Födelsemärken
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Födelsemärken

    När får dom det, eller har era småttingar några prickar? Olle har inte en enda....
  2. 1
    Födelsemärken När får dom det, eller har era småttingar några prickar? Olle har inte en enda....
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Här syns inte en enda än heller.. dom kommer när dom kommer
  4. 2
    Här syns inte en enda än heller.. dom kommer när dom kommer
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Det brukar inte börja komma leverfläckar (för jag antar att det är det du menar) förren de är några år. Min 4,5 åring har än så länge inga, men 8-åringen har fått endel.
  6. 3
    Det brukar inte börja komma leverfläckar (för jag antar att det är det du menar) förren de är några år. Min 4,5 åring har än så länge inga, men 8-åringen har fått endel.
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Hör ju hemma i september men vår son ser ut att få ett ganska stort märke på magen. Både min mor och min systerdotter har liknande märke fast på andra delar av sina kroppar. Funderar på om det är något man kan ärva?

    Våra stora barn har fått flera bruna prickar men det har dröjt ganska länge innan de visat sig.
  8. 4
    Hör ju hemma i september men vår son ser ut att få ett ganska stort märke på magen. Både min mor och min systerdotter har liknande märke fast på andra delar av sina kroppar. Funderar på om det är något man kan ärva?

    Våra stora barn har fått flera bruna prickar men det har dröjt ganska länge innan de visat sig.

Liknande trådar

  1. födelsemärken
    By dell111 in forum Medelålders 45+
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-08-18, 20:21
  2. Födelsemärken
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 17:43
  3. Födelsemärken?
    By Carola-72 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-15, 20:35
  4. Födelsemärken?
    By ~Ida~ in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 13:18
  5. Födelsemärken,
    By -Papaya- in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 08:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar