Analt samlag...
Sex & erotik
  1. anonymt namn
    #1

    Analt samlag...

    Hej, vill ha lite råd &tips om analsex av er som provat och tycker om det. Jag är en relativt mogen tjej som fram tills nu inte alls haft nåt intresse av att prova analt samlag. Men nåt har hänt med tiden och nu känner jag mig mer öppen för att testa lite nya saker mot när jag var yngre (har varit gift länge). Det började med att jag kände att det var väldigt skönt när min man stimulerade anus med fingrarna. Kände mig mer och mer nyfiken på hur det skulle kännas att ta emot nåt större där och en kväll när vi båda var något onyktra testade vi, upptäckte att jag kände mig väldigt tänd på det lite "förbjudna" i det hela och tyckte faktiskt det var ganska skönt rent fysiskt. Nu blev det hela inte så långvarigt, men, nu till min fråga: blev tyvärr rätt irriterad därbak efteråt trots massor av glidmedel, är det normalt eller hur ska man undvika det? Har som sagt bara provat en gång och vill gärna testa igen, men hur göra. Hur "hårt" och länge kör ni t ex, vill ju att han ska kunna röra sig lite (och känner mig tänd på tanken att han ska kunna spruta mig i baken...) och jag tycker vi gjorde det väldigt lugnt... ge mig tips hur ni gör!
  2. 1
    Analt samlag... Hej, vill ha lite råd &tips om analsex av er som provat och tycker om det. Jag är en relativt mogen tjej som fram tills nu inte alls haft nåt intresse av att prova analt samlag. Men nåt har hänt med tiden och nu känner jag mig mer öppen för att testa lite nya saker mot när jag var yngre (har varit gift länge). Det började med att jag kände att det var väldigt skönt när min man stimulerade anus med fingrarna. Kände mig mer och mer nyfiken på hur det skulle kännas att ta emot nåt större där och en kväll när vi båda var något onyktra testade vi, upptäckte att jag kände mig väldigt tänd på det lite "förbjudna" i det hela och tyckte faktiskt det var ganska skönt rent fysiskt. Nu blev det hela inte så långvarigt, men, nu till min fråga: blev tyvärr rätt irriterad därbak efteråt trots massor av glidmedel, är det normalt eller hur ska man undvika det? Har som sagt bara provat en gång och vill gärna testa igen, men hur göra. Hur "hårt" och länge kör ni t ex, vill ju att han ska kunna röra sig lite (och känner mig tänd på tanken att han ska kunna spruta mig i baken...) och jag tycker vi gjorde det väldigt lugnt... ge mig tips hur ni gör!
  3. tindra**
    #2
    Jag känner mkt som du när det gäller analsex, har aldrig ens lekt med tanken förrän nu, det kom såplötsligt och jag tyckte det känndes väldigt skönt när min man bla slickade mig där och smekte mig och hela balletten, han kom in en bit och det var skönt sålänge som han tog det försiktigt och inte tryckte på för då gör det ju ont,

    väldigt viktigt är att man är ordentligt våt lycka till
  4. 2
    Jag känner mkt som du när det gäller analsex, har aldrig ens lekt med tanken förrän nu, det kom såplötsligt och jag tyckte det känndes väldigt skönt när min man bla slickade mig där och smekte mig och hela balletten, han kom in en bit och det var skönt sålänge som han tog det försiktigt och inte tryckte på för då gör det ju ont,

    väldigt viktigt är att man är ordentligt våt lycka till
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Det finns ingen specifik gräns för hur hårt och hur länge man kan köra på utan det är helt upp till dig som tjej att känna efter.
    Och ja man kan bli väldigt irriterad därbak trots glidmedel ect för det är så sköra hinnor i ändtarmen.
    Men bästa glidmedlet är vanlig barnolja eller glidmedel med silikon som inte torkar ut på en gång.
    Hoppa över allt vattenbaserat glidmedel.

    Och glöm inte....vill du han ska spruta i dig i analen så var beredd på att det kan bli som ett litet lavemang.
    Vet många tjejjer som kan få rusa på toa och göra nr 2 en stund efter då killen tömt sig i analen.
  6. 3
    Det finns ingen specifik gräns för hur hårt och hur länge man kan köra på utan det är helt upp till dig som tjej att känna efter.
    Och ja man kan bli väldigt irriterad därbak trots glidmedel ect för det är så sköra hinnor i ändtarmen.
    Men bästa glidmedlet är vanlig barnolja eller glidmedel med silikon som inte torkar ut på en gång.
    Hoppa över allt vattenbaserat glidmedel.

    Och glöm inte....vill du han ska spruta i dig i analen så var beredd på att det kan bli som ett litet lavemang.
    Vet många tjejjer som kan få rusa på toa och göra nr 2 en stund efter då killen tömt sig i analen.
  7. anonymt namn
    #4

    Jag gillar det..

    ..men inte alltid.. jag måste vara rejält kåt.. använda glidmedel.. inträngandet måste gå saaakta för att vänja.. men sen kör vi på rätt hårt..

    Däremot så går det väldigt fort för mig när vi kör analt.. kan knappt röra klitoris ifall vi vill hålla på ett tag
    Och när det gått för mig så är det totalstopp! då är det inget annat än oskönt.
    Jag vill inte att han sprutar i mig.. som någon annan skrev så blir det lite lavemangeffekt.. + att det tar längre tid innan allt runnit ut och det känns inte alls lika fräscht när det rinner därifrån en massa..
  8. 4
    Jag gillar det.. ..men inte alltid.. jag måste vara rejält kåt.. använda glidmedel.. inträngandet måste gå saaakta för att vänja.. men sen kör vi på rätt hårt..

    Däremot så går det väldigt fort för mig när vi kör analt.. kan knappt röra klitoris ifall vi vill hålla på ett tag
    Och när det gått för mig så är det totalstopp! då är det inget annat än oskönt.
    Jag vill inte att han sprutar i mig.. som någon annan skrev så blir det lite lavemangeffekt.. + att det tar längre tid innan allt runnit ut och det känns inte alls lika fräscht när det rinner därifrån en massa..
  9. Anonym
    #5
    Se till att värma upp med små saker först och ta sedan större och större objekt.
  10. 5
    Se till att värma upp med små saker först och ta sedan större och större objekt.
  11. Black_sun
    #6
    Härligt att se fler kvinnor som kan njuta analt förutom min Kvinna...
    Vi använder MYCKET glidmedel, bästa glidmedlet enligt vår erfarenhet är Exxtreme glide med comfort oil...Funkar bra och håller länge...
    Min flickvän upplever inte att hon blir irriterad eller "lös i magen" efter sädesuttömning där...Dessutom säger Hon att Hon får skönare orgasmer när vi älskar där...
    Ta det bara lugnt och njut, vi "kör" inte speciellt hårt därbak - Då minskar även känslan för mig...

    Lycka till och njut...
  12. 6
    Härligt att se fler kvinnor som kan njuta analt förutom min Kvinna...
    Vi använder MYCKET glidmedel, bästa glidmedlet enligt vår erfarenhet är Exxtreme glide med comfort oil...Funkar bra och håller länge...
    Min flickvän upplever inte att hon blir irriterad eller "lös i magen" efter sädesuttömning där...Dessutom säger Hon att Hon får skönare orgasmer när vi älskar där...
    Ta det bara lugnt och njut, vi "kör" inte speciellt hårt därbak - Då minskar även känslan för mig...

    Lycka till och njut...

Liknande trådar

  1. Analt...
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2015-09-13, 13:46
  2. Analt vanligt?
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2015-09-13, 13:45
  3. Provade analt
    By Kurtson in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-03, 14:29
  4. Analt för killar?
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 21:04
  5. Analt?!
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 08:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar