Idag har jag varit på utvecklingssamtal
Ordet är fritt
  1. -MaryT-
    #1

    Idag har jag varit på utvecklingssamtal

    på jobbet. Och oh...så fina ord jag fick höra . Tydligen anser min chef att jag har en "bred kompetens" och också att jag har en "väldigt stor social kompetens" i mitt jobb . Mångsidig, pålitlig, har utvecklats mycket, orädd för nya uppgifter. Ja, bara sånt fint! Ibland behöver man få höra det!
  2. 1
    Idag har jag varit på utvecklingssamtal på jobbet. Och oh...så fina ord jag fick höra . Tydligen anser min chef att jag har en "bred kompetens" och också att jag har en "väldigt stor social kompetens" i mitt jobb . Mångsidig, pålitlig, har utvecklats mycket, orädd för nya uppgifter. Ja, bara sånt fint! Ibland behöver man få höra det!
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Det är så trevligt med positiv feedback från arbetet, och ärligt menat beröm gör att man presterar mer. Grattis, jag förstår att du är glad.
  4. 2
    Det är så trevligt med positiv feedback från arbetet, och ärligt menat beröm gör att man presterar mer. Grattis, jag förstår att du är glad.
  5. -MaryT-
    #3
    Ja, det är trevligt med ALL feedback tycker jag - så länge den är konstruktiv, även om den vore negativ. Men man blir såklart extra glad av att höra att man är uppskattad för det man gör!
  6. 3
    Ja, det är trevligt med ALL feedback tycker jag - så länge den är konstruktiv, även om den vore negativ. Men man blir såklart extra glad av att höra att man är uppskattad för det man gör!
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Jag kan instämma i att all kritik är av nytta om den är baserad på verklig fakta som du säger. Och fina vitsord för arbetet är ju verkligen grädde på moset.
  8. 4
    Jag kan instämma i att all kritik är av nytta om den är baserad på verklig fakta som du säger. Och fina vitsord för arbetet är ju verkligen grädde på moset.
  9. Medlem sedan
    Jan 1998
    #5
    Åh vad kul! Ta tillvara på det i läneförhandlingen!
  10. 5
    Åh vad kul! Ta tillvara på det i läneförhandlingen!
  11. -MaryT-
    #6
    Jojomensan, det ska jag ....det är löneförhandling i maj nån gång, och jag ska förhandla själv. Då ska jag smälla upp allt, ordagrant .
  12. 6
    Jojomensan, det ska jag ....det är löneförhandling i maj nån gång, och jag ska förhandla själv. Då ska jag smälla upp allt, ordagrant .
  13. ÅJ67 m 3 kidz
    #7
    Sug åt dig och bär med dig det inombords för chefen hade inte sagt det om h*n inte menat det.
  14. 7
    Sug åt dig och bär med dig det inombords för chefen hade inte sagt det om h*n inte menat det.
  15. -MaryT-
    #8
    Nej, den chefen litar jag på till 100%, så jag tror nog att orden var ärligt menade!
    Dem ska jag suga på en dag när alla jobb bara rasar, och ingen går att nå för en kommentar, och bilderna blir fula och allt är skit!
  16. 8
    Nej, den chefen litar jag på till 100%, så jag tror nog att orden var ärligt menade!
    Dem ska jag suga på en dag när alla jobb bara rasar, och ingen går att nå för en kommentar, och bilderna blir fula och allt är skit!
  17. Medlem sedan
    Aug 2005
    #9

    Jag är inte ett

    dugg förvånad Tror att det stämmer in väldans bra på dig.

    Grattis eller vad man säger
  18. 9
    Jag är inte ett dugg förvånad Tror att det stämmer in väldans bra på dig.

    Grattis eller vad man säger
  19. -MaryT-
    #10
    Åh, tack rara du!

    Och grattis blir bra...*s*...för det var något som gjorde mig glad!
  20. 10
    Åh, tack rara du!

    Och grattis blir bra...*s*...för det var något som gjorde mig glad!

Liknande trådar

  1. Hur har era utvecklingssamtal varit?
    By _Maa_ in forum _00 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-19, 15:14
  2. Varit på utvecklingssamtal idag
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-19, 16:21
  3. Varit på utvecklingssamtal
    By Marie_AOA in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 19:36
  4. Varit på utvecklingssamtal
    By Marie_AOA in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 18:28
  5. Har varit på utvecklingssamtal:(
    By Fru_O in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 11:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar