det bra!
    /Linda med Emil
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    åhhhh förstår dig precis... Hoppas verlöigen att barnflickan kan göra ´det lite bättre... Tror alla blir less efter att varit hemma länge.... man måste få lite egentid.

    Serveras ingen lunch i skolan? Hur menar du då?

    Ja här är det fullt upp vilket är bra för psyket...

    Kramar
  6. 3
    åhhhh förstår dig precis... Hoppas verlöigen att barnflickan kan göra ´det lite bättre... Tror alla blir less efter att varit hemma länge.... man måste få lite egentid.

    Serveras ingen lunch i skolan? Hur menar du då?

    Ja här är det fullt upp vilket är bra för psyket...

    Kramar
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4

    Hej!

    Mina stora killar gar pa kindergarten resp skola. Den yngre gar alla fm och tva em. Albin som gar i skolan gar saklart alla fm och alla em MEN han kommer hem 1,5timme mitt pa dagen(eller rätatre sagt, han är hemma en timme eftersom det tar femton minuter att ga enkel väg) och jag maste promenera och möta honom och sedan följa honom tillbaka igen efter lunch. Dagarna blir tämligen uppbokade av det... Man kan köpa till lunch sa att de äter pa fritids men det kostar 100kr/dag..
  8. 4
    Hej! Mina stora killar gar pa kindergarten resp skola. Den yngre gar alla fm och tva em. Albin som gar i skolan gar saklart alla fm och alla em MEN han kommer hem 1,5timme mitt pa dagen(eller rätatre sagt, han är hemma en timme eftersom det tar femton minuter att ga enkel väg) och jag maste promenera och möta honom och sedan följa honom tillbaka igen efter lunch. Dagarna blir tämligen uppbokade av det... Man kan köpa till lunch sa att de äter pa fritids men det kostar 100kr/dag..
  9. Medlem sedan
    Jun 2006
    #5
    Hallå! Jag är inne här ibland ock kikar. Ska ju oxå ha igen i Juni så jag besöker junigruppen också även om jag är ganska anonym. Denna grav känns inte lika inspirerande som förra, nu har jag gjort detta en gång och längtar bara efter bäbis! Mår ialla fall bra och har inte större problem.

    För tillfället är J pappaledig och jag jobbar, hinner med fyra månader innan jag ska vara hemma igen, jag har redan avverkat drygt hälften vilket käns helt ofattbart. Det är kul att jobba och faktiskt skönt att få komma hemifrån lite. Alva och J har det bra tillsammans på dagarna och hon är bara hur underbar som hellst :-)

    Kika in på min blogg om du vill se lite mer av henne www.majjo.blogg.se

    Sköt att höra att livet börja ordna upp sig. Förstår att det finns lite tid till varnadra med fyra barn, jobb och egen företagare men jag tror på kärleken! Lycka till!

    Kram från marlene
  10. 5
    Hallå! Jag är inne här ibland ock kikar. Ska ju oxå ha igen i Juni så jag besöker junigruppen också även om jag är ganska anonym. Denna grav känns inte lika inspirerande som förra, nu har jag gjort detta en gång och längtar bara efter bäbis! Mår ialla fall bra och har inte större problem.

    För tillfället är J pappaledig och jag jobbar, hinner med fyra månader innan jag ska vara hemma igen, jag har redan avverkat drygt hälften vilket käns helt ofattbart. Det är kul att jobba och faktiskt skönt att få komma hemifrån lite. Alva och J har det bra tillsammans på dagarna och hon är bara hur underbar som hellst :-)

    Kika in på min blogg om du vill se lite mer av henne www.majjo.blogg.se

    Sköt att höra att livet börja ordna upp sig. Förstår att det finns lite tid till varnadra med fyra barn, jobb och egen företagare men jag tror på kärleken! Lycka till!

    Kram från marlene

Liknande trådar

  1. lea-m är du kvar!?...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-26, 19:19
  2. En dag kvar!
    By Sanna med tjejerna in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 07:16
  3. ca 10 v kvar...
    By runa in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 19:23
  4. 1,6 kg kvar...
    By sarah in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-11, 17:52
  5. Lox-är du kvar?
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 00:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar