Jenn
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2000
    #1

    Jenn

    Idag när jag var ute och gick så tänkte jag på det du skrev om prylar. Och så kom jag att tänka på att man kan önska sig presentkort på upplevelser. Kanske ett par nya badbrallor och entréavgiften till badhuset? Eller inträde på lekland, djurpark mm. beroende på vad som finns inom rimligt avstånd från där man bor. Att uppleva saker tillsammans är ju så mycket trevligare än att lagra leksaker.
    Indra - stolt mamma till två fina pojkar
  2. 1
    Jenn Idag när jag var ute och gick så tänkte jag på det du skrev om prylar. Och så kom jag att tänka på att man kan önska sig presentkort på upplevelser. Kanske ett par nya badbrallor och entréavgiften till badhuset? Eller inträde på lekland, djurpark mm. beroende på vad som finns inom rimligt avstånd från där man bor. Att uppleva saker tillsammans är ju så mycket trevligare än att lagra leksaker.
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2

    Hej

    Det har varit jätte fint ute idag har hängt ut lite kläder och lakan på balkongen
    Hur gammal är dina bra??
  4. 2
    Hej Det har varit jätte fint ute idag har hängt ut lite kläder och lakan på balkongen
    Hur gammal är dina bra??
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3
    Nu blir jag lite förvirrad för ett slag. Alla i den här gruppen har barn som var beräknade att födas juni-05. Har du också ett junibarn eller kom inlägget fel?
    Vi har för övrigt också fint väder.
  6. 3
    Nu blir jag lite förvirrad för ett slag. Alla i den här gruppen har barn som var beräknade att födas juni-05. Har du också ett junibarn eller kom inlägget fel?
    Vi har för övrigt också fint väder.
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Jag blev också förvirrad av det inlägget. Men vädret är fint hos oss med !
  8. 4
    Jag blev också förvirrad av det inlägget. Men vädret är fint hos oss med !
  9. Medlem sedan
    Jul 2004
    #5
    Ja vilken bra idé du kom på.
    Badhus entre eller entre på något annat skoj.
    JA.... DET skall vi önska till Jakob.

    Super ide Indra!
  10. 5
    Ja vilken bra idé du kom på.
    Badhus entre eller entre på något annat skoj.
    JA.... DET skall vi önska till Jakob.

    Super ide Indra!
  11. Medlem sedan
    Sep 2000
    #6
    Vad bra att jag kunde vara till hjälp. Hoppas ni får det ni önskar er! Ni bor väl bra till så ni borde ha massor av alternativ på grejer inom rimligt avstånd hemifrån.
  12. 6
    Vad bra att jag kunde vara till hjälp. Hoppas ni får det ni önskar er! Ni bor väl bra till så ni borde ha massor av alternativ på grejer inom rimligt avstånd hemifrån.
  13. Medlem sedan
    Dec 2007
    #7
    ööh ja jag har en dotter född 2005 7 juni jag har oxå en son född 2008 14 aug
    Jag väntar NU tillökning 2010 21 dec
  14. 7
    ööh ja jag har en dotter född 2005 7 juni jag har oxå en son född 2008 14 aug
    Jag väntar NU tillökning 2010 21 dec

Liknande trådar

  1. Jenn
    By samandra in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-09, 15:39
  2. Jenn!
    By Lo-X in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-31, 14:41
  3. JENN!
    By Martina med B+V+G in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 15:59
  4. Jenn?
    By Anonym in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 15:15
  5. Jenn!!
    By Anonym in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 16:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar