Hur tusan rider man?
Sex & erotik
  1. Nybörjare
    #1

    Hur tusan rider man?

    I helgen ville min nya kärlek att jag skulle rida honom, men det gick bara inte...*ler lite generat* Han kom in i mig men sen då?
    Fick jag ingen stuns mot den jättemjuka sängen, vilket blev ett totalt fiasko.
    Vad gör jag för fel?

    Kan ju tillägga att jag aldrig ridit en man förrut...
  2. 1
    Hur tusan rider man? I helgen ville min nya kärlek att jag skulle rida honom, men det gick bara inte...*ler lite generat* Han kom in i mig men sen då?
    Fick jag ingen stuns mot den jättemjuka sängen, vilket blev ett totalt fiasko.
    Vad gör jag för fel?

    Kan ju tillägga att jag aldrig ridit en man förrut...
  3. Anonym
    #2
    Jag är inte nybörjare men jag tycker också det är svårt...Upp och ner eller gnida runt eller vad? Känner mej klumpig och dum, fast jag gjort det flera gånger...men känner mej dum varje gång...
  4. 2
    Jag är inte nybörjare men jag tycker också det är svårt...Upp och ner eller gnida runt eller vad? Känner mej klumpig och dum, fast jag gjort det flera gånger...men känner mej dum varje gång...
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3

    Det finns ju flera sätt

    Ett att sitta på huk över mannen med fötterna på var sida och röra sig upp och ner.. kräver hyfsade benmuskler och en hel del uthållighet. Funkar fint oavsett vilket håll man tittar åt men personligen tycker jag fötter är lite tråkiga att titta på

    Nr två är att helt sonika grensla honom och stå på knä.. mycket bekvämare och han kan själv hjälpa till att hålla i bakdelen och vara med och styra tempot. Här kan du själv välja om det bara ska vara upp och ner el fram och tillbaka också. Känn dig fram
    Bara måste...... allt....
  6. 3