Semester!!!
_0812 Decemberbarn
  1. Katja_73
    #1

    Semester!!!

    Imorgon flyger jag, min son på 4,5 och min sambo till Spanien! Mina föräldrar har hus där nere. Dom är där nere nu men flyger hem på torsdag. Så vi får passa på att utnyttja barnvakterna dom dagarna och slappa ordentligt :-). Det ska bli såååå skönt! Har mått så himla dåligt så jag bara längtar efter att få ta det lugnt och slippa jobba. När jag kommer hem börjar det väl bli dags att berätta på jobbet... v 15 då... får se hur länge jag kan hålla mig...
    Ha det så bra alla här sålänge! Ta väl hand om er och era magar!
  2. 1
    Semester!!! Imorgon flyger jag, min son på 4,5 och min sambo till Spanien! Mina föräldrar har hus där nere. Dom är där nere nu men flyger hem på torsdag. Så vi får passa på att utnyttja barnvakterna dom dagarna och slappa ordentligt :-). Det ska bli såååå skönt! Har mått så himla dåligt så jag bara längtar efter att få ta det lugnt och slippa jobba. När jag kommer hem börjar det väl bli dags att berätta på jobbet... v 15 då... får se hur länge jag kan hålla mig...
    Ha det så bra alla här sålänge! Ta väl hand om er och era magar!
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Ha det så mysigt!!!

    Kram
    /Morgana
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  4. 2
    Ha det så mysigt!!!

    Kram
    /Morgana
  5. Medlem sedan
    May 2006
    #3
    Vad skönt det låter. Har 5 veckor kvar till sem
  6. 3
    Vad skönt det låter. Har 5 veckor kvar till sem
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    åh vad härligt med lite semester. Längtar också efter sol och bad.
  8. 4
    åh vad härligt med lite semester. Längtar också efter sol och bad.
  9. 3Ann
    #5

    Härligt!

    Vi flyger på all-inclusive i morgon, så tre timmar idag har gått åt till att byta bad/semesterkläder, växla pengar, skaffa penicillin till sonens första öroninflammation - och så är det ju packa, tvätta, jobba hemifrån, och gud vet allt!
    Men jag ser verkligen fram emot att slippa laga mat till två kinkiga barn i en hel vecka! Japp, det ska finnas pasta, pommes frites och pannkakor, så ihop med frukt och glass, så lär de överleva. Tjejen kanske vågar testa något nytt också.

    Nu ska jag bara försöka få igenom penicillinet genom säkerhetskontrollen på något sätt... :O
  10. 5
    Härligt! Vi flyger på all-inclusive i morgon, så tre timmar idag har gått åt till att byta bad/semesterkläder, växla pengar, skaffa penicillin till sonens första öroninflammation - och så är det ju packa, tvätta, jobba hemifrån, och gud vet allt!
    Men jag ser verkligen fram emot att slippa laga mat till två kinkiga barn i en hel vecka! Japp, det ska finnas pasta, pommes frites och pannkakor, så ihop med frukt och glass, så lär de överleva. Tjejen kanske vågar testa något nytt också.

    Nu ska jag bara försöka få igenom penicillinet genom säkerhetskontrollen på något sätt... :O

Liknande trådar

  1. Mini-semester blev pytte-semester...
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 19:53
  2. Semester :D
    By Susanne m 4:a barn in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 09:17
  3. semester ????
    By mija in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 23:07
  4. Semester =)
    By azza in forum _05 Höstbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 12:30
  5. Vår semester
    By Malin-L-J in forum _99 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 08:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar