knäppning i höften
Höftluxationer
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    knäppning i höften

    Vet inte om jag är i rätt forum men jag provar,

    Min dotter ska på läkarbesök imorgon då dom upptäckte vid 6 veckors kollen att hon har en knäppning i sin ena höft. Har sökt massa info på nätet o läst om skenor o kuddar. Är jättenervös för att Ottilia ska få nåt av det även om jag vill att hon ska bli bra.

    Hur funkar det med bilstol, kläder mm med skena? Ottilia är 8 veckor idag o sover bara på mage, funkar det?

    Tack för du läste.
  2. 1
    knäppning i höften Vet inte om jag är i rätt forum men jag provar,

    Min dotter ska på läkarbesök imorgon då dom upptäckte vid 6 veckors kollen att hon har en knäppning i sin ena höft. Har sökt massa info på nätet o läst om skenor o kuddar. Är jättenervös för att Ottilia ska få nåt av det även om jag vill att hon ska bli bra.

    Hur funkar det med bilstol, kläder mm med skena? Ottilia är 8 veckor idag o sover bara på mage, funkar det?

    Tack för du läste.
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Nu har vi varit på kollen o läkaren hittade inget idag o allt var stabilt. Är så glad.

    Så jag behöver inga svar på mina frågor, men det var skönt att få skriva av sig igår när jag var så nervös.

    Förlåt för jag skrev i onödan.

    KRAMAR
  4. 2
    Nu har vi varit på kollen o läkaren hittade inget idag o allt var stabilt. Är så glad.

    Så jag behöver inga svar på mina frågor, men det var skönt att få skriva av sig igår när jag var så nervös.

    Förlåt för jag skrev i onödan.

    KRAMAR
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    Snälla du du behöver inte be om ursäkt att du skrev i onödan. Det är ju jätte roligt för er att det var bra i dag. Som du kanske har läst så har min dotter haft luxation var hos läkaren förra veckan och allt känns som det ska ska på återbesök om ett år när hon kan gå är allt bra då blir hon friskskriven
    kramis
  6. 3
    Snälla du du behöver inte be om ursäkt att du skrev i onödan. Det är ju jätte roligt för er att det var bra i dag. Som du kanske har läst så har min dotter haft luxation var hos läkaren förra veckan och allt känns som det ska ska på återbesök om ett år när hon kan gå är allt bra då blir hon friskskriven
    kramis

Liknande trådar

  1. Höften-ont!
    By jumy in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 00:12
  2. Ont i höften
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 13:14
  3. Ont i höften
    By Marre m J & E in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 18:50
  4. Hängselbyxa utan knäppning i grenen?
    By Cecilia m. små troll in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-01, 10:45
  5. Kofta med knäppning i ryggen?
    By mildred in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 16:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar