Isac cyklar utan stödhjul
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Isac cyklar utan stödhjul

    han är så stolt över sig själv. Idag har jag sprungit efter honom runt varenda kvarter här i vårt samhälle. Motion har jag i alla fall fått så det räcker.
  2. 1
    Isac cyklar utan stödhjul han är så stolt över sig själv. Idag har jag sprungit efter honom runt varenda kvarter här i vårt samhälle. Motion har jag i alla fall fått så det räcker.
  3. Medlem sedan
    May 1999
    #2

    Det var inte dåligt!

    Nu blev jag impad! Min store son på 8 år har inte lärt sig cykla än...men det är nog mycket lathet och brist på tålamod också. Han har inte hajjat att man måste öva för att kunna cykla, han blir stensur om detr inte går direkt!
    "-Always remember: believe in today, believe in tomorrow, believe in yourself, and whatever happens, don't jump." Bill Kaulitz
    "-Going in one more round when you don't think you can - that's what makes all the difference in your life." Rocky Balboa
    thesharpwayoflife.blogg.se
    "Om en människa lider av vanföreställningar kallar man det sinnessjukdom. Om flera människor lider av samma vanföreställning kallar man det religion."
  4. 2
    Det var inte dåligt! Nu blev jag impad! Min store son på 8 år har inte lärt sig cykla än...men det är nog mycket lathet och brist på tålamod också. Han har inte hajjat att man måste öva för att kunna cykla, han blir stensur om detr inte går direkt!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Jösses vad impad jag blir!! Emelie har inte cyklat så mycket och har kvar sina stödhjul tror inte vi blir av med dem i år... Han och ni måste ju vara jättestolta =)
  6. 3
    Jösses vad impad jag blir!! Emelie har inte cyklat så mycket och har kvar sina stödhjul tror inte vi blir av med dem i år... Han och ni måste ju vara jättestolta =)

Liknande trådar

  1. Cyklar utan stödhjul! :)
    By Lyktan in forum Autismspektrum
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-09-02, 06:38
  2. Cyklar utan stödhjul
    By Nadja in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-08-08, 21:09
  3. Simon cyklar utan stödhjul..
    By tottis in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 16:12
  4. Cyklar utan stödhjul
    By inarud in forum _02 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-02, 21:04
  5. Cyklar utan stödhjul!!
    By Akleja in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 20:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar