Då var det dags
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Då var det dags

    Logga ut och lägga sig som en flämtande abborre vid öppet fönster. Men jag klagar inte. Oh, nej! Det gör jag INTE! Det är bara det att det är så förjordat varmt så är mitt i natten och att det blir lite svårt att sova då. Men klagar gör jag inte.

    Lycka till i natt Affare
    Egentligen är jag en riktigt rolig prick

    Nu har jag börjat blogga igen...
    http://fjantan.blogspot.com
  2. 1
    Då var det dags Logga ut och lägga sig som en flämtande abborre vid öppet fönster. Men jag klagar inte. Oh, nej! Det gör jag INTE! Det är bara det att det är så förjordat varmt så är mitt i natten och att det blir lite svårt att sova då. Men klagar gör jag inte.

    Lycka till i natt Affare
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Tur för dig att du inte...

    ...klagar, för det vet du väl att man FÅR INTE klaga på värmen! Nähä, när det nu äntligen blir lite sommar i det här landet, då ska man NJUUUTA! ;-)

    ......fast visst är det skönt, vi badade i havet idag. Synd bara att det är som bäst ute först när det kvällas och det är dags att gå in och lägga sig!
  4. 2
    Tur för dig att du inte... ...klagar, för det vet du väl att man FÅR INTE klaga på värmen! Nähä, när det nu äntligen blir lite sommar i det här landet, då ska man NJUUUTA! ;-)

    ......fast visst är det skönt, vi badade i havet idag. Synd bara att det är som bäst ute först när det kvällas och det är dags att gå in och lägga sig!
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    Lycka till själv! Här pinas man snarare av den j***a midnattssolen!
  6. 3
    Lycka till själv! Här pinas man snarare av den j***a midnattssolen!
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4

    Jag klagar inte heller!

    Men det är bara för att dörrarna stått vidöppna hela dagen och det blåst ganska så avsvalkande. Annars hade jag nog klagat, och DET FÅR MAN!
  8. 4
    Jag klagar inte heller! Men det är bara för att dörrarna stått vidöppna hela dagen och det blåst ganska så avsvalkande. Annars hade jag nog klagat, och DET FÅR MAN!
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5
    Jag ska också lägga mig i ett übervarmt sovrum... tänk att vi varje år säger att vi ska skaffa markiser och att vi varje år tycker det är för dyrt i ca 15 veckor och att vi varje år glömmer bort det hela under vintern för att sedan bli förvånade IGEN när värmen och solen kommer
  10. 5
    Jag ska också lägga mig i ett übervarmt sovrum... tänk att vi varje år säger att vi ska skaffa markiser och att vi varje år tycker det är för dyrt i ca 15 veckor och att vi varje år glömmer bort det hela under vintern för att sedan bli förvånade IGEN när värmen och solen kommer

Liknande trådar

  1. Då var det dags...
    By Pirrigt! in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 07:59
  2. Nej, nu är det dags!
    By Dupin in forum Singelmingel
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-02-14, 09:52
  3. NU är det dags!
    By Malin med V o V in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-10, 19:06
  4. Så här dags ...
    By Dupin in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-18, 01:55
  5. Nu är det dags
    By -sl- in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 18:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar