Avbrutet samlag
Planera för barn
  1. anonymt namn
    #1

    Avbrutet samlag

    Hur säkert är egentligen detta?
    Jag vill ha bäbis NU, sambon vill inte.
    Vi kör med avbrutet samlag, använder inget skydd.
    Någon som blitt gravid trots avbrutet samlag?
  2. 1
    Avbrutet samlag Hur säkert är egentligen detta?
    Jag vill ha bäbis NU, sambon vill inte.
    Vi kör med avbrutet samlag, använder inget skydd.
    Någon som blitt gravid trots avbrutet samlag?
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    Jag har....

    avbrutet, amning och 40+ - trodde inte det var möjligt. Höll på att bli helt kaos innan vi sansade oss och bestämde att köra på en femma. Sitter nu meden 7 månaders i knär o alla är nöjda o glada. Men jag kommer inte att lita på avbrutet och jag vill att vi båda ska vara överens innan man står där, för det vill jag inte uppleva igen.
    Älskar mina troll ♥ Emil ♥ Oskar ♥ Viktor ♥ Vilma ♥ Nova ♥
  4. 2
    Jag har.... avbrutet, amning och 40+ - trodde inte det var möjligt. Höll på att bli helt kaos innan vi sansade oss och bestämde att köra på en femma. Sitter nu meden 7 månaders i knär o alla är nöjda o glada. Men jag kommer inte att lita på avbrutet och jag vill att vi båda ska vara överens innan man står där, för det vill jag inte uppleva igen.
  5. Anonym
    #3
    Vet innerst inne att det ine är 100% skydd, men mannen dra alltid ut tidigt, inte just innan han kommer, visst kan det kanske smita igenom någon men risken är nog väldigt liten..
    Och mig emot får det gärna komma en trea
  6. 3
    Vet innerst inne att det ine är 100% skydd, men mannen dra alltid ut tidigt, inte just innan han kommer, visst kan det kanske smita igenom någon men risken är nog väldigt liten..
    Och mig emot får det gärna komma en trea
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Tjena! Vi gör likadant och har fungerat sen i somras iallafall. Framtiden vet jag dock ännu inget om... Men i tonåren blev jag gravid trots dagen-efter piller, så allt kan ju hända! /sofie
  8. 4
    Tjena! Vi gör likadant och har fungerat sen i somras iallafall. Framtiden vet jag dock ännu inget om... Men i tonåren blev jag gravid trots dagen-efter piller, så allt kan ju hända! /sofie
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5

    så vart vår första till!

    Hej vår första lilla son vart till på detta sätt.Så lycka till!
  10. 5
    så vart vår första till! Hej vår första lilla son vart till på detta sätt.Så lycka till!
  11. Anonym
    #6
    Jag skulle inte lita på att det var säkert. Fast själv blev jag gravid med min första när jag åt p-piller och vi hade typ samlag 3gånger på ett halv år så vad är säkert egentligen
  12. 6
    Jag skulle inte lita på att det var säkert. Fast själv blev jag gravid med min första när jag åt p-piller och vi hade typ samlag 3gånger på ett halv år så vad är säkert egentligen
  13. Anonym
    #7
    Jadå! 2 ggr;-) utan att vara särskilt "frekventa"
  14. 7
    Jadå! 2 ggr;-) utan att vara särskilt "frekventa"
  15. anonymt namn
    #8
    hehe. Jag har aldrig lyckats bli gravid så, men statistiskt ska det ju vara goda odds. Jag menar att män som väljer denna metod nog omedvetet kanske vill ändå (de känner ju till risken), så det går nog bra ska du se. annars är det ju bara att påpeka att han vågat risken i ett halvår och ta diskussionen därifrån
  16. 8
    hehe. Jag har aldrig lyckats bli gravid så, men statistiskt ska det ju vara goda odds. Jag menar att män som väljer denna metod nog omedvetet kanske vill ändå (de känner ju till risken), så det går nog bra ska du se. annars är det ju bara att påpeka att han vågat risken i ett halvår och ta diskussionen därifrån
  17. Medlem sedan
    Sep 2006
    #9

    risk

    killen kommer ju alltid lite innan han kommer helt.. Därav att du kan bli gravid o om han känner sig själv så vet han de.. Lycka till!!
  18. 9
    risk killen kommer ju alltid lite innan han kommer helt.. Därav att du kan bli gravid o om han känner sig själv så vet han de.. Lycka till!!

Liknande trådar

  1. avbrutet samlag?
    By TS in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-01-23, 21:30
  2. Avbrutet samlag
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-01-17, 08:28
  3. Avbrutet samlag
    By Okänd in forum Sex & erotik
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-01-03, 10:53
  4. avbrutet samlag?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 14:55
  5. avbrutet samlag
    By anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-16, 20:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar