Tånaglar???
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    Tånaglar???

    Hur 17 är det tänkt att man ska kunna ha fina välklippta o målade tånaglar i sommar???? Har precis kämpat som en galning för att nå dem, om jag håller andan o försöker undvika att spy så är det precis så att jag når ner. Det dröjer inte länge till tills jag inte når dem alls... Hur gör man sen? Betalar dyrt för att gå på salong o fixa till dem, eller alla har snälla partners som hjälper en? Inte jag iaf, han totalvägrar att befatta sig m mina fötter.... *suck* Jag som alltid har så fina rosa tånaglar på sommaren....
  2. 1
    Tånaglar??? Hur 17 är det tänkt att man ska kunna ha fina välklippta o målade tånaglar i sommar???? Har precis kämpat som en galning för att nå dem, om jag håller andan o försöker undvika att spy så är det precis så att jag når ner. Det dröjer inte länge till tills jag inte når dem alls... Hur gör man sen? Betalar dyrt för att gå på salong o fixa till dem, eller alla har snälla partners som hjälper en? Inte jag iaf, han totalvägrar att befatta sig m mina fötter.... *suck* Jag som alltid har så fina rosa tånaglar på sommaren....
  3. Marie W
    #2
    Ja du, bra fråga! Samma sak gäller bikinilinjen! Det är inte lätt att komma åt nu i alla skrymslen Bikinilinjen vill man ju inte gärna be sin partner att fixa till.. Risken är ju att man blir ofrivilligt omskuren om han skulle hjläpa mig, litar inte riktigt på hans fingerfärdighet
  4. 2
    Ja du, bra fråga! Samma sak gäller bikinilinjen! Det är inte lätt att komma åt nu i alla skrymslen Bikinilinjen vill man ju inte gärna be sin partner att fixa till.. Risken är ju att man blir ofrivilligt omskuren om han skulle hjläpa mig, litar inte riktigt på hans fingerfärdighet
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    haha nä det vill vi verkligen inte vara med om! Usch vilka problem vi har :-)
  6. 3
    haha nä det vill vi verkligen inte vara med om! Usch vilka problem vi har :-)
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    jag har nog aldrig målat tånaglarna elelr över huvu taget bekymrat mig om mina tånaglar i hela mitt liv så jag har inte det problemet. Jag lovar, folk pratar vänligt med en ändå!
    Men jag förstår själva grundproblemet, jag måste snart köpa ett par skor som inte kräver att man böjer sig ner och knyter el. dylikt
  8. 4
    jag har nog aldrig målat tånaglarna elelr över huvu taget bekymrat mig om mina tånaglar i hela mitt liv så jag har inte det problemet. Jag lovar, folk pratar vänligt med en ändå!
    Men jag förstår själva grundproblemet, jag måste snart köpa ett par skor som inte kräver att man böjer sig ner och knyter el. dylikt
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    Maken

    får hjälpa mig framöver, tog naglarna i förra veckan o det var det kämpigaste jag varit med om! Ska på ansiktsbehandling och pedikyr nästa vecka o då använda mitt presentkort.

    Men sen får maken ta hand om dem och även fixa till mig därnere
  10. 5
    Maken får hjälpa mig framöver, tog naglarna i förra veckan o det var det kämpigaste jag varit med om! Ska på ansiktsbehandling och pedikyr nästa vecka o då använda mitt presentkort.

    Men sen får maken ta hand om dem och även fixa till mig därnere
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
    Har förvarnat sambon att det kommer att behövas en del hjälp framöver, han blev väl inte stormförtjust direkt. Fötter och tånaglar kanske mamma eller nån kompis kan göra men bikinilinjen får han faktiskt sköta varesig han vill eller inte. Men jag kommer nog att vara en aning nervös...
  12. 6
    Har förvarnat sambon att det kommer att behövas en del hjälp framöver, han blev väl inte stormförtjust direkt. Fötter och tånaglar kanske mamma eller nån kompis kan göra men bikinilinjen får han faktiskt sköta varesig han vill eller inte. Men jag kommer nog att vara en aning nervös...
  13. Medlem sedan
    Dec 2007
    #7
    Nähä, lovar du :-D Har ju jobbat som nagelteknolog, så man är väl lite extra petig när det gäller naglar då.... Jaja, får fortsätta tjata på sambon att han ska hjälpa mig, rakning hade han inga problem med, men tånaglar är tydlgien det värsta som finns....
  14. 7
    Nähä, lovar du :-D Har ju jobbat som nagelteknolog, så man är väl lite extra petig när det gäller naglar då.... Jaja, får fortsätta tjata på sambon att han ska hjälpa mig, rakning hade han inga problem med, men tånaglar är tydlgien det värsta som finns....

Liknande trådar

  1. Tånaglar *ÄCKELVARNING*
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-05-11, 13:42
  2. Rulliga tånaglar
    By MsBecks in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-05-31, 14:29
  3. inåtböjda tånaglar...
    By Elin Solstråle in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-02, 06:02
  4. ang tånaglar...
    By -jenna- in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-04, 09:54
  5. Tånaglar som skivar sig
    By Gunilla in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 12:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar