Presenttips till 35-åring?
Pappasnack
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Presenttips till 35-åring?

    Min vän har total panik; hennes man fyller 35 och hon har ingen _aning_ om vad hon ska ge honom i födelsedagspresent. Han är inte intresserad av nåt annat än datorer och teknik och när hon frågat vad han önskar sig så svarar han "att få lov av henne att köpa"..och så var det nån lösning som kopplade ihop datorn och tvn och gud-vet-vad för gud-vet-hur-många tusen - som inte finns. Det kan hon inte ge honom ens om hon kom på ett sätt att slå in det och lägga på kaffebrickan.

    Han skiter i teater och hotellövernattningar och sånt jox, en barnfri helg skulle bara innebära att de satt kraschade i soffan i komaläge. Eller att han satt framför en dator och hon en annan. Dessutom är budgeten rätt begränsad.

    Vad ska hon göra?
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  2. 1
    Presenttips till 35-åring? Min vän har total panik; hennes man fyller 35 och hon har ingen _aning_ om vad hon ska ge honom i födelsedagspresent. Han är inte intresserad av nåt annat än datorer och teknik och när hon frågat vad han önskar sig så svarar han "att få lov av henne att köpa"..och så var det nån lösning som kopplade ihop datorn och tvn och gud-vet-vad för gud-vet-hur-många tusen - som inte finns. Det kan hon inte ge honom ens om hon kom på ett sätt att slå in det och lägga på kaffebrickan.

    Han skiter i teater och hotellövernattningar och sånt jox, en barnfri helg skulle bara innebära att de satt kraschade i soffan i komaläge. Eller att han satt framför en dator och hon en annan. Dessutom är budgeten rätt begränsad.

    Vad ska hon göra?
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Stänga av strömmen *imt*
  4. 2
    Stänga av strömmen *imt*
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Prova att leta här:

    www.thinkgeek.com

    Guldgruva för svårartade nördar. Jag har beställt en del därifrån...
    Några tröjor med bra texter t.ex..

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Prova att leta här: www.thinkgeek.com

    Guldgruva för svårartade nördar. Jag har beställt en del därifrån...
    Några tröjor med bra texter t.ex..
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    ja med begränsad budget får hon väl ta till sånt som inte kostar pengar.

    Sig själv t.ex? Kan t.ex ta lite foton o göra en bildbok. Kostar inte mycket alls.

    Eller ta foton som redan finns på barn o familj etc o göra en bildbok av.
  8. 4
    ja med begränsad budget får hon väl ta till sånt som inte kostar pengar.

    Sig själv t.ex? Kan t.ex ta lite foton o göra en bildbok. Kostar inte mycket alls.

    Eller ta foton som redan finns på barn o familj etc o göra en bildbok av.
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5

    Tack för tipsen!

    När jag läste upp dem för henne garvade hon gott åt "stäng av strömmen!" och höll nog med om att det var en bra plan. *s* Geek-prylar hinner hon inte beställa, födelsedan är för tätt inpå. Men det är en klart intressant länk, tack för den! Och fotobok tände hon direkt på, då har hon ju nåt att lägga på kaffebrickan. Hon trodde verkligen han skulle bli glad för en sån. Min man hade inte brytt sig ett spår kan jag säga, den hade hamnat bland övriga fotoalbum...
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  10. 5
    Tack för tipsen! När jag läste upp dem för henne garvade hon gott åt "stäng av strömmen!" och höll nog med om att det var en bra plan. *s* Geek-prylar hinner hon inte beställa, födelsedan är för tätt inpå. Men det är en klart intressant länk, tack för den! Och fotobok tände hon direkt på, då har hon ju nåt att lägga på kaffebrickan. Hon trodde verkligen han skulle bli glad för en sån. Min man hade inte brytt sig ett spår kan jag säga, den hade hamnat bland övriga fotoalbum...

Liknande trådar

  1. Presenttips till 4-åring?
    By elwira76 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-10-10, 08:24
  2. presenttips till 6-åring??
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-06, 08:01
  3. Presenttips till 1-åring...
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-07, 21:26
  4. Presenttips till 8-åring
    By Elyzabel in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 19:38
  5. presenttips till 2-åring?
    By marie in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 20:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar