sms sex
Sex & erotik
  1. anonymt namn
    #1

    sms sex

    Min man vill att jag ska skicka sex sms till honom.
    Tycker det är lite pinsamt, vad skriver man?
    Har ni några förslag på vad man kan skriva?
  2. 1
    sms sex Min man vill att jag ska skicka sex sms till honom.
    Tycker det är lite pinsamt, vad skriver man?
    Har ni några förslag på vad man kan skriva?
  3. Medlem sedan
    May 1999
    #2
    Jag tycker inte att du skicka nått alls om du egentligen inte vill.
    Så-det-så!
  4. 2
    Jag tycker inte att du skicka nått alls om du egentligen inte vill.
    Så-det-så!
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Om du tycker att det känns svårt att börja - be honom börja - det är alltid lättare att svara. Eller skicka MMS. BEhöver inte vara hårdporr. En suggestiv bild på en urringning eller en mun, kanske nackens linje och nyckelbenet med en lockande rubrik? "ser fram emot ikväll", eller "Jag vill ha din mun här" eller så, kanske?
  6. 3
    Om du tycker att det känns svårt att börja - be honom börja - det är alltid lättare att svara. Eller skicka MMS. BEhöver inte vara hårdporr. En suggestiv bild på en urringning eller en mun, kanske nackens linje och nyckelbenet med en lockande rubrik? "ser fram emot ikväll", eller "Jag vill ha din mun här" eller så, kanske?
  7. anonymt namn
    #4
    puss och kram kanske? jag tycker inte du ska skicka något du inte är bekväm med, men kanske räcker det att det piper i fickan?
  8. 4
    puss och kram kanske? jag tycker inte du ska skicka något du inte är bekväm med, men kanske räcker det att det piper i fickan?
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    I början är det mycket svårare och det är något som växer fram. Skriv något som känns bra att skriva. Som kanske inte är så grovt sexuellt Tex:

    Jag blundar och fantiserar om dig. Jag vill känna din varma andedräkt mot min nacke, hals och mun. Det pirrar i hela mig och jag vill ha dina händer på min kropp.

    Sedan är det ju så att han måste svara. Det blir en dialog mellan er och ni blir troligen mer och mer vågade i det ni skriver.
    När du blivit lite varm i kläderna kanske du skriver saker som:

    Ligger här naken på mage i sängen och tittar på TV. Är kåt och fantiserar att du kommer in, drar upp min rumpa lite och trycker dig in i mig. Jag kan nästan känna din kuk i mig och hur skönt det skulle vara. Är rejält våt nu...

    eller

    Jag vill sitta bredvid dig på mötet. Din hand på mitt lår och in under min kjol. Jag är blöt och särar på benen. I pausen går vi in i förrådet där du tar mig ståendes bakifrån.
  10. 5
    I början är det mycket svårare och det är något som växer fram. Skriv något som känns bra att skriva. Som kanske inte är så grovt sexuellt Tex:

    Jag blundar och fantiserar om dig. Jag vill känna din varma andedräkt mot min nacke, hals och mun. Det pirrar i hela mig och jag vill ha dina händer på min kropp.

    Sedan är det ju så att han måste svara. Det blir en dialog mellan er och ni blir troligen mer och mer vågade i det ni skriver.
    När du blivit lite varm i kläderna kanske du skriver saker som:

    Ligger här naken på mage i sängen och tittar på TV. Är kåt och fantiserar att du kommer in, drar upp min rumpa lite och trycker dig in i mig. Jag kan nästan känna din kuk i mig och hur skönt det skulle vara. Är rejält våt nu...

    eller

    Jag vill sitta bredvid dig på mötet. Din hand på mitt lår och in under min kjol. Jag är blöt och särar på benen. I pausen går vi in i förrådet där du tar mig ståendes bakifrån.
  11. Medlem sedan
    Dec 2007
    #6

    Varning utfärdas

    Visst om det bara handlar om att du inte är bekväm så kan du säkert lära dig skriva på ett sexigt sätt som får er båda att njuta av konversationen. Men jag vill utfärda ett MEN. Om det handlar om något som han vill och inte du vill så kan sådana konversationer utmynna i att du skriver en massa sexiga saker utan att egentligen alls vara tänd. Sen när du kommer hem på kvällen riktigt ordentligt antikåt så är han så sexuellt uppskruvad av dina sexiga sms att du får väldigt stora förväntningar på dig att leva upp till det du skrivit. Jag skriver bara sexiga sms om jag är tänd själv.
  12. 6
    Varning utfärdas Visst om det bara handlar om att du inte är bekväm så kan du säkert lära dig skriva på ett sexigt sätt som får er båda att njuta av konversationen. Men jag vill utfärda ett MEN. Om det handlar om något som han vill och inte du vill så kan sådana konversationer utmynna i att du skriver en massa sexiga saker utan att egentligen alls vara tänd. Sen när du kommer hem på kvällen riktigt ordentligt antikåt så är han så sexuellt uppskruvad av dina sexiga sms att du får väldigt stora förväntningar på dig att leva upp till det du skrivit. Jag skriver bara sexiga sms om jag är tänd själv.
  13. Medlem sedan
    Jan 2005
    #7
    Ja, annars är det ju ingen mening med det
  14. 7
    Ja, annars är det ju ingen mening med det
  15. Anonym
    #8
    Något som:
    Tänkte bara påminda dig om att jag älskar dig Kan inte koncentrera mig på någonting... Det ända jag tänker på är dina mjuka läppar mot mina, dina händer som smeker mot min kropp, din otroligt sexiga nakna kropp hårt tryckt mot min. Längtar tills du kommer hem så jag kan slita av dig kläderna, kyssa dig överallt tills dina bröstvårtor blir styva och tills du blir så hård att du känner dig svimfärdig......
    Osv osv
  16. 8
    Något som:
    Tänkte bara påminda dig om att jag älskar dig Kan inte koncentrera mig på någonting... Det ända jag tänker på är dina mjuka läppar mot mina, dina händer som smeker mot min kropp, din otroligt sexiga nakna kropp hårt tryckt mot min. Längtar tills du kommer hem så jag kan slita av dig kläderna, kyssa dig överallt tills dina bröstvårtor blir styva och tills du blir så hård att du känner dig svimfärdig......
    Osv osv
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar