Efterlysning
Höftluxationer
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Efterlysning

    Hejsan! Sitter här med ett inre kaos, har just fått veta att min dotter som blir 4 i aug. har en medfödd dubbelsidig höftluxation. Trots att vi sökt hjälp många gånger för div. problem så har hon inte blivit riktigt undersökt. Nu blir det operation och gips, rehab. i många månader. Nu efterlyser jag andra som varit med om det här (det är väldigt ovanligt) i arkivet finns det ngn som kallar sig Ufsetufsan, finns du kvar? Mvh en förtvivlad förälder som trodde att sånt här bara händer andra!!
  2. 1
    Efterlysning Hejsan! Sitter här med ett inre kaos, har just fått veta att min dotter som blir 4 i aug. har en medfödd dubbelsidig höftluxation. Trots att vi sökt hjälp många gånger för div. problem så har hon inte blivit riktigt undersökt. Nu blir det operation och gips, rehab. i många månader. Nu efterlyser jag andra som varit med om det här (det är väldigt ovanligt) i arkivet finns det ngn som kallar sig Ufsetufsan, finns du kvar? Mvh en förtvivlad förälder som trodde att sånt här bara händer andra!!
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    hej på dig!!
    Har ju inte det bekymret som du och förstår dig i din oro, min dotter upptäcktes i tid så hon har haft von rosen skena. hoppas av mitt hela hjärta att du får tag på någon som har haft samma problem som du.
    Förstår att det blir jobbigt har en dotter som också fyller 4 i aug dom är ju så intensiva i den åldern. men du ska se att det går bra
    många lycko kramisar till er.
  4. 2
    hej på dig!!
    Har ju inte det bekymret som du och förstår dig i din oro, min dotter upptäcktes i tid så hon har haft von rosen skena. hoppas av mitt hela hjärta att du får tag på någon som har haft samma problem som du.
    Förstår att det blir jobbigt har en dotter som också fyller 4 i aug dom är ju så intensiva i den åldern. men du ska se att det går bra
    många lycko kramisar till er.

Liknande trådar

  1. Efterlysning!
    By Villervalla in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-04, 12:11
  2. efterlysning!!!
    By hippo in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 16:43
  3. EFTERLYSNING!
    By ULRICAK in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-02, 07:32
  4. efterlysning!!!!!
    By hippo in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 09:04
  5. efterlysning
    By Susanne med 3 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 16:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar