Öh... Jag är gravid.
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Öh... Jag är gravid.



    Eftersom jag klantade mig med anonymiteten i min nya ankomstgrupp, 0901, redan efter typ fyra inlägg, så är det lika bra att jag berättar för er också!

    Hur gick det här till då? Ja, det vete gudarna, men nu är det så i alla fall . Testat svagt plus än så länge bara, men jag är väl inte den som brukar kunna hålla saker hemliga ändå... Och jag litar ju på att ni håller tyst . *låtsas som att vi är en mycket liten hemlig grupp på nätet*

    Ni stöttar väl mig om jag faller?
    Mamma till Miranda, Ofelia, Esther och Lovisa.
  2. 1
    Öh... Jag är gravid.

    Eftersom jag klantade mig med anonymiteten i min nya ankomstgrupp, 0901, redan efter typ fyra inlägg, så är det lika bra att jag berättar för er också!

    Hur gick det här till då? Ja, det vete gudarna, men nu är det så i alla fall . Testat svagt plus än så länge bara, men jag är väl inte den som brukar kunna hålla saker hemliga ändå... Och jag litar ju på att ni håller tyst . *låtsas som att vi är en mycket liten hemlig grupp på nätet*

    Ni stöttar väl mig om jag faller?
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Åhhh, vad roligt, grattis! Klart du får stöttning!
    Och du, jag tror jag vet hur det gick till
  4. 2
    Åhhh, vad roligt, grattis! Klart du får stöttning!
    Och du, jag tror jag vet hur det gick till
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    Men grattis!!! klart jag stöttar dig/er, jag vill ju själv ha en bebis till...
  6. 3
    Men grattis!!! klart jag stöttar dig/er, jag vill ju själv ha en bebis till...
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    GRATTIS!!!
    Gud vad roligt
    Vilken överraskning..
    Lycka till med allt..det ska bli så kul att få följa din nya graviditet
  8. 4
    GRATTIS!!!
    Gud vad roligt
    Vilken överraskning..
    Lycka till med allt..det ska bli så kul att få följa din nya graviditet
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5

    GRATTIS!!!!!!!!!!!

    Å vad roligt!!!!

    kram
    Frida med Natanael -03, Love -05, Tyra -07 o Malte -10

    fridabloggar.blogspot.com
    www.lind.be
  10. 5
    GRATTIS!!!!!!!!!!! Å vad roligt!!!!

    kram
  11. Medlem sedan
    Mar 2006
    #6
    GRATTIS!!! Vad roligt Häftigt med en liten till..

    Kram Mirmis besök från augustigruppen 0708
  12. 6
    GRATTIS!!! Vad roligt Häftigt med en liten till..

    Kram Mirmis besök från augustigruppen 0708
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7
    Nämen GRATTTIS!!! RIktiga tättisar. Det har jag önskat mig! Vad säger älsklingen? SJälvklart stöttar vi dej oavsett!

    KRAM
  14. 7
    Nämen GRATTTIS!!! RIktiga tättisar. Det har jag önskat mig! Vad säger älsklingen? SJälvklart stöttar vi dej oavsett!

    KRAM
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #8
    Gratulerar! Håller tummarna för dig och plusset och för lilla masken i magen!
    Mysigt!!!
  16. 8
    Gratulerar! Håller tummarna för dig och plusset och för lilla masken i magen!
    Mysigt!!!
  17. Medlem sedan
    Mar 1999
    #9
    Grattis! Va kul, d har du ju velat så! Hoppas älsklingen m är glad nu?! Jättegrattis verkligen! Kram
  18. 9
    Grattis! Va kul, d har du ju velat så! Hoppas älsklingen m är glad nu?! Jättegrattis verkligen! Kram
  19. Medlem sedan
    Dec 2006
    #10
    Åh nu sitter jag här med ett stort leennde på läpparna!!! Grattis Minchi, vad glad jag blir för di skull! Jag vet ju hur gärna du vill ha ett till barn!



    Åh, allt SKA gå bra!!! Det måste gå bra
    Grattis igen och vad spännande!!!
  20. 10
    Åh nu sitter jag här med ett stort leennde på läpparna!!! Grattis Minchi, vad glad jag blir för di skull! Jag vet ju hur gärna du vill ha ett till barn!



    Åh, allt SKA gå bra!!! Det måste gå bra
    Grattis igen och vad spännande!!!
  21. Medlem sedan
    Dec 2006
    #11
    nu har jag tårar i ögonen också efter ha läst inne på 0901.... Minchi vad spännande med en liten i magen!!!

    Jag är såååå avis!
  22. 11
    nu har jag tårar i ögonen också efter ha läst inne på 0901.... Minchi vad spännande med en liten i magen!!!

    Jag är såååå avis!
  23. Medlem sedan
    Nov 2003
    #12
    Grattis Minchi! Vad roligt! Då får vi snart välkomna dig in i trebarnsklubben nu! Hoppas du och grodden mår bra,

    kram
    jenny
  24. 12
    Grattis Minchi! Vad roligt! Då får vi snart välkomna dig in i trebarnsklubben nu! Hoppas du och grodden mår bra,

    kram
    jenny
  25. Medlem sedan
    Nov 2002
    #13
    Hade lite bråttom nyss. Skriver mer nu! Vet du att jag har tänkt flera gånger att skriva till dig om hur vi gjorde här hemma när jag ville ha en trea men min man inte var på det spåret. Senast imorse satt jag och försökte tänka igenom hur det var vi tänkte. Men en sak minns jag och de var att han ville att jag skulle skaffa körkort först. Och det gjorde jag ju och direkt efter det satte vi igång att försöka med trean. Hade körkortet en roll hos er med kanske?

    Iallafall, stor grattiskram till dig!!!!! Fortsätt nu att skriva hos oss snälla. VI vill också följa med. Iallafall jag som inte ska ha fler nu.
  26. 13
    Hade lite bråttom nyss. Skriver mer nu! Vet du att jag har tänkt flera gånger att skriva till dig om hur vi gjorde här hemma när jag ville ha en trea men min man inte var på det spåret. Senast imorse satt jag och försökte tänka igenom hur det var vi tänkte. Men en sak minns jag och de var att han ville att jag skulle skaffa körkort först. Och det gjorde jag ju och direkt efter det satte vi igång att försöka med trean. Hade körkortet en roll hos er med kanske?

    Iallafall, stor grattiskram till dig!!!!! Fortsätt nu att skriva hos oss snälla. VI vill också följa med. Iallafall jag som inte ska ha fler nu.
  27. Medlem sedan
    Aug 2000
    #14
    Nää, jag har verkligen ingen aning om hur det gick till...
  28. 14
    Nää, jag har verkligen ingen aning om hur det gick till...
  29. Medlem sedan
    Aug 2000
    #15
    Tack snälla!
    Jag är så rädd för det här med missfall, och än så länge försöker jag hålla mig kall i huvudet och tänka att det som sker, det sker.

    Men det skulle ju vara alldeles underbart om det gick vägen, hela vägen!

    Blir det en till bebis för er, tror du?
  30. 15
    Tack snälla!
    Jag är så rädd för det här med missfall, och än så länge försöker jag hålla mig kall i huvudet och tänka att det som sker, det sker.

    Men det skulle ju vara alldeles underbart om det gick vägen, hela vägen!

    Blir det en till bebis för er, tror du?
  31. Medlem sedan
    Aug 2000
    #16
    Tusen tack!
    Jag lovar att skriva här inne och uppdatera så du hänger med ordentligt .
  32. 16
    Tusen tack!
    Jag lovar att skriva här inne och uppdatera så du hänger med ordentligt .
  33. Medlem sedan
    Mar 2000
    #17
    Men gumman!! Grattis!!!!!!!

    Vet ju att det varit din önskan Och vad säger mannen, då? För visst ville väl han vänta ett tag? Fast nu är det förstås bara att gilla läget

    Vi ÄR en lite hemlig grupp på nätet *nickar bestämt*


    å du, SJÄLVKLART finns vi här i vått o torrt! Alltid!

    massa kramar till dig! *kramkramkram*
  34. 17
    Men gumman!! Grattis!!!!!!!

    Vet ju att det varit din önskan Och vad säger mannen, då? För visst ville väl han vänta ett tag? Fast nu är det förstås bara att gilla läget

    Vi ÄR en lite hemlig grupp på nätet *nickar bestämt*


    å du, SJÄLVKLART finns vi här i vått o torrt! Alltid!

    massa kramar till dig! *kramkramkram*
  35. Medlem sedan
    Aug 2000
    #18
    Tack!!!
    Visst är det roligt! Men jag hade önskat att jag kunde hållit mig anonym lite längre i ankomstgruppen, för nu blir det ju ännu nervösare, när så många vet. Men det spelar ingen roll, egentligen, för naturen har ju ändå alltid sin gång, och då är det bättre att vara öppen. Då kan man få stöttning om något går fel.

    Kram!
  36. 18
    Tack!!!
    Visst är det roligt! Men jag hade önskat att jag kunde hållit mig anonym lite längre i ankomstgruppen, för nu blir det ju ännu nervösare, när så många vet. Men det spelar ingen roll, egentligen, för naturen har ju ändå alltid sin gång, och då är det bättre att vara öppen. Då kan man få stöttning om något går fel.

    Kram!
  37. Medlem sedan
    Aug 2000
    #19
    Hej vännen!
    Du lovar att inte säga något till någon va? Ja, jag vet att jag kan lita på dig!
    Kram och vi ses nån dag igen, eller hur?
  38. 19
    Hej vännen!
    Du lovar att inte säga något till någon va? Ja, jag vet att jag kan lita på dig!
    Kram och vi ses nån dag igen, eller hur?
  39. Medlem sedan
    Aug 2000
    #20
    Hej!
    Ja, det blir riktiga tätisar om det går vägen! Väldigt spännande, måste jag säga.

    Vi har pratat om det, jag och älsklingen. Han menade att han tänkte mest på mig när han tyckte att vi skulle vänta. Att det var viktigt för mig att få börja sova ordentligt om nätterna, och att kroppen skulle få återhämta sig och så där. Jag var ju så trött förra grav, men det var ju för att jag jobbade heltid och har världens stressigaste jobb.

    Så när jag började misstänka graviditet och berättade för honom så sa han att han självklart vill ha barnet! Han är ju lika nyfiken som jag på vad det kan vara för filur den här gången .

    Jag vet inte om körkortet var en del i det hela, men det underlättar ju, självklart.

    Han underskattade nog bara sina små simmare, men de verkade vara riktigt pricksäkra den här gången . Känns nästan orättvist att bli gravid så där fux flux utan att ens försöka, medan många vänner kämpar förgäves nästan, på att få bli gravida... Men jag tror att allt har en mening, och är det så att jag ska ha en till bebis nu, så tackar jag allra ödmjukast!
  40. 20
    Hej!
    Ja, det blir riktiga tätisar om det går vägen! Väldigt spännande, måste jag säga.

    Vi har pratat om det, jag och älsklingen. Han menade att han tänkte mest på mig när han tyckte att vi skulle vänta. Att det var viktigt för mig att få börja sova ordentligt om nätterna, och att kroppen skulle få återhämta sig och så där. Jag var ju så trött förra grav, men det var ju för att jag jobbade heltid och har världens stressigaste jobb.

    Så när jag började misstänka graviditet och berättade för honom så sa han att han självklart vill ha barnet! Han är ju lika nyfiken som jag på vad det kan vara för filur den här gången .

    Jag vet inte om körkortet var en del i det hela, men det underlättar ju, självklart.

    Han underskattade nog bara sina små simmare, men de verkade vara riktigt pricksäkra den här gången . Känns nästan orättvist att bli gravid så där fux flux utan att ens försöka, medan många vänner kämpar förgäves nästan, på att få bli gravida... Men jag tror att allt har en mening, och är det så att jag ska ha en till bebis nu, så tackar jag allra ödmjukast!
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid/Inte gravid??
    By Anonym in forum _1207 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 20:11
  3. Gravid eller inte gravid - det är frågan
    By anonym in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 06:59
  4. Inte gravid eller gravid?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 15:54
  5. Gravid eller inte gravid?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar