Sempers magdroppar
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Sempers magdroppar

    Jag ger ju Thea både Sempers magdroppar och Minifom. Undrar nu om jag ska fortsätta med Sempers magdroppar, om det gör nån skillnad och så fortsätta med Minifom enbart.

    Måste isf köpa en ny flaska Sempers magdroppar imorgon.

    Jag undrar om det kan bli magknip om jag bara slutar tvärt med den eller om det inte gör nån skillnad. Som det är nu så blandar jag och ger både minifon och magdropparna samtidigt vid morgonmålet och så får hon ju minifom vid varje mattillfälle.

    Hur skulle ni göra? Köpa nytt eller bara ge Minifom?
  2. 1
    Sempers magdroppar Jag ger ju Thea både Sempers magdroppar och Minifom. Undrar nu om jag ska fortsätta med Sempers magdroppar, om det gör nån skillnad och så fortsätta med Minifom enbart.

    Måste isf köpa en ny flaska Sempers magdroppar imorgon.

    Jag undrar om det kan bli magknip om jag bara slutar tvärt med den eller om det inte gör nån skillnad. Som det är nu så blandar jag och ger både minifon och magdropparna samtidigt vid morgonmålet och så får hon ju minifom vid varje mattillfälle.

    Hur skulle ni göra? Köpa nytt eller bara ge Minifom?
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Jag skulle nog prova utan några dagar och se om du upplever någon skillnad...
  4. 2
    Jag skulle nog prova utan några dagar och se om du upplever någon skillnad...
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Jag gör också så och kommer köpa en ny flaska.
  6. 3
    Jag gör också så och kommer köpa en ny flaska.
  7. Medlem sedan
    Mar 2006
    #4
    Hade jag varit du så hade jag nog fortsatt ett tag till, det är ju verkligen ingen fara att ta det "i onödan". Vid ca 3-4 månaders ålder så känns det som att allt stabiliserar sig mer och jag hade nog väntat tills dess innan jag tog bort det.
  8. 4
    Hade jag varit du så hade jag nog fortsatt ett tag till, det är ju verkligen ingen fara att ta det "i onödan". Vid ca 3-4 månaders ålder så känns det som att allt stabiliserar sig mer och jag hade nog väntat tills dess innan jag tog bort det.

Liknande trådar

  1. sempers magdroppar
    By helen_riyo in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 20:12
  2. Sempers Magdroppar????
    By MariaKingsley in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-01, 01:42
  3. Sempers magdroppar
    By Sushi1 in forum _0805 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-14, 17:19
  4. Sempers magdroppar..
    By mallimell+3 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 20:04
  5. Sempers magdroppar
    By ::Kiddan:: in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-21, 22:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar