Lite tidig 2 mån kontroll på bvc
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Lite tidig 2 mån kontroll på bvc

    Idag har Linnea varit på besiktning på bvc
    Hon är 7 veckor nu, min lilla Skrålla.
    Jag tycker att hon äter mer och mer sällan men antagligen får hon i sig vad hon behöver, hon äter effektivt kan man kanske säga. Matstunderna tar sällan mer än 10 min.
    Idag visade vågen 5 260g och längden är 58 cm. Nu har hon gått upp 2 kg sedan hon föddes och det känns i armen när man bär

    Både hon och jag fick så mycket beröm så jag var helt upprymd när jag gick därifrån
    Hon är så stadig i nacken och var tydligen dagens mest lättundersökta barn. Inte ett pip sa hon utan låg och snackade med mobilen som hängde i taket.
    Jag själv beskrevs av sköterskan, till läkaren, som en mamma som är nöjd och glad och Linnea som sin mammas fröjd och glädje. Jajamän, det stämmer bra det

    Det är underbart att ha en liten sladdis!
  2. 1
    Lite tidig 2 mån kontroll på bvc Idag har Linnea varit på besiktning på bvc
    Hon är 7 veckor nu, min lilla Skrålla.
    Jag tycker att hon äter mer och mer sällan men antagligen får hon i sig vad hon behöver, hon äter effektivt kan man kanske säga. Matstunderna tar sällan mer än 10 min.
    Idag visade vågen 5 260g och längden är 58 cm. Nu har hon gått upp 2 kg sedan hon föddes och det känns i armen när man bär

    Både hon och jag fick så mycket beröm så jag var helt upprymd när jag gick därifrån
    Hon är så stadig i nacken och var tydligen dagens mest lättundersökta barn. Inte ett pip sa hon utan låg och snackade med mobilen som hängde i taket.
    Jag själv beskrevs av sköterskan, till läkaren, som en mamma som är nöjd och glad och Linnea som sin mammas fröjd och glädje. Jajamän, det stämmer bra det

    Det är underbart att ha en liten sladdis!
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Åhh vad härligt
  4. 2
    Åhh vad härligt
  5. maylin
    #3

    Mysigt!

    Vad fint hon vuxit er lilla tös. Vad snäll hon måste vara som bara ligger och pratar med mobilen.
    Håller med om att det är härligt att ha en sladdis.
  6. 3
    Mysigt! Vad fint hon vuxit er lilla tös. Vad snäll hon måste vara som bara ligger och pratar med mobilen.
    Håller med om att det är härligt att ha en sladdis.
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4

    Vad härligt!

    Mattis stretade mot av alla krafter han när läkaren skulle kolla höfterna. Läkaren blev rent förvånad att han var så stark... Hehe...
    Roligt att din lilla gumma var mer samarbetsvillig och att ni båda är så nöjda & glada!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  8. 4
    Vad härligt! Mattis stretade mot av alla krafter han när läkaren skulle kolla höfterna. Läkaren blev rent förvånad att han var så stark... Hehe...
    Roligt att din lilla gumma var mer samarbetsvillig och att ni båda är så nöjda & glada!
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Underbart!!Fina siffror o va skönt o ha en sån samarbetsvillig tös......härligt!
  10. 5
    Underbart!!Fina siffror o va skönt o ha en sån samarbetsvillig tös......härligt!

Liknande trådar

  1. Lite sen 18 mnd kontroll
    By Kristin med 8 barn in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-20, 09:06
  2. Lite tidig viktrapport
    By Rosalie in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 19:46
  3. Lite tidig 6-månaderskontroll...
    By JEMA in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 16:20
  4. bvc 5 mån kontroll och lite annat..
    By willow med sandra in forum _0505 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 21:25
  5. Är hon inte lite tidig..
    By willow in forum _0506 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 09:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar