Idag sprang Zacharias Olympic Day Run
_0411 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    Idag sprang Zacharias Olympic Day Run

    med storasyster medan de stora barnen deltog i Lilla Göteborgsvarvet. Jisses vilket tempo han drog iväg i! Han var hur taggad som helst och tumlade i mål och fick medalj och prispåse precis som de stora.....Stor händelse för liten kille! Sedan somnade han i sulkyn och fick köras tillbaka till bilen. Inte lätt att vara både liten och stor på samma gång!
  2. 1
    Idag sprang Zacharias Olympic Day Run med storasyster medan de stora barnen deltog i Lilla Göteborgsvarvet. Jisses vilket tempo han drog iväg i! Han var hur taggad som helst och tumlade i mål och fick medalj och prispåse precis som de stora.....Stor händelse för liten kille! Sedan somnade han i sulkyn och fick köras tillbaka till bilen. Inte lätt att vara både liten och stor på samma gång!
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Nämen oj, en 3/4-åring alltså?! Vad är det för "run"?

    Ja, verkligen en stor händelse för en liten stor kille!
  4. 2
    Nämen oj, en 3/4-åring alltså?! Vad är det för "run"?

    Ja, verkligen en stor händelse för en liten stor kille!
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3
    Under Göteborgsvarvshelgen (21 km - jag springer det inte, men min man gör det) i maj finns det barnlopp också. Mina stora barn sprang 1,3 km och 2,4, och för de allra minsta ordnar McDonalds Olympic Day Run på 300 m. Precis lagom för Zacharias och hans yngsta storasyster!
  6. 3
    Under Göteborgsvarvshelgen (21 km - jag springer det inte, men min man gör det) i maj finns det barnlopp också. Mina stora barn sprang 1,3 km och 2,4, och för de allra minsta ordnar McDonalds Olympic Day Run på 300 m. Precis lagom för Zacharias och hans yngsta storasyster!

Liknande trådar

  1. Sprang på TTUK idag på IKEA, världen är
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-02-04, 22:07
  2. Sprang in i nått band idag, Heat hette
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 18:12
  3. Sprang på en ytligt bekant idag.....
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-20, 08:11
  4. Sprang igår vila idag
    By Thess jämviktar eller nåt in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-19, 08:41
  5. Sprang idag
    By Anne - Stolt idag in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-16, 08:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar