argúineguin?
Resesnack
  1. anonymt namn
    #1

    argúineguin?

    Hej!

    Är det någon här som rest dit och bott på Sunwing. Var det bra? Vi funderar att åka över jul och nyår. Några erfarenheter??
  2. 1
    argúineguin? Hej!

    Är det någon här som rest dit och bott på Sunwing. Var det bra? Vi funderar att åka över jul och nyår. Några erfarenheter??
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Har varit i Arguineguin, dock ej på Sunwing.
    Vi åkte hem just innan jul men våra bekanta blev kvar över jul och sa att det var helt okay. Sunwing är säkert mer inriktat på barnfamiljer och kanske har mer upplägg för det.
    Själv skulle jag inte välja Arguineguin igen, lite småtrist plats. Hellre Puerto Rico då...
    Men helt ok inte några större fel alls men en liten liten plats...
  4. 2
    Har varit i Arguineguin, dock ej på Sunwing.
    Vi åkte hem just innan jul men våra bekanta blev kvar över jul och sa att det var helt okay. Sunwing är säkert mer inriktat på barnfamiljer och kanske har mer upplägg för det.
    Själv skulle jag inte välja Arguineguin igen, lite småtrist plats. Hellre Puerto Rico då...
    Men helt ok inte några större fel alls men en liten liten plats...
  5. Medlem sedan
    May 2007
    #3
    Arguineguin är ett ganska trist och slitet ställe men just Sunwing hotellet är kanon. Enormt poolområde dock en bit om man vill ha strand också. Ca 20 minuter bort ligger Anfi-beach med vit sand. Strax utanför hotellet går lokalbuss till Puerto Rico och Amadoresstranden - den bästa stranden i närheten tycker jag. Vi bokade havsutsikt för vi visste att hotellet låg vid vägen och tänkte då att vi inte kom så nära vägen, vad vi inte visste var att hotellet var som ett F och då hamnade man nära vägen om man hade havsutsikt
  6. 3
    Arguineguin är ett ganska trist och slitet ställe men just Sunwing hotellet är kanon. Enormt poolområde dock en bit om man vill ha strand också. Ca 20 minuter bort ligger Anfi-beach med vit sand. Strax utanför hotellet går lokalbuss till Puerto Rico och Amadoresstranden - den bästa stranden i närheten tycker jag. Vi bokade havsutsikt för vi visste att hotellet låg vid vägen och tänkte då att vi inte kom så nära vägen, vad vi inte visste var att hotellet var som ett F och då hamnade man nära vägen om man hade havsutsikt
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Vi var där förra året i april.Bodde på 7:e våningen, hade inte valt till havsutsikt men fick det ändå:-).Nästan alla lgh har havsutsikt, så jag tror inte man behöver ha det som tillval(och dessutom betala extra för det)!

    Poolerna var enorma. Saltvatten i alla utom den minsta barnpoolen. Killarna badade ständigt med simglasögon på, så solbrännan blev därefter :-D.

    Vi köpte till inclusive-paketet(frukost, lunch, middag). Maten var sådär.
    Det var duvor precis överallt, i resturangen också:-(, mindre trevligt!

    Sammantaget var vi nöjda med semestern, men jag åker inte dit igen på några år.
  8. 4
    Vi var där förra året i april.Bodde på 7:e våningen, hade inte valt till havsutsikt men fick det ändå:-).Nästan alla lgh har havsutsikt, så jag tror inte man behöver ha det som tillval(och dessutom betala extra för det)!

    Poolerna var enorma. Saltvatten i alla utom den minsta barnpoolen. Killarna badade ständigt med simglasögon på, så solbrännan blev därefter :-D.

    Vi köpte till inclusive-paketet(frukost, lunch, middag). Maten var sådär.
    Det var duvor precis överallt, i resturangen också:-(, mindre trevligt!

    Sammantaget var vi nöjda med semestern, men jag åker inte dit igen på några år.

Liknande trådar

  1. Arguineguin?
    By CarolaB in forum Resesnack
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-06-03, 17:19
  2. Arguineguin i maj?
    By Monkey in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-23, 05:21
  3. Arguineguin 7 maj?
    By Monkey in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-25, 18:55
  4. Arguineguin
    By higher in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 18:32
  5. Arguineguín aug/sep - tokigt?
    By higher in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-08, 16:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar