Hej alla
_0508 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 1998
    #1

    Hej alla

    Saga har börjat arta sig till en vild pojkflicka med en åsnas envishet och tokmycket charm.
    Hon har inte slutat med blöjorna än och ärligt talat så har jag varit både lite lat och egentligen inte funderat så mycket på det förrän nu.
    Är det någon av er kloka ladies som har ett bra förslag och tips på hur jag får henne att lägga av med blöjor?
    Retar du upp dig på ting som är små. Är du nog inte större än så.
  2. 1
    Hej alla Saga har börjat arta sig till en vild pojkflicka med en åsnas envishet och tokmycket charm.
    Hon har inte slutat med blöjorna än och ärligt talat så har jag varit både lite lat och egentligen inte funderat så mycket på det förrän nu.
    Är det någon av er kloka ladies som har ett bra förslag och tips på hur jag får henne att lägga av med blöjor?
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Hej Linda
    En oflickig tös har vi här också. Hon gör ju allt som storebror gör. Envis, viljestark, lite blyg och med ett stort språk som älskar att bli läst för.
    VI har inte heller slutat med blöjor. Vet att med Elis slutade vi på sommaren, när man kunde kissa ute (ett tag sprang vi innifrån och ut för att kissa:-) Det fungerade bra, eftersom vi väntade lite även med honom var han motiverad och hade den mentala förmågan så jag hyser gott hopp även för Märta. Summan av kardemumman; vänta någon månad tills ni är hemma på lite ledigheter men man kan ju prova lite på helgerna nu. Eller nåt...
    Kram Katarina
  4. 2
    Hej Linda
    En oflickig tös har vi här också. Hon gör ju allt som storebror gör. Envis, viljestark, lite blyg och med ett stort språk som älskar att bli läst för.
    VI har inte heller slutat med blöjor. Vet att med Elis slutade vi på sommaren, när man kunde kissa ute (ett tag sprang vi innifrån och ut för att kissa:-) Det fungerade bra, eftersom vi väntade lite även med honom var han motiverad och hade den mentala förmågan så jag hyser gott hopp även för Märta. Summan av kardemumman; vänta någon månad tills ni är hemma på lite ledigheter men man kan ju prova lite på helgerna nu. Eller nåt...
    Kram Katarina
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3
    Dåligt med förslag är nog också lat. Hugo är torr på dagarna på dagis men det händer ofta olyckor hemma + att ha vägrar göra nr 2 på toaletten....han håller sig dock tills han är hemma från dagis.
  6. 3
    Dåligt med förslag är nog också lat. Hugo är torr på dagarna på dagis men det händer ofta olyckor hemma + att ha vägrar göra nr 2 på toaletten....han håller sig dock tills han är hemma från dagis.

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  3. Godnatt alla singlar.. och alla andra
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 07:20
  4. Kramar till alla på alla hjärtans..
    By akkis/trött in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 19:32
  5. kram på alla hjärtans dag till ALLA
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 16:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar