Liposinol...
Vikt
  1. anonymt namn
    #1

    Liposinol...

    Hejsan!

    Jag har ungefär 7 kg övervikt o vill nu ha bort dessa =) Såg på reklam på tv om Liposinol och var o köpte de på apoteket o har börjat äta 2 st efter middagen.

    Är det någon som provat Liposinol-har den funkat????

    Tacsam för snabba svar =)
  2. 1
    Liposinol... Hejsan!

    Jag har ungefär 7 kg övervikt o vill nu ha bort dessa =) Såg på reklam på tv om Liposinol och var o köpte de på apoteket o har börjat äta 2 st efter middagen.

    Är det någon som provat Liposinol-har den funkat????

    Tacsam för snabba svar =)
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Jag vet inte alls vad det är, men jag är personligen mycket tveksam till att endast tabletter verkligen kan göra att man går ned i vikt. Att se över sin kost, minska på sötsaker och röra på sig mer brukar vara det bästa och mest hållbara sättet.
  4. 2
    Jag vet inte alls vad det är, men jag är personligen mycket tveksam till att endast tabletter verkligen kan göra att man går ned i vikt. Att se över sin kost, minska på sötsaker och röra på sig mer brukar vara det bästa och mest hållbara sättet.
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Nej, där tror jag

    du kastade pengarna rakt i sjön. Det finns inga sådana enkla genvägar till viktnedgång. Tråkigt va?
    ~ sprengja of fucking everything ~
  6. 3
    Nej, där tror jag du kastade pengarna rakt i sjön. Det finns inga sådana enkla genvägar till viktnedgång. Tråkigt va?
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Huvva! Har man övervikt och följer rekommendationerna om dosering så räcker en ask för 279 kr i 8 dagar. Dyra piller de där....
  8. 4
    Huvva! Har man övervikt och följer rekommendationerna om dosering så räcker en ask för 279 kr i 8 dagar. Dyra piller de där....
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Nej jag är med dig, piller gör inte att man går ner i vikt. Däremot kan piller eller liknande i vissa fall vara en hjälp, antingen göra det lättare ATT äta rätt, minska på sötsaker osv eller att komplettera detta. Men ser man, som många tyvärr gör, det som själva lösningen så bäddar man för besvikelse.
  10. 5
    Nej jag är med dig, piller gör inte att man går ner i vikt. Däremot kan piller eller liknande i vissa fall vara en hjälp, antingen göra det lättare ATT äta rätt, minska på sötsaker osv eller att komplettera detta. Men ser man, som många tyvärr gör, det som själva lösningen så bäddar man för besvikelse.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Jag såg alldeles nyss reklamen på tv´n. De sa att kapslarna skulle "suga åt sig fettet och ta med det ut den naturliga vägen"..
    Tycker bara där att det låter lur och båg, tyvärr..

    Vorde ju intressant om du kunde lämnar rapport sen om de fungerar för dig?!
  12. 6
    Jag såg alldeles nyss reklamen på tv´n. De sa att kapslarna skulle "suga åt sig fettet och ta med det ut den naturliga vägen"..
    Tycker bara där att det låter lur och båg, tyvärr..

    Vorde ju intressant om du kunde lämnar rapport sen om de fungerar för dig?!
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7

    Om det är så..

    .. de påstås fungera tycker jag det är konstigt att Apoteket säljer dem, de brukar väl inte sälja vad "skit" som helst.
  14. 7
    Om det är så.. .. de påstås fungera tycker jag det är konstigt att Apoteket säljer dem, de brukar väl inte sälja vad "skit" som helst.
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Jag blev ju förstås tvungen att googla på det..
    Läs här:
    http://www.liposinol.com/sv/liposinol_works01.htm

    Även på deras första sida står att det binder fett och tar med ut "naturliga vägen"..
    Jag blev osäker om jag hört rätt eftersom jag satt med ryggen mot tv´n, men jag hörde nog rätt..
  16. 8
    Jag blev ju förstås tvungen att googla på det..
    Läs här:
    http://www.liposinol.com/sv/liposinol_works01.htm

    Även på deras första sida står att det binder fett och tar med ut "naturliga vägen"..
    Jag blev osäker om jag hört rätt eftersom jag satt med ryggen mot tv´n, men jag hörde nog rätt..
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Och för 279 kr för 8 dagar.. ij.
  18. 9
    Och för 279 kr för 8 dagar.. ij.
  19. Anonym
    #10
    Ang kostnad o dagar....
    det är 48 tabletter o jag tar 2 st om dagen efter huvudmålet o äter sunt o motionerar så dessa kommer att räcka drygt 2 veckor så jag lämnar rapport hur de har gått...
  20. 10
    Ang kostnad o dagar....
    det är 48 tabletter o jag tar 2 st om dagen efter huvudmålet o äter sunt o motionerar så dessa kommer att räcka drygt 2 veckor så jag lämnar rapport hur de har gått...
  21. Medlem sedan
    Feb 2001
    #11
    Ang kostnad o dagar....
    det är 48 tabletter o jag tar 2 st om dagen efter huvudmålet o äter sunt o motionerar så dessa kommer att räcka drygt 2 veckor så jag lämnar rapport hur de har gått...
  22. 11
    Ang kostnad o dagar....
    det är 48 tabletter o jag tar 2 st om dagen efter huvudmålet o äter sunt o motionerar så dessa kommer att räcka drygt 2 veckor så jag lämnar rapport hur de har gått...
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12
    2 tabletter efter varje huvudmål rekommenderas det, och rekommenderat sätt att äta är vanligtvis 3 huvudmål och 1-3 mellanmål/dag. Det blir alltså 6 tabletter/dag, en förp. räcker 8 dagar om man följer rekommendationerna.

    Går du ner är det för att du _äter sunt och motionerar_, lura dig inte att tro att det är tabletterna som gör det.
  24. 12
    2 tabletter efter varje huvudmål rekommenderas det, och rekommenderat sätt att äta är vanligtvis 3 huvudmål och 1-3 mellanmål/dag. Det blir alltså 6 tabletter/dag, en förp. räcker 8 dagar om man följer rekommendationerna.

    Går du ner är det för att du _äter sunt och motionerar_, lura dig inte att tro att det är tabletterna som gör det.
  25. Medlem sedan
    Dec 2014
    #13
    Bantningspiller Thermacuts - http://thermacuts.se Jag förlorade 13 kg i mindre än 2 månader och övervikten kom aldrig tillbaka.
  26. 13
    Bantningspiller Thermacuts - http://thermacuts.se Jag förlorade 13 kg i mindre än 2 månader och övervikten kom aldrig tillbaka.
  27. Medlem sedan
    Nov 2020
    #14
    Bantningspiller - https://acaiberry900.com Dottern min använt detta och det funkade bra.
  28. 14
    Bantningspiller - https://acaiberry900.com Dottern min använt detta och det funkade bra.

Liknande trådar

  1. Liposinol
    By anonymt namn in forum Träning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 13:14
  2. Liposinol...
    By Sofia 72 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 15:43
  3. Liposinol för viktnedgång köpte jag
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-30, 09:26
  4. Liposinol
    By Behöver gå ner lite in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 07:28
  5. Liposinol
    By Fritta in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-24, 11:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar