Spikmatta nån?
Träning
  1. Medlem sedan
    Jul 1999
    #1

    Spikmatta nån?

    Hej! Någon som testat? Vilken variant i så fall? Märkte du nån effekt på värk eller så?
  2. 1
    Spikmatta nån? Hej! Någon som testat? Vilken variant i så fall? Märkte du nån effekt på värk eller så?
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2
    Jag har en spikmatta och jag rekommenderar den varmast! Det är helt meditativt att ligga på den, man blir beroende. Men de första gångerna undrade jag nog vad fasiken jag gett mig in på, det gjorde ONT...! Men smärtan går över, till slut längtar man efter nästa gång.

    Jag har inte besvär av värk, men en kompis till mig, som också har spikmatta, har värk i axlar, hon säger sig bli hjälpt av den.

    Min är från....hm, nåt som hette Hälsingehonung...?? Googla på spikmatta.
  4. 2
    Jag har en spikmatta och jag rekommenderar den varmast! Det är helt meditativt att ligga på den, man blir beroende. Men de första gångerna undrade jag nog vad fasiken jag gett mig in på, det gjorde ONT...! Men smärtan går över, till slut längtar man efter nästa gång.

    Jag har inte besvär av värk, men en kompis till mig, som också har spikmatta, har värk i axlar, hon säger sig bli hjälpt av den.

    Min är från....hm, nåt som hette Hälsingehonung...?? Googla på spikmatta.
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
  6. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    *s* jag blev så nyfiken på detta... Så jag köpte en för att testa Ja ibland styr impulserna men men jag får hoppas att jag blir nöjd med detta dyra impulsköp *galen*
  7. 4
    *s* jag blev så nyfiken på detta... Så jag köpte en för att testa Ja ibland styr impulserna men men jag får hoppas att jag blir nöjd med detta dyra impulsköp *galen*
  8. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5
    Det är inte galet - det är hälsofrämjande!
  9. 5
    Det är inte galet - det är hälsofrämjande!
  10. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6
    Ja jag hoppas det - jag läste om den och tyckte det lät mycket bra. Innan har jag aldrig varit inne på akupressur och liknande men nu ska jag testa - jag tänkte att det var lika bra att slå till NU och inte tänka för isådana fall så faller det bort...

    Ska bli spännande att testa nästa vecka när den kommer!
  11. 6
    Ja jag hoppas det - jag läste om den och tyckte det lät mycket bra. Innan har jag aldrig varit inne på akupressur och liknande men nu ska jag testa - jag tänkte att det var lika bra att slå till NU och inte tänka för isådana fall så faller det bort...

    Ska bli spännande att testa nästa vecka när den kommer!
  12. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7
    Men du måste vara uthållig, de första ggr var jag nära ge upp (och gjorde det också några ggr) efter några sekunder på mattan! Men sen ger det sig, numera är det en ren njutning att lägga sig. Ofta somnar jag.
  13. 7
    Men du måste vara uthållig, de första ggr var jag nära ge upp (och gjorde det också några ggr) efter några sekunder på mattan! Men sen ger det sig, numera är det en ren njutning att lägga sig. Ofta somnar jag.
  14. Medlem sedan
    Jul 1999
    #8
    Tack för alla svar!
    jag ska nog köpa en!
  15. 8
    Tack för alla svar!
    jag ska nog köpa en!

Liknande trådar

  1. På tal om spikmatta
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-06-13, 06:39
  2. Spikmatta
    By morsanpia in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-03-27, 17:44
  3. Spikmatta???
    By vovve in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 10:46
  4. SPIKMATTA
    By RYGGVÄRK in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 11:39
  5. Spikmatta...
    By LailaLoppan in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-24, 18:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar