Skvallrar lite.....
_0401 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Skvallrar lite.....

    Jost med busfröna fick en liten flicka den 11:e. Hon får berätta mer senare om hon vill....
    Maria m Nathalie -99 & William -04

    * Ta vara på stunderna idag, imorgon kan det vara försent *
  2. 1
    Skvallrar lite..... Jost med busfröna fick en liten flicka den 11:e. Hon får berätta mer senare om hon vill....
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Åhhh grattis!!! Ser fram emot att höra hela historien.

    kram
  4. 2
    Åhhh grattis!!! Ser fram emot att höra hela historien.

    kram
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    Åhh vad skoj
    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
  6. 3
    Åhh vad skoj
  7. Medlem sedan
    Dec 1999
    #4

    Tack!

    Fríða kom som ett skott. 26 min från värkstart till partus. Det blev igångsatt på FL så jag var på rätt ställe.
    Nu sitter jag med en sugpropp vid bröstet, mys!!!
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  8. 4
    Tack! Fríða kom som ett skott. 26 min från värkstart till partus. Det blev igångsatt på FL så jag var på rätt ställe.
    Nu sitter jag med en sugpropp vid bröstet, mys!!!
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5

    Ja!!

    underbart med de små. Hur är det hos er då? Känner mej vilsen i det nya barnsnacket för våra januarisar. Borde kolla in där oftare.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  10. 5
    Ja!! underbart med de små. Hur är det hos er då? Känner mej vilsen i det nya barnsnacket för våra januarisar. Borde kolla in där oftare.
  11. Medlem sedan
    Sep 2006
    #6
    Jodå, det rullar på. Här firar vi snart 1 år för lillasyster. My god, vart tog tiden vägen?? Havanna är nog som ungar är mest. Tror jag. Hon gillar att pyssla. Älskar sin storasyster. Och skulle sälja både höger och vänster hand för en TopHat

    Victoria är som vanligt..lite udda Hon har en hel fantasifamilj numer. Hon talar med enorm inlevelelse om sin "andra mamma" och "andra pappa" och syskon, både stora och små, slutligen också farbror Max. Ibland får hon mig att tro att jag lever bitvis i en annan värld där jag helt har missat att jag delar henne med en annan familj.

    På matfronten har det gått myrsteg framåt, men hon är fortfarande till hundra procent beroende av sondmatning.

    Tänk att du har 5 stycken nu. Wow!

    Vi får se om jag hinner med en liten till. Det skulle ju vara mysigt. Fast inte just nu. Jag har för övrigt inte ens fått tillbaka mensen. Men en 2010:a, det skulle kanske vara något. Flickornas pappa är dessutom 10 år äldre än mig och han kanske vill gå i pension någon gång Det här är ju hans andra kull. Han har två ungvuxna också.

    Stort grattis till dig och hela gänget. Hoppas ni får en underbar sommar!

    Kram!
    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
  12. 6
    Jodå, det rullar på. Här firar vi snart 1 år för lillasyster. My god, vart tog tiden vägen?? Havanna är nog som ungar är mest. Tror jag. Hon gillar att pyssla. Älskar sin storasyster. Och skulle sälja både höger och vänster hand för en TopHat

    Victoria är som vanligt..lite udda Hon har en hel fantasifamilj numer. Hon talar med enorm inlevelelse om sin "andra mamma" och "andra pappa" och syskon, både stora och små, slutligen också farbror Max. Ibland får hon mig att tro att jag lever bitvis i en annan värld där jag helt har missat att jag delar henne med en annan familj.

    På matfronten har det gått myrsteg framåt, men hon är fortfarande till hundra procent beroende av sondmatning.

    Tänk att du har 5 stycken nu. Wow!

    Vi får se om jag hinner med en liten till. Det skulle ju vara mysigt. Fast inte just nu. Jag har för övrigt inte ens fått tillbaka mensen. Men en 2010:a, det skulle kanske vara något. Flickornas pappa är dessutom 10 år äldre än mig och han kanske vill gå i pension någon gång Det här är ju hans andra kull. Han har två ungvuxna också.

    Stort grattis till dig och hela gänget. Hoppas ni får en underbar sommar!

    Kram!

Liknande trådar

  1. Skvallrar lite
    By Valerina in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-02, 12:07
  2. skvallrar lite
    By doriz in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 09:37
  3. Skvallrar lite då....
    By Pikaboo in forum _0307 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 21:31
  4. Skvallrar lite
    By Bea m. V & H in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-02, 18:46
  5. skvallrar lite...
    By modern in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 19:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar