Visar lite livstecken!
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Visar lite livstecken!

    Jag täntke bara kika in och visa lite livstecken! Det är lite trist att det inte händer mer här inne!

    Har alla börjat jobba igen? Mår alla barn bra?

    Jag pluggar, men blir hemma ett år igen efter denna terminen. Bebisen i magen lever om och själv mår jag inte så illa längre, det är skönt!

    Se till att få lite vårsol på er nu!
    Johanna 06
    Ludvig 08
  2. 1
    Visar lite livstecken! Jag täntke bara kika in och visa lite livstecken! Det är lite trist att det inte händer mer här inne!

    Har alla börjat jobba igen? Mår alla barn bra?

    Jag pluggar, men blir hemma ett år igen efter denna terminen. Bebisen i magen lever om och själv mår jag inte så illa längre, det är skönt!

    Se till att få lite vårsol på er nu!
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2

    Hej!

    Vad skönt att du mar bra! sa mysigt med bebissparkar. Jag blir lite nostalgisk eftersom jag vet att jag inte kommer att uppleva det igen. Är sa nöjd med mina 3 grabbar!
    Här är det fullt upp. Emil lär sig nya saker varje dag och det är full fart. Jag är hemma och kommer vara det i nagra ar till men har en barnflicka 12-15timmar per vecka sa att jag kan jobba lite hemifran(vilket jag borde göra nu iställer för att sitta häR!).

    Sköt om dig!

    /linda
  4. 2
    Hej! Vad skönt att du mar bra! sa mysigt med bebissparkar. Jag blir lite nostalgisk eftersom jag vet att jag inte kommer att uppleva det igen. Är sa nöjd med mina 3 grabbar!
    Här är det fullt upp. Emil lär sig nya saker varje dag och det är full fart. Jag är hemma och kommer vara det i nagra ar till men har en barnflicka 12-15timmar per vecka sa att jag kan jobba lite hemifran(vilket jag borde göra nu iställer för att sitta häR!).

    Sköt om dig!

    /linda
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Hejsan
    Jobbar inte ännu. Inskolning sker efter sommaren av lillfian