Snart blir de 4 år!!
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Snart blir de 4 år!!

    Jag har ju tidigare år skrivit ett grattis inlägg till de barn som fyllt år. Men jag tyckte att responsen var ganska dålig förra året. Det kändes om att det var många barn på listan vars föräldrar kanske inte läser här längre.
    Så i år avsäger jag mig detta jobb. En del beror det också på att Fabian tar en del tid så att hinna skriva ett grattisinlägg tidigt på morgon kan nog bli lite stressigt.

    Om det finns någon som vill ta över så har jag en lista på alla barn. Denna listan är nog inte så aktuell.

    Hoppas att ingen tar illa upp.
    Camilla m F01 o O04 o F08

    skolds.blogg.se
  2. 1
    Snart blir de 4 år!! Jag har ju tidigare år skrivit ett grattis inlägg till de barn som fyllt år. Men jag tyckte att responsen var ganska dålig förra året. Det kändes om att det var många barn på listan vars föräldrar kanske inte läser här längre.
    Så i år avsäger jag mig detta jobb. En del beror det också på att Fabian tar en del tid så att hinna skriva ett grattisinlägg tidigt på morgon kan nog bli lite stressigt.

    Om det finns någon som vill ta över så har jag en lista på alla barn. Denna listan är nog inte så aktuell.

    Hoppas att ingen tar illa upp.
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2

    Enklast är väl...

    ..om de som läser här fortfarande själva skriver ett inlägg när ens barn fyller år? Då blir ju ingen bortglömd, och ingen behöver hålla koll på alla barnen.
    /Malin
  4. 2
    Enklast är väl... ..om de som läser här fortfarande själva skriver ett inlägg när ens barn fyller år? Då blir ju ingen bortglömd, och ingen behöver hålla koll på alla barnen.
    /Malin
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3
    Låter bra tycker jag!
    Stort tack till smulan som hållit så fin koll!

    mvh
  6. 3
    Låter bra tycker jag!
    Stort tack till smulan som hållit så fin koll!

    mvh

Liknande trådar

  1. snart blir man fru!
    By Malmborg in forum _0806 Junibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-10-04, 06:36
  2. Min son blir snart 6 år....
    By anonymt namn in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-13, 13:22
  3. Snart blir det box....
    By thess705 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-23, 18:04
  4. Snart blir dom 3 år!!!
    By smulan-75 in forum _0406 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-05, 20:03
  5. Blir snart
    By Långtidssjuk in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-03-06, 12:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar