Stockholms-träffen!
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Stockholms-träffen!

    Woohoo, vad kul att så många verkar vilja följa med, följande har sagt att de troligtvis kan/vill:

    linda79a
    -Liza-
    Elinemma
    sterna
    MionsMamma
    singoalla
    MariaWe
    Lola_79

    Och massor med storasyskon! Superkul! Är det fler som vill följa med så hojta till. Ju fler desto roligare!!

    Men då bestämmer vi att det blir av fredagen den 16 maj. Vi möts utanför Skansen-entrén när de öppnar? 10.00? Eller ska vi säga 10.30 så man slipper stressa?

    Ska vi knåpa ihop nån typ av telefon-lista så att man kan efterlysa såna som saknas eller ha nån att höra av sej till om man skulle bli lite sen?
  2. 1
    Stockholms-träffen! Woohoo, vad kul att så många verkar vilja följa med, följande har sagt att de troligtvis kan/vill:

    linda79a
    -Liza-
    Elinemma
    sterna
    MionsMamma
    singoalla
    MariaWe
    Lola_79

    Och massor med storasyskon! Superkul! Är det fler som vill följa med så hojta till. Ju fler desto roligare!!

    Men då bestämmer vi att det blir av fredagen den 16 maj. Vi möts utanför Skansen-entrén när de öppnar? 10.00? Eller ska vi säga 10.30 så man slipper stressa?

    Ska vi knåpa ihop nån typ av telefon-lista så att man kan efterlysa såna som saknas eller ha nån att höra av sej till om man skulle bli lite sen?
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    10:30 skulle funka bättre för mig!
  4. 2
    10:30 skulle funka bättre för mig!
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Låter bra! 10.30 kan nog vara bra, vi kommer i alla fall sannolikt att åka bil från Uppsala men om jag tar tåget så kommer det in ca 10.00 till centralen. Då borde jag hinna till 10.30 eller hur!

    Ska bli himla kul! En telfonlista vore ju jättebra, hur ska vi göra? Lämna våra nummer som personliga meddelanden till dig?
  6. 3
    Låter bra! 10.30 kan nog vara bra, vi kommer i alla fall sannolikt att åka bil från Uppsala men om jag tar tåget så kommer det in ca 10.00 till centralen. Då borde jag hinna till 10.30 eller hur!

    Ska bli himla kul! En telfonlista vore ju jättebra, hur ska vi göra? Lämna våra nummer som personliga meddelanden till dig?
  7. Medlem sedan
    Oct 2000
    #4
    10.30 tycker jag oxå låter jätte bra
  8. 4
    10.30 tycker jag oxå låter jätte bra

Liknande trådar

  1. Stockholms träffen
    By Zarios in forum _1106 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-10, 10:13
  2. Stockholms träffen
    By Zarios in forum _1105 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-09, 12:56
  3. Stockholms träffen imorron
    By Nataluskan & Olga in forum _0906 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-06, 08:44
  4. Stockholms träffen.
    By Jennie med T & S in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-03, 19:46
  5. Stockholms-träffen!
    By MionsMamma in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 07:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar