Hur många toppar...
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jan 1999
    #1

    Hur många toppar...

    behöver man egentligen? Håller på och packar inför semestern och försöker ta med minimalt med grejer, men det blir ju en hel del iaf.... Hitills har jag packat ner träningstop, träningsbyxor (capri),träningsBH., aerobicsdojor... Ett par jeans (capri), en kortärmad top, 4 eller 5 långärmade toppar - det är för många va? Ska ju bara vara 1 vecka.... Badrdräkt och pyjamas + strumpor och underkläder. Hygiengrejer. Har jag glömt nått?

    Kram!
  2. 1
    Hur många toppar... behöver man egentligen? Håller på och packar inför semestern och försöker ta med minimalt med grejer, men det blir ju en hel del iaf.... Hitills har jag packat ner träningstop, träningsbyxor (capri),träningsBH., aerobicsdojor... Ett par jeans (capri), en kortärmad top, 4 eller 5 långärmade toppar - det är för många va? Ska ju bara vara 1 vecka.... Badrdräkt och pyjamas + strumpor och underkläder. Hygiengrejer. Har jag glömt nått?

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2
    En kjol kanske
  4. 2
    En kjol kanske
  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #3
    Haha, har precis packat ner alla mina kjolar i min "ge bort" hög. Jag är nog alltför mycket av en jeanstjej fast jag har gärna kort kjol o tjockstrumpbyxor.
  6. 3
    Haha, har precis packat ner alla mina kjolar i min "ge bort" hög. Jag är nog alltför mycket av en jeanstjej fast jag har gärna kort kjol o tjockstrumpbyxor.

Liknande trådar

  1. Hur många kortärmade toppar har du
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2010-07-27, 12:31
  2. Toppar med knytband
    By abbas in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-24, 07:32
  3. grå toppar?
    By majsanr in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-29, 11:03
  4. Toppar stegligan!
    By Karamella in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-28, 11:25
  5. Toppar och tunikor?
    By Neta in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 20:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar