babybox?
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    babybox?

    Hej! Det var länge sedan jag skrev, vilket beror på att vi renoverar hemma och arbetsrummet med datorn tillfälligtvis bebos av en kvällstrött treåring... Det blir inte så mycket surfning, men det kanske är bra med tanke på att mamman är minst lika kvällstrött i dessa tider ;-)

    I dag kom jag i alla fall på en sak som jag höll på att glömma bort: Gratis babybox! Jag har sett att bla babyproffsen och babyland har pampers box. Men jag har för mig att det finns en annan box, eller åtminstone så fanns det det när jag väntade barn förra gången. Någon som kan tipsa?
  2. 1
    babybox? Hej! Det var länge sedan jag skrev, vilket beror på att vi renoverar hemma och arbetsrummet med datorn tillfälligtvis bebos av en kvällstrött treåring... Det blir inte så mycket surfning, men det kanske är bra med tanke på att mamman är minst lika kvällstrött i dessa tider ;-)

    I dag kom jag i alla fall på en sak som jag höll på att glömma bort: Gratis babybox! Jag har sett att bla babyproffsen och babyland har pampers box. Men jag har för mig att det finns en annan box, eller åtminstone så fanns det det när jag väntade barn förra gången. Någon som kan tipsa?
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Weleda har ett minikit man kan beställa gratis på www.weleda.se .
    Sen kan man gå med i Liberoklubben och därifrån ska man oxå få saker tror jag, det är oxå gratis. www.libero.se

    Min kompis fick barn för två veckor sen och hon fick två boxar med massor med grejer med sig hem från förlossningen. Hon hade inte beställt någonting så hon blev väldigt glad.

    /Tezse
  4. 2
    Weleda har ett minikit man kan beställa gratis på www.weleda.se .
    Sen kan man gå med i Liberoklubben och därifrån ska man oxå få saker tror jag, det är oxå gratis. www.libero.se

    Min kompis fick barn för två veckor sen och hon fick två boxar med massor med grejer med sig hem från förlossningen. Hon hade inte beställt någonting så hon blev väldigt glad.

    /Tezse
  5. LovelyT
    #3
    ang. Weledas minikit. När jag hämtade min Babybox från Pampers så låg ett precis likadant kit i den från Weleda som man får om man beställer direkt från weleda, fast det är kanske olika beroende på var man bor?
  6. 3
    ang. Weledas minikit. När jag hämtade min Babybox från Pampers så låg ett precis likadant kit i den från Weleda som man får om man beställer direkt från weleda, fast det är kanske olika beroende på var man bor?
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    jag fick en babybox från barnens hus nu när jag var där..
  8. 4
    jag fick en babybox från barnens hus nu när jag var där..
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5
    tänk vad vi är populära! Köpstarka mammor
  10. 5
    tänk vad vi är populära! Köpstarka mammor

Liknande trådar

  1. babybox
    By HeLenAoMagnus in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-10-01, 14:09
  2. BabyBox
    By Anna_84 in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-08-06, 18:39
  3. Babybox
    By asalin83 in forum _1005 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-10, 22:55
  4. Babybox
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-09-07, 17:18
  5. babybox
    By humlan in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 20:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar