Är det bara jag som har problem
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Är det bara jag som har problem

    med att inlägg försvinner?? Svarade flera gånger igår på tvåspråkighetstrådarna och just nu på två andra trådar och inläggen bara försvinner. Hyper irriterande!
  2. 1
    Är det bara jag som har problem med att inlägg försvinner?? Svarade flera gånger igår på tvåspråkighetstrådarna och just nu på två andra trådar och inläggen bara försvinner. Hyper irriterande!
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Jag brukar ha problemet ibland, men jag ser det genast, i och med att aff inte laddas in igen alls, utan det tar ett par minuter, jag får upp en blank sida, med ett "klar" nere i vänstra hörnet (inget "väntar på...." eller "läser..." alltså). Då trycker jag bara på "uppdatera-sidan"-knappen, får en fråga om jag vill posta datan igen, svarar ja, och då kommer inlägget upp. Tar lite tid, men jag blir ändå mindre irriterad än då ett inlägg helt försvinner.

    (använder Mozilla Firefox som web-läsare)
  4. 2
    Jag brukar ha problemet ibland, men jag ser det genast, i och med att aff inte laddas in igen alls, utan det tar ett par minuter, jag får upp en blank sida, med ett "klar" nere i vänstra hörnet (inget "väntar på...." eller "läser..." alltså). Då trycker jag bara på "uppdatera-sidan"-knappen, får en fråga om jag vill posta datan igen, svarar ja, och då kommer inlägget upp. Tar lite tid, men jag blir ändå mindre irriterad än då ett inlägg helt försvinner.

    (använder Mozilla Firefox som web-läsare)
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Tidigare funkade det att trycka på 'uppdatera-sidan' knappen men nu försvinner bara inlägget. Undrar om det kan bero på att jag använder Explorer?
  6. 3
    Tidigare funkade det att trycka på 'uppdatera-sidan' knappen men nu försvinner bara inlägget. Undrar om det kan bero på att jag använder Explorer?
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Samma här, men i mitt fall tror jag att det beror på att mitt nät för tillfället är lite instabilt så jag trodde att det var för att jag får time out då det tar för lång tid. Men aff har varit rätt segt hela dagen faktiskt, så det kanske är nåt vajsing?
  8. 4
    Samma här, men i mitt fall tror jag att det beror på att mitt nät för tillfället är lite instabilt så jag trodde att det var för att jag får time out då det tar för lång tid. Men aff har varit rätt segt hela dagen faktiskt, så det kanske är nåt vajsing?

Liknande trådar

  1. Är det bara vi som har problem
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-23, 18:31
  2. AS och hygien, bara vi som har problem??
    By Mimzi in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-11, 15:16
  3. bara vi som har lite problem??
    By millis m. Maya in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 11:57
  4. Är det bara jag som har problem
    By Anna med Gus in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 15:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar