Känns inte bra
_0612 Decemberbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Känns inte bra

    Skriver här för att jag tror att ni med barn i samma åldrar förstår mig bäst,Har en son på 15 månader(Noel)Min man är ifrån Turkiet och i juni ska han åka till Turkiet med Noel och hälsa på sina föräldrar och syskon.Och dom ska var borta i en månad.Pga arbete har jag ingen möjlighet att följa med.Och jag fattar inte hur jag ska klara av detta.Noels farmor och farfar,fastrar och farbröder har aldrig träffat honom och är helt överlyckliga att dom äntligen ska få träffa honom.Men hur ska jag klara mej utan honom i en månad,!?Jag gråter bara jag tänker på det:-(.Min man tycker att om hans familj ska få lära känna noel nåt så måste han vara så pass länge och han kan bara åka max en gång om året så vill därför stanna en månad.och att jag helt enkelt får"bita ihop"Kanske är jag bara självisk,för tvivlar inte på att Noel kommer ha det bra,Men har bara varit i från honom en helg en så länge och då längtar jag ihjäl mej efter honom:-(Vet inte varför jag skriver detta här men bara känner att jag behöver skriva av mej,Är jag överdriven som känner så här?
  2. 1
    Känns inte bra Skriver här för att jag tror att ni med barn i samma åldrar förstår mig bäst,Har en son på 15 månader(Noel)Min man är ifrån Turkiet och i juni ska han åka till Turkiet med Noel och hälsa på sina föräldrar och syskon.Och dom ska var borta i en månad.Pga arbete har jag ingen möjlighet att följa med.Och jag fattar inte hur jag ska klara av detta.Noels farmor och farfar,fastrar och farbröder har aldrig träffat honom och är helt överlyckliga att dom äntligen ska få träffa honom.Men hur ska jag klara mej utan honom i en månad,!?Jag gråter bara jag tänker på det:-(.Min man tycker att om hans familj ska få lära känna noel nåt så måste han vara så pass länge och han kan bara åka max en gång om året så vill därför stanna en månad.och att jag helt enkelt får"bita ihop"Kanske är jag bara självisk,för tvivlar inte på att Noel kommer ha det bra,Men har bara varit i från honom en helg en så länge och då längtar jag ihjäl mej efter honom:-(Vet inte varför jag skriver detta här men bara känner att jag behöver skriva av mej,Är jag överdriven som känner så här?
  3. memi71
    #2

    Förstår dig

    Hej, jag har en son som är född i januari -07. Och jag förstår dig fullständigt! Jag skulle nog inte tro att en sådan lösning skulle vara bra för min son. Han skulle vara i en ny miljö där de pratar ett annat språk (vet inte hur mycket din son kan av det i och för sig), har en annan kultur och skild ifrån mig. En månad är lång tid för en vuxen men för ett barn i den åldern är det en evighet. Skulle han inte sakna sin mamma? Nej jag tycker det är mycket begärt av din man faktiskt. Skönt för honom och hans släktingar men det går ut över dig och sonen. Det är lite skillnad dock om han har varit pappaledig länge innan.
  4. 2
    Förstår dig Hej, jag har en son som är född i januari -07. Och jag förstår dig fullständigt! Jag skulle nog inte tro att en sådan lösning skulle vara bra för min son. Han skulle vara i en ny miljö där de pratar ett annat språk (vet inte hur mycket din son kan av det i och för sig), har en annan kultur och skild ifrån mig. En månad är lång tid för en vuxen men för ett barn i den åldern är det en evighet. Skulle han inte sakna sin mamma? Nej jag tycker det är mycket begärt av din man faktiskt. Skönt för honom och hans släktingar men det går ut över dig och sonen. Det är lite skillnad dock om han har varit pappaledig länge innan.

Liknande trådar

  1. Känns inte bra att inte kunna vara med
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-16, 19:51
  2. Det här känns inte bra...
    By Kanske? in forum _1007 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-06, 20:48
  3. Det här känns inte kul...
    By -Grynet- in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 14:32
  4. Det känns inte bra...
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-19, 11:26
  5. Det känns inte bra!
    By erwina in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-14, 10:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar