Halloj allihop! =)
_0508 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Halloj allihop! =)

    Nu var det evigheters evigheter sedan jag skrev här.. Jag har till och med lyckats slarva bort lösenord till min förra inloggning.. (om den ens finns kvar!) ..

    Hur är det med er alla?

    Här är det bara bra..Vi bor kvar i Östersund jag och Oscar.. MEN planerar flytt till Stockholmstrakten.. eller Norrköping nästa år...

    Jag pluggar till läkarsekreterare just nu och är klar i december nu i år!

    Oscar växer så det knakar... Han är en väldigt viljestark, trotsig, men ack så charmig liten (schh säg det inte honom) kille! Han trivs jättebra på dagis!

    Fortfarande singel.. men det kan kanske ändras snart.. ;-) vi får väl se hur det går...
    Jag är ute på dejtingmarknaden iaf.. (lite)...

    Hoppas ni minns oss....

    /Maria
  2. 1
    Halloj allihop! =) Nu var det evigheters evigheter sedan jag skrev här.. Jag har till och med lyckats slarva bort lösenord till min förra inloggning.. (om den ens finns kvar!) ..

    Hur är det med er alla?

    Här är det bara bra..Vi bor kvar i Östersund jag och Oscar.. MEN planerar flytt till Stockholmstrakten.. eller Norrköping nästa år...

    Jag pluggar till läkarsekreterare just nu och är klar i december nu i år!

    Oscar växer så det knakar... Han är en väldigt viljestark, trotsig, men ack så charmig liten (schh säg det inte honom) kille! Han trivs jättebra på dagis!

    Fortfarande singel.. men det kan kanske ändras snart.. ;-) vi får väl se hur det går...
    Jag är ute på dejtingmarknaden iaf.. (lite)...

    Hoppas ni minns oss....

    /Maria
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Hej Maria!
    Vad roligt att läsa att ni har det bra. Verkar som om det flyter på. Kul med läkarsekreterarkursen, i den har man att göra har jag förstått...Mycket att lära in:-)

    Spännande med flytt. Kommer du hitåt måste vi ses förstås.

    Håller tummarna för dig på dejtingmarknaden!

    Märta är nu en språkrik, viljestark liten dam som vill göra allt som storebror gör och kan. Har en spirande förmåga till manipulation som vi börjat genomskåda...Nu trillade hon visst däruppe så jag får springa.
    Många kramar
    Katarina
  4. 2
    Hej Maria!
    Vad roligt att läsa att ni har det bra. Verkar som om det flyter på. Kul med läkarsekreterarkursen, i den har man att göra har jag förstått...Mycket att lära in:-)

    Spännande med flytt. Kommer du hitåt måste vi ses förstås.

    Håller tummarna för dig på dejtingmarknaden!

    Märta är nu en språkrik, viljestark liten dam som vill göra allt som storebror gör och kan. Har en spirande förmåga till manipulation som vi börjat genomskåda...Nu trillade hon visst däruppe så jag får springa.
    Många kramar
    Katarina

Liknande trådar

  1. Halloj allihop
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-14, 17:29
  2. Halloj, vad gör ni allihop!?
    By Annam.4 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-04-24, 21:11
  3. Halloj!
    By KarinMH in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-22, 17:21
  4. Halloj
    By Anneli m Uno in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 16:26
  5. halloj på er allihop!!
    By Erica in forum _0606 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 21:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar