Hur scannar man?
Ordet är fritt
  1. Gretah
    #1

    Hur scannar man?

    Jag har en Canon-apparat här brevid datorn som man kan kopiera med och scanna bl a. Nu skulle jag behöva scanna in en bild från den där apparaten så att bilden ´hamnar på datorn i min mapp. Trodde att jag lyckats, då jag följde det som blev att stå när jag knäppte på scannern, men några bilder på datorn och i min mapp finns inte.
  2. 1
    Hur scannar man? Jag har en Canon-apparat här brevid datorn som man kan kopiera med och scanna bl a. Nu skulle jag behöva scanna in en bild från den där apparaten så att bilden ´hamnar på datorn i min mapp. Trodde att jag lyckats, då jag följde det som blev att stå när jag knäppte på scannern, men några bilder på datorn och i min mapp finns inte.
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Du behöver ett scannerprogram där du gör eventuella inställningar och sedan hämtar hem bilden från scannern. Har du Photoshop på datorn så fungerar den som regel. Arkiv och importera och så väljer du scannerns namn.
  4. 2
    Du behöver ett scannerprogram där du gör eventuella inställningar och sedan hämtar hem bilden från scannern. Har du Photoshop på datorn så fungerar den som regel. Arkiv och importera och så väljer du scannerns namn.

Liknande trådar

  1. Finns det någon app där man scannar..
    By Nike1234 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-01-05, 12:46
  2. Scannar dokument...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-06, 17:16
  3. Scannar efter virus
    By poesi in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-13, 19:01
  4. Scannar bilder
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-28, 03:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar