Hur tusan rider man?
Sex & erotik
  1. Nybörjare
    #1

    Hur tusan rider man?

    I helgen ville min nya kärlek att jag skulle rida honom, men det gick bara inte...*ler lite generat* Han kom in i mig men sen då?
    Fick jag ingen stuns mot den jättemjuka sängen, vilket blev ett totalt fiasko.
    Vad gör jag för fel?

    Kan ju tillägga att jag aldrig ridit en man förrut...
  2. 1
    Hur tusan rider man? I helgen ville min nya kärlek att jag skulle rida honom, men det gick bara inte...*ler lite generat* Han kom in i mig men sen då?
    Fick jag ingen stuns mot den jättemjuka sängen, vilket blev ett totalt fiasko.
    Vad gör jag för fel?

    Kan ju tillägga att jag aldrig ridit en man förrut...
  3. Anonym
    #2
    Jag är inte nybörjare men jag tycker också det är svårt...Upp och ner eller gnida runt eller vad? Känner mej klumpig och dum, fast jag gjort det flera gånger...men känner mej dum varje gång...
  4. 2
    Jag är inte nybörjare men jag tycker också det är svårt...Upp och ner eller gnida runt eller vad? Känner mej klumpig och dum, fast jag gjort det flera gånger...men känner mej dum varje gång...
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3

    Det finns ju flera sätt

    Ett att sitta på huk över mannen med fötterna på var sida och röra sig upp och ner.. kräver hyfsade benmuskler och en hel del uthållighet. Funkar fint oavsett vilket håll man tittar åt men personligen tycker jag fötter är lite tråkiga att titta på

    Nr två är att helt sonika grensla honom och stå på knä.. mycket bekvämare och han kan själv hjälpa till att hålla i bakdelen och vara med och styra tempot. Här kan du själv välja om det bara ska vara upp och ner el fram och tillbaka också. Känn dig fram
    Bara måste...... allt....
  6. 3
    Det finns ju flera sätt Ett att sitta på huk över mannen med fötterna på var sida och röra sig upp och ner.. kräver hyfsade benmuskler och en hel del uthållighet. Funkar fint oavsett vilket håll man tittar åt men personligen tycker jag fötter är lite tråkiga att titta på

    Nr två är att helt sonika grensla honom och stå på knä.. mycket bekvämare och han kan själv hjälpa till att hålla i bakdelen och vara med och styra tempot. Här kan du själv välja om det bara ska vara upp och ner el fram och tillbaka också. Känn dig fram
  7. Medlem sedan
    Oct 2005
    #4
    Jag hinner knappt börja innan jag kommer! På knä och mest fram och tillbaka. Blir en kombination av inre och yttre stimulans och det går nästan för fort.
  8. 4
    Jag hinner knappt börja innan jag kommer! På knä och mest fram och tillbaka. Blir en kombination av inre och yttre stimulans och det går nästan för fort.
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5
    Oj, vilket käckt svar jag skrev. Klart man känner sig klumpig ibland eller osmidig. Om/när det känns så blundar jag och bara låter det ske.
  10. 5
    Oj, vilket käckt svar jag skrev. Klart man känner sig klumpig ibland eller osmidig. Om/när det känns så blundar jag och bara låter det ske.
  11. Medlem sedan
    Mar 2008
    #6

    Alla gillar olika men

    Ridställningen kan se ut på olika sätt. Att tex sitta på huk över mannen kan vara ganska krävande. Men om du sitter på honom när han ligger raklång på rygg och vilar med stöd av knäna brevid så är det en ganska bekväm ställning. Du kan luta dig fram över hans huvud och så kan finna en rytm där ni båda rör er så att det passar. Om han sitter på en stol så kan du grensla honom och är stolen tillräckligt låg så kan du sköta takten genom att glida upp och ner. Tja, ni får prova er fram helt enkelt.

    Jag kan rekommendera en bok som heter "Sätt att älska" av Erik Centerwall. Där finns en hel beskrivningar av olika samlagsställningar och boken är också rikt illustrerad. Låna den på biblioteket.
  12. 6
    Alla gillar olika men Ridställningen kan se ut på olika sätt. Att tex sitta på huk över mannen kan vara ganska krävande. Men om du sitter på honom när han ligger raklång på rygg och vilar med stöd av knäna brevid så är det en ganska bekväm ställning. Du kan luta dig fram över hans huvud och så kan finna en rytm där ni båda rör er så att det passar. Om han sitter på en stol så kan du grensla honom och är stolen tillräckligt låg så kan du sköta takten genom att glida upp och ner. Tja, ni får prova er fram helt enkelt.

    Jag kan rekommendera en bok som heter "Sätt att älska" av Erik Centerwall. Där finns en hel beskrivningar av olika samlagsställningar och boken är också rikt illustrerad. Låna den på biblioteket.
  13. anonymt namn
    #7

    Måste säga att...

    ridställningen inte är nån favorit hos mig. Jag upplever liksom att det blir mindre motstånd då dvs känner penisen mindre. Om man läser lite överallt ska det ju vara kvinnornas favoritställning men jag gillar den inte...
  14. 7
    Måste säga att... ridställningen inte är nån favorit hos mig. Jag upplever liksom att det blir mindre motstånd då dvs känner penisen mindre. Om man läser lite överallt ska det ju vara kvinnornas favoritställning men jag gillar den inte...
  15. Medlem sedan
    Jan 2002
    #8
    Kan tipsa dig om att ett för mjukt underlag oftast funkar dåligt. När du rider honom så kommer han oftast i in i samma gungningstakt som du rider och då blir det inte bra även om du jobbar som en galärslav. Ännu värre är om ni kommer i otakt. Han åker ner och du är på väg upp , snoore åker ur dig och du satsar för kung och fosterland på ett ordentligt juck. Missar du då så kan jag berätta att det gör jä--igt ont när du viker ihop snorren i tre delar och träffar någon punkt på dig själv som endast gillar försiktiga beröringar. Blir inget sex mer den vecka kan jag lova. Aj,aj...
    Nä , ner med bäddmadrassen på golvet och hitta en ställning som känns bekväm för dig , då släpper det mesta.
    Lycka till
  16. 8
    Kan tipsa dig om att ett för mjukt underlag oftast funkar dåligt. När du rider honom så kommer han oftast i in i samma gungningstakt som du rider och då blir det inte bra även om du jobbar som en galärslav. Ännu värre är om ni kommer i otakt. Han åker ner och du är på väg upp , snoore åker ur dig och du satsar för kung och fosterland på ett ordentligt juck. Missar du då så kan jag berätta att det gör jä--igt ont när du viker ihop snorren i tre delar och träffar någon punkt på dig själv som endast gillar försiktiga beröringar. Blir inget sex mer den vecka kan jag lova. Aj,aj...
    Nä , ner med bäddmadrassen på golvet och hitta en ställning som känns bekväm för dig , då släpper det mesta.
    Lycka till
  17. anonymt namn
    #9
    mnja....ÄR det verkligen kvinnornas favvo eller är det en myt?? själv föredrar jag intimt i sked.... och ÄR det förresten en myt att kvinnor i 35-årsåldern har mest lust?? då har man ju små barn en del......
  18. 9
    mnja....ÄR det verkligen kvinnornas favvo eller är det en myt?? själv föredrar jag intimt i sked.... och ÄR det förresten en myt att kvinnor i 35-årsåldern har mest lust?? då har man ju små barn en del......
  19. Medlem sedan
    Mar 2007
    #10
    är för lat för de
    Dagsform:
    Vacklar mellan hopp och hopplöshet
  20. 10
    är för lat för de

Liknande trådar

  1. Hur rider du?
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-17, 19:15
  2. Ni som rider.
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 11:01
  3. Easy Rider??
    By Elwi in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-16, 18:45
  4. Flera som rider såg jag
    By NenneG in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 10:42
  5. Nån som rider?
    By M med sonen - 03 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-10, 06:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar