Bossemor!
Flerhandikapp
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Bossemor!

    Tänkte bara uppdatera lite om vår killes rygg. Vi fick utlåtande från röntgenläkaren i måndags och där står det att han har 36-gradig skolios, sammanfogade kotor i bröstryggen samt några ofullständiga kotor eller kotor med spalt. Vi ska få träffa ortopeden den 23 maj, ska bli intressant vad han har att säga.

    Imsa
  2. 1
    Bossemor! Tänkte bara uppdatera lite om vår killes rygg. Vi fick utlåtande från röntgenläkaren i måndags och där står det att han har 36-gradig skolios, sammanfogade kotor i bröstryggen samt några ofullständiga kotor eller kotor med spalt. Vi ska få träffa ortopeden den 23 maj, ska bli intressant vad han har att säga.

    Imsa
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Oj, det var nog ett tag sedan jag var inne här verkar det som! Bra att din kille har blivit ordentligt kollad nu! Jag håller tummarna att ortopeden tycker att scoliosgraden känns ok så att ni slipper operation! Berätta gärna vad ortopeden sa sen!

    Lycka till den 23:e!
    Kram !/bossemor
  4. 2
    Oj, det var nog ett tag sedan jag var inne här verkar det som! Bra att din kille har blivit ordentligt kollad nu! Jag håller tummarna att ortopeden tycker att scoliosgraden känns ok så att ni slipper operation! Berätta gärna vad ortopeden sa sen!

    Lycka till den 23:e!
    Kram !/bossemor

Liknande trådar

  1. Var är Bossemor???
    By _annsan_ in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-09-10, 14:42
  2. Bossemor!
    By Msichana in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-23, 13:52
  3. Bossemor!
    By _annsan_ in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-23, 12:12
  4. Bossemor!!
    By MilanE in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-20, 21:38
  5. Bossemor
    By Maria m. Hampus in forum Hjärnskador
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-08, 11:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar