Jag-en norrländsk förrädare!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Jag-en norrländsk förrädare!

    Som boendes i Norra västerbotten borde man kanske hållit på Brolle. Ja jessus, han har ju/ har haft sommarstuga ett stenkast från mina föräldrar. Och jo-.jag hoppades han skulle stå där i finalen med sin kör.
    Men min favvorit var från första programmet ( ska väl erkänna att jag har inte sett alla Körslag, men det finns ju nätet) : Team Cans!!!!
    Suvverän kör, suvveräna arrangeman och så gillar jag verkligen Joacim. Hade ingen aning om vem han var innan dock.

    Missade finalen pga en härlig middag hos grannen, men log stort då jag såg text-tv sen.

    Så jag får konstatera: Jag är en norrländsk förrädare
    "Människan är inte där hennes skor står, utan där hennes drömmar finns."
  2. 1
    Jag-en norrländsk förrädare! Som boendes i Norra västerbotten borde man kanske hållit på Brolle. Ja jessus, han har ju/ har haft sommarstuga ett stenkast från mina föräldrar. Och jo-.jag hoppades han skulle stå där i finalen med sin kör.
    Men min favvorit var från första programmet ( ska väl erkänna att jag har inte sett alla Körslag, men det finns ju nätet) : Team Cans!!!!
    Suvverän kör, suvveräna arrangeman och så gillar jag verkligen Joacim. Hade ingen aning om vem han var innan dock.

    Missade finalen pga en härlig middag hos grannen, men log stort då jag såg text-tv sen.

    Så jag får konstatera: Jag är en norrländsk förrädare
  3. ÅJ67 m 3 kidz
    #2
    Förstår din känsla, eftersom min mamma kommer från Vänersborg och jag har halva släkten kvar i den staden så borde jag ju i rimlighetens namn hållt på Team Agnes men Joacim har varit min favorit från första dagen. Dessutom har sonen hela tiden sagt "han är bäst!!" när Joacim dykt upp i rutan så jag hade ju varit en dålig mor om jag inte röstade på honom, eller?
  4. 2
    Förstår din känsla, eftersom min mamma kommer från Vänersborg och jag har halva släkten kvar i den staden så borde jag ju i rimlighetens namn hållt på Team Agnes men Joacim har varit min favorit från första dagen. Dessutom har sonen hela tiden sagt "han är bäst!!" när Joacim dykt upp i rutan så jag hade ju varit en dålig mor om jag inte röstade på honom, eller?
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    Klart man ska lyssna på barnen!

    Sen var han ju bäst-eller de, hela kören*S*
  6. 3
    Klart man ska lyssna på barnen!

    Sen var han ju bäst-eller de, hela kören*S*
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    Ja han var verkligen bäst!!

    Framförallt tycker jag att det var de två bästa körerna som kom i final, vilket gav ett fantastiskt finalprogram, men dessutom vann absolut bästa kören!
  8. 4
    Ja han var verkligen bäst!! Framförallt tycker jag att det var de två bästa körerna som kom i final, vilket gav ett fantastiskt finalprogram, men dessutom vann absolut bästa kören!

Liknande trådar

  1. Svikare och förrädare!
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-02-25, 11:04
  2. Norrländsk soluppgång...
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-11-28, 09:20
  3. Förrädare....japp!
    By mamzen64 in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-30, 21:32
  4. En norrländsk bonnmora i 16eme
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 10:46
  5. Norrländsk logik
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-13, 07:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar