Vad är kinky sex?
Sex & erotik
  1. anon.hk
    #1

    Vad är kinky sex?

    Är det kinky sex om man har vaniljsex fast att man under akten fantiserar om något riktigt megakinky eller är det fortfarande vaniljsex om själva sexet är väldigt ömsint och mer av den romantiska typen? Om jag t ex har ruskigt perverterade fantasier om våldtäkt och förnedring när jag och min man älskar mjukt. Vilken genre hamnar det sexet inom?
    Nu tycker jag inte heller det är särskilt givande att dela in sex i olika genrer men det vore ändå kul att höra om det faller under kinkysex om det bara är fantasierna som är kinky och inte själva sexet.
  2. 1
    Vad är kinky sex? Är det kinky sex om man har vaniljsex fast att man under akten fantiserar om något riktigt megakinky eller är det fortfarande vaniljsex om själva sexet är väldigt ömsint och mer av den romantiska typen? Om jag t ex har ruskigt perverterade fantasier om våldtäkt och förnedring när jag och min man älskar mjukt. Vilken genre hamnar det sexet inom?
    Nu tycker jag inte heller det är särskilt givande att dela in sex i olika genrer men det vore ändå kul att höra om det faller under kinkysex om det bara är fantasierna som är kinky och inte själva sexet.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Nej, det tycker inte jag, om man säger att man hade kinky sex så uppfattar nog alla det som att man faktiskt _gjorde_ något rejält annorlunda. Men sedan går ju gränsen för vad folk uppfattar som kinky vid väldigt olika saker. För det mesta tycker man väl att det man själv gör är jättenormalt och att andra är kinky. Om man nu tycker att kinky=onormalt. Men somliga har säkert positiva konnotationer också. Borde ta upp detta på Språksnack som hotas av nedläggning :-(.
  4. 2
    Nej, det tycker inte jag, om man säger att man hade kinky sex så uppfattar nog alla det som att man faktiskt _gjorde_ något rejält annorlunda. Men sedan går ju gränsen för vad folk uppfattar som kinky vid väldigt olika saker. För det mesta tycker man väl att det man själv gör är jättenormalt och att andra är kinky. Om man nu tycker att kinky=onormalt. Men somliga har säkert positiva konnotationer också. Borde ta upp detta på Språksnack som hotas av nedläggning :-(.
  5. anon.hk
    #3

    Oki

    Undrar om det finns folk som gör motsatsen, d v s har superkinky sex samtidigt som dom har superromantiska vaniljfantasier.
  6. 3
    Oki Undrar om det finns folk som gör motsatsen, d v s har superkinky sex samtidigt som dom har superromantiska vaniljfantasier.
  7. Anonym i denna fråga
    #4
    haha, det finns det säkert... det är nog lika lätt att fastna i alla "fack" och det finns säkert både män och kvinnor som gör saker som de egentligen inte vill utan gör det för någon annans skull... been there, done that - fast tvärtom då *s*
    Längtade under kass vanilj efter total fysisk dominans och verbal förnedring, hmmmm
  8. 4
    haha, det finns det säkert... det är nog lika lätt att fastna i alla "fack" och det finns säkert både män och kvinnor som gör saker som de egentligen inte vill utan gör det för någon annans skull... been there, done that - fast tvärtom då *s*
    Längtade under kass vanilj efter total fysisk dominans och verbal förnedring, hmmmm

Liknande trådar

  1. Kinky?
    By AnonymXX in forum Sex & erotik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-08, 14:31
  2. Är det kinky...
    By magdalena in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-24, 12:51
  3. Kinky
    By Dornier in forum Sex & erotik
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-06-08, 18:40
  4. Now, THAT's kinky
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 22:59
  5. Kinky...
    By xyzzy in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 20:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar