HUR svagt plus?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    HUR svagt plus?

    Jag är rätt säker på att jag nog är gravid, men testet visar enormt svagt plus, nästan så att jag tror att jag inbillar mig. Testet är ett Clearblue, och jag skulle fått mens igår.
    Nån som vet HUR svagt det kan vara (typ som nästan inget) men ändå vara positivt?
  2. 1
    HUR svagt plus? Jag är rätt säker på att jag nog är gravid, men testet visar enormt svagt plus, nästan så att jag tror att jag inbillar mig. Testet är ett Clearblue, och jag skulle fått mens igår.
    Nån som vet HUR svagt det kan vara (typ som nästan inget) men ändå vara positivt?
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Ett plus är alltid ett plus!!! Grattis!!!!
  4. 2
    Ett plus är alltid ett plus!!! Grattis!!!!
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3

    Ett plus är ett plus är ett...

    plus. Det är troligen svagt för att du är så tidigt i graviditeten. Testa igenom om några dagar. Grattis!
    I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear. - Martin Luther King, Jr.

    Orkar du mer av mig? www.vickansdagar.com
  6. 3
    Ett plus är ett plus är ett... plus. Det är troligen svagt för att du är så tidigt i graviditeten. Testa igenom om några dagar. Grattis!
  7. Medlem sedan
    Oct 2000
    #4

    om du väntar

    bara en dag eller två så ska det vara _mycket_ starkare och tydligare.
    hcg ökar nämligen massor de första dagarna av graviditeten och att det är svagt dagen efter beräknad mens är nog inte ovanligt

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  8. 4
    om du väntar bara en dag eller två så ska det vara _mycket_ starkare och tydligare.
    hcg ökar nämligen massor de första dagarna av graviditeten och att det är svagt dagen efter beräknad mens är nog inte ovanligt
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5

    Med CB...

    är ett streck ett streck, oavsett styrka! Är du tveksam så testa igen om två dagar så borde du få ett betydligt starkare plus!

    Grattis!
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  10. 5
    Med CB... är ett streck ett streck, oavsett styrka! Är du tveksam så testa igen om två dagar så borde du få ett betydligt starkare plus!

    Grattis!
  11. Medlem sedan
    Sep 2007
    #6
    Mitt + var så svagt att det knappt syntes, men som sagt ett plus är ett plus...
    Grattis!!
  12. 6
    Mitt + var så svagt att det knappt syntes, men som sagt ett plus är ett plus...
    Grattis!!
  13. Medlem sedan
    Apr 2001
    #7
    Tack! Ja, jag får nog testa om ett par dagar igen, för ju mer jag stirrar på det lilla fönstret desto osäkrare blir jag på vad jag ser...
    Tack också för gratulationerna, nu får vi se vad den eventuellt blivande pappan har att säga...
  14. 7
    Tack! Ja, jag får nog testa om ett par dagar igen, för ju mer jag stirrar på det lilla fönstret desto osäkrare blir jag på vad jag ser...
    Tack också för gratulationerna, nu får vi se vad den eventuellt blivande pappan har att säga...
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8

    plus är plus

    jag tror aldrig jag har hört om någon med svagt plus som inte varit gravid, däremot om svaga minus som sedan visat sig vara plus.

    Mitt plus var rätt svagt.

    Lycka till!
  16. 8
    plus är plus jag tror aldrig jag har hört om någon med svagt plus som inte varit gravid, däremot om svaga minus som sedan visat sig vara plus.

    Mitt plus var rätt svagt.

    Lycka till!
  17. Medlem sedan
    Sep 2004
    #9
    Vid mina graviditeter har jag testat och fått ett mycket svagt plus. Ett så svagt att jag trott att jag framkallat det genom att stirra på den.
    Du är gravid om du anar ett plus.
  18. 9
    Vid mina graviditeter har jag testat och fått ett mycket svagt plus. Ett så svagt att jag trott att jag framkallat det genom att stirra på den.
    Du är gravid om du anar ett plus.
  19. Medlem sedan
    Jul 2007
    #10
    mina plus har oxå varit svaga.vänta ngra dgr annars.
  20. 10
    mina plus har oxå varit svaga.vänta ngra dgr annars.

Liknande trådar

  1. svagt svagt streck???
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-25, 06:52
  2. Ett svagt svagt streck
    By Joanne in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 07:38
  3. svagt svagt streck...
    By Ullis74 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 12:16
  4. Ett svagt svagt streck
    By Tjorven in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-06, 12:45
  5. Svag svagt svagt svagt...
    By Anna sugen på en 2:a in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 20:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar