Kläder till skolavslutningen?
_97 Alla barn
  1. anonymt namn
    #1

    Kläder till skolavslutningen?

    Vad ska era barn ha på sig på skolavslutningen. Min 97: är tämligen ointresserad av kläder och tycker inte att hon behhöver något nytt men det tycker jag.
  2. 1
    Kläder till skolavslutningen? Vad ska era barn ha på sig på skolavslutningen. Min 97: är tämligen ointresserad av kläder och tycker inte att hon behhöver något nytt men det tycker jag.
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Sonen brukar ha ett par jeans och en ny skjorta eller dyligt.
  4. 2
    Sonen brukar ha ett par jeans och en ny skjorta eller dyligt.
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    Vi har inte hunnit titta så långt, men vi brukar köpa något nytt, gärna med någon del i vitt. Oftast köper vi kanske kjol och top/blus + kofta/bolero eller något så det är användbart resten av sommaren oxo.
  6. 3
    Vi har inte hunnit titta så långt, men vi brukar köpa något nytt, gärna med någon del i vitt. Oftast köper vi kanske kjol och top/blus + kofta/bolero eller något så det är användbart resten av sommaren oxo.
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4
    Här har jag precis hämtat ur ett paket från Lindex med tunikaklänningar till mina tjejer.

    Astrid - min 97:a ska ha en rosa klänning/tunika med silvriga blomstergirlanger och till det leggins.
    Julia - min 96:a ska ha en klänning/tunika i svart vill blommönster och till det leggins.

    Astrid (och Julia) är dessutom väldigt klädintresserad och skulle inte för sitt liv (nåja lite överdrivet *s*) vilja ha en gammal klänning på skolavslutningen. Dessutom så blir avslutningskläderna sen sommarplagg, som kommer att användas flitigt
  8. 4
    Här har jag precis hämtat ur ett paket från Lindex med tunikaklänningar till mina tjejer.

    Astrid - min 97:a ska ha en rosa klänning/tunika med silvriga blomstergirlanger och till det leggins.
    Julia - min 96:a ska ha en klänning/tunika i svart vill blommönster och till det leggins.

    Astrid (och Julia) är dessutom väldigt klädintresserad och skulle inte för sitt liv (nåja lite överdrivet *s*) vilja ha en gammal klänning på skolavslutningen. Dessutom så blir avslutningskläderna sen sommarplagg, som kommer att användas flitigt
  9. maylin
    #5

    Byxa och t-shirt

    Mina vill bara ha nått enkelt på sig. En ny fin t-shirt och de är supernöjda. Vi gifter oss dagen efter skolavslutningen så de får inte ha fin kläderna på sig ifall de smutsar ner dem.
  10. 5
    Byxa och t-shirt Mina vill bara ha nått enkelt på sig. En ny fin t-shirt och de är supernöjda. Vi gifter oss dagen efter skolavslutningen så de får inte ha fin kläderna på sig ifall de smutsar ner dem.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Inte den blekaste, det har vi inte planerat än. Men hon vill säkert ha nåt tufft
  12. 6
    Inte den blekaste, det har vi inte planerat än. Men hon vill säkert ha nåt tufft

Liknande trådar

  1. Present till skolavslutningen?
    By Roffe G in forum Tonåringar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-11, 20:13
  2. Tårta till skolavslutningen?
    By Anonym in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-08, 19:39
  3. Skor till skolavslutningen
    By cyklamen in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-05-02, 14:30
  4. Nya finskor till skolavslutningen......
    By tottis in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 10:08
  5. Hur gör ni på skolavslutningen?
    By klippotek in forum Styvfamiljer
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 19:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar