Sviktande jobbmoral...nån mer?
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    Sviktande jobbmoral...nån mer?

    Jag har efter att ha varit långledig nu över valborg och helg helt kommit av mig på jobbfronten. Vill bara vara ledig och gå runt hemma och pyssla och sitta i solen och njuta. Hade tänkt jobba till midsommar (BF 12/7) men den planen är nog ändrad nu....vet bara inte riktigt när jag ska gå hem.....min första kom en månad för tidigt så det är ju lite svårt att planera...
    Har någon en bra lösning så jag slipper ta beslut själv? ;-)
  2. 1
    Sviktande jobbmoral...nån mer? Jag har efter att ha varit långledig nu över valborg och helg helt kommit av mig på jobbfronten. Vill bara vara ledig och gå runt hemma och pyssla och sitta i solen och njuta. Hade tänkt jobba till midsommar (BF 12/7) men den planen är nog ändrad nu....vet bara inte riktigt när jag ska gå hem.....min första kom en månad för tidigt så det är ju lite svårt att planera...
    Har någon en bra lösning så jag slipper ta beslut själv? ;-)
  3. Medlem sedan
    Sep 2007
    #2
    Räcker upp en hand! Har tappat stinget helt, blir bara värre och värre. Är mer engagerad på vad som händer här inne på aff. Jobbar två veckor till nu sen blir det HP så jag har lovat mig själv att anstränga mig lite extra den sista tiden. Men tanken på att inte ha något jobb att komma tillbaka till motiverar inte mer.

    Har du mycket semester som du kan ta ut och därmed gå hem tidigare?
  4. 2
    Räcker upp en hand! Har tappat stinget helt, blir bara värre och värre. Är mer engagerad på vad som händer här inne på aff. Jobbar två veckor till nu sen blir det HP så jag har lovat mig själv att anstränga mig lite extra den sista tiden. Men tanken på att inte ha något jobb att komma tillbaka till motiverar inte mer.

    Har du mycket semester som du kan ta ut och därmed gå hem tidigare?
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Jag med.... Har morgon telefon möte just nu, visst verkar jag engagerad...
    Har bara 15 arbetsdar kvar nu...
    Jag ska gå på sem 1 mån innan bf.
    ~Livet är för kort för att lägga energi på sånt man inte kan förändra~
  6. 3
    Jag med.... Har morgon telefon möte just nu, visst verkar jag engagerad...
    Har bara 15 arbetsdar kvar nu...
    Jag ska gå på sem 1 mån innan bf.
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4

    jadu

    hålelr med dig. Är liksom trött på jobbet och vill med vara hemma.
    Jag går hem 12/6. har bf 30/6. jag gick över 19 dagar så jag utgår fran att gå över i allfall en vecka. Men visst räknar jag ner...

    Kan du inte öka på och gå två veckor tidigare då. Då hinner du nog varva ner.
    -----------------------------
    ooOOoo Jessica stolt prinsmamma ooOOoo

    http://prinsmamma.blogg.se

    http://prinsmamma.bilddagboken.se (messa för lösen)
  8. 4
    jadu hålelr med dig. Är liksom trött på jobbet och vill med vara hemma.
    Jag går hem 12/6. har bf 30/6. jag gick över 19 dagar så jag utgår fran att gå över i allfall en vecka. Men visst räknar jag ner...

    Kan du inte öka på och gå två veckor tidigare då. Då hinner du nog varva ner.
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Hehe... jag har VERKLIGEN dålig moral och orkar inte riktigt bry mig om mina patienter tyvärr (men jag gör ju jobbet i alla fall kan jag ju lugna med...) Jag är så velig kan inte bestämma mig om jag ska gå hem två eller tre veckor före födseln. Vill helst att någon annan ska ta beslutet tror jag....
  10. 5
    Hehe... jag har VERKLIGEN dålig moral och orkar inte riktigt bry mig om mina patienter tyvärr (men jag gör ju jobbet i alla fall kan jag ju lugna med...) Jag är så velig kan inte bestämma mig om jag ska gå hem två eller tre veckor före födseln. Vill helst att någon annan ska ta beslutet tror jag....
  11. Medlem sedan
    Jan 2008
    #6
    Usch ja, lika illa här. Noll fokus och intresse på jobbet. Jag som alltid velat vara med och "peta i allt" bryr mig liksom inte. Har redan börjat lämna över uppdrag till kollegor och ibland har jag alldeles för lite att göra, vilket ju inte direkt gör att man håller ångan uppe! Men jag tänker unna mig att vara lite slö.
  12. 6
    Usch ja, lika illa här. Noll fokus och intresse på jobbet. Jag som alltid velat vara med och "peta i allt" bryr mig liksom inte. Har redan börjat lämna över uppdrag till kollegor och ibland har jag alldeles för lite att göra, vilket ju inte direkt gör att man håller ångan uppe! Men jag tänker unna mig att vara lite slö.
  13. Medlem sedan
    Jan 2008
    #7
    Jag vill jobba, gick av i söndags pga av "sommarlov", och det kryper i mig att behöva gå hemma. Har inget här hemma o göra, igentligen massor, som att rensa ur klädkammaren o sånt. men det orkar jag INTE göra, så det får va. Måste vilja annars går det inte. så.. jag tar gärna någons jobb 2 mån till
  14. 7
    Jag vill jobba, gick av i söndags pga av "sommarlov", och det kryper i mig att behöva gå hemma. Har inget här hemma o göra, igentligen massor, som att rensa ur klädkammaren o sånt. men det orkar jag INTE göra, så det får va. Måste vilja annars går det inte. så.. jag tar gärna någons jobb 2 mån till
  15. Medlem sedan
    Aug 2004
    #8
    Jag har fem veckor plus tre veckor som jag tjänar in under mammaledigheten. Så min plan just nu är att jobba ca en månad till och sedan ta semester fram tills jag fött. Vet ju som sagt inte om det blir innan utsatt bf precis som förra gången eller inte. Men viktigast just nu är att jag får vara hemma lite och pula innan.
  16. 8
    Jag har fem veckor plus tre veckor som jag tjänar in under mammaledigheten. Så min plan just nu är att jobba ca en månad till och sedan ta semester fram tills jag fött. Vet ju som sagt inte om det blir innan utsatt bf precis som förra gången eller inte. Men viktigast just nu är att jag får vara hemma lite och pula innan.

Liknande trådar

  1. en sviktande relation mellan son & mor
    By Taiyou in forum Tonåringar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-07-08, 10:40
  2. Sviktande hälsa :(
    By Freja08 in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-10-20, 20:58
  3. Dag 37 + sviktande motivation/energi
    By netzz in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-06, 07:56
  4. Sviktande erektion?
    By orolig och anonym in forum Pappasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 15:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar