Stödstrumpor?
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Stödstrumpor?

    Har insett att jag inte kan komma ifrån det längre... Var kan man köpa stödstrumpor? Och är de så hemska som jag föreställer mig?
    Spelar ingen roll förresten, för fötterna är helt runda och går inte att stå på
    Mammamia
  2. 1
    Stödstrumpor? Har insett att jag inte kan komma ifrån det längre... Var kan man köpa stödstrumpor? Och är de så hemska som jag föreställer mig?
    Spelar ingen roll förresten, för fötterna är helt runda och går inte att stå på
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Jag fick av mamma som hon köpt på Åhlens för 59 kr. De är som vanliga nylonstrumpor, men det finns ju i bomull också!
    ~~~~ I stormen härdas eken! ~~~~

    Har två killar födda -04 och -08 och en tredje som kommer i januari -10.

    http://ischasblogg.bloggagratis.se/
  4. 2
    Jag fick av mamma som hon köpt på Åhlens för 59 kr. De är som vanliga nylonstrumpor, men det finns ju i bomull också!
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Har hört att det ska finnas på apoteket.
  6. 3
    Har hört att det ska finnas på apoteket.
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4
    Jag fick via BM (gratis....)
  8. 4
    Jag fick via BM (gratis....)
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Finns olika varianter att köpa på apoteket och nej, de är nog inte så hemska som du föreställer dig. Finns både bomulls- och nylonstrumpor och de ser inte ut som de som gamla tanter brukar ha, om det är det du menar. Det enda jobbiga med dem är att de är relativt varma att ha på sig, men det kan det nog vara värt ibland. Hoppas du lyckas hitta något som passar.
  10. 5
    Finns olika varianter att köpa på apoteket och nej, de är nog inte så hemska som du föreställer dig. Finns både bomulls- och nylonstrumpor och de ser inte ut som de som gamla tanter brukar ha, om det är det du menar. Det enda jobbiga med dem är att de är relativt varma att ha på sig, men det kan det nog vara värt ibland. Hoppas du lyckas hitta något som passar.
  11. Medlem sedan
    Oct 2003
    #6
    Roliga stödstrumpor kan man köpa här. Kostar en del men beroende på vad du jobbar med kanske du kan använda dem sedan.
    Jag vet att många inom sjukvården köper här.

    http://www.pahnemedic.com/products.php?iGroupId=46
  12. 6
    Roliga stödstrumpor kan man köpa här. Kostar en del men beroende på vad du jobbar med kanske du kan använda dem sedan.
    Jag vet att många inom sjukvården köper här.

    http://www.pahnemedic.com/products.php?iGroupId=46
  13. Medlem sedan
    Sep 2005
    #7
    Toppen! Tack för alla svar. Nu ska jag skicka sambon på stödstrumpsshopping eftersom han slutar tidigt idag. Kommer nog att bli uppskattat
  14. 7
    Toppen! Tack för alla svar. Nu ska jag skicka sambon på stödstrumpsshopping eftersom han slutar tidigt idag. Kommer nog att bli uppskattat
  15. Medlem sedan
    Oct 2004
    #8
    109 paret har jag betalat eller omd et var 115? På apoteket eller hos din bm finns det förmodligen. Går i det varje dag sedan månader tillbaka. Utan dem hade jag på fullaste alvar inte kunnat gå alls!

    Men jag har ap stora problem med åderbråck och spruckna kärl och allt möjligt. Har nog lagt ner 2000 totalt på stödstrumpor i mitt liv.

    Hoss min bm finns det strumpbyxeliknande med eb spets bård uppe vid låret så det ska se sexigt ut. Ser ut som helt vanliga strumpbyxor.
  16. 8
    109 paret har jag betalat eller omd et var 115? På apoteket eller hos din bm finns det förmodligen. Går i det varje dag sedan månader tillbaka. Utan dem hade jag på fullaste alvar inte kunnat gå alls!

    Men jag har ap stora problem med åderbråck och spruckna kärl och allt möjligt. Har nog lagt ner 2000 totalt på stödstrumpor i mitt liv.

    Hoss min bm finns det strumpbyxeliknande med eb spets bård uppe vid låret så det ska se sexigt ut. Ser ut som helt vanliga strumpbyxor.
  17. Medlem sedan
    Sep 2005
    #9
    Stackars dig! Åderbråck och spruckna kärl låter hemskt ont! Och att lägga ut en massa pengar på stödstrumpor är kanske inte det man vill. Tack för tipset i alla fall! Sexigt kanske jag ska satsa på. Det blir i så fall det enda som är sexigt på hela mig
  18. 9
    Stackars dig! Åderbråck och spruckna kärl låter hemskt ont! Och att lägga ut en massa pengar på stödstrumpor är kanske inte det man vill. Tack för tipset i alla fall! Sexigt kanske jag ska satsa på. Det blir i så fall det enda som är sexigt på hela mig
  19. Medlem sedan
    Feb 2006
    #10
    använder inte det även om jag har ett stort åderbråck på benet å en kaka med spruckna blodkärl.. har inte stora proböem med svullna fötter å ben än.. men jag kunde bara inte använda stödstrumpor.. höll på att klia ihjäl mig i värmen..
  20. 10
    använder inte det även om jag har ett stort åderbråck på benet å en kaka med spruckna blodkärl.. har inte stora proböem med svullna fötter å ben än.. men jag kunde bara inte använda stödstrumpor.. höll på att klia ihjäl mig i värmen..
  21. Medlem sedan
    Sep 2005
    #11
    Nu har sambon inhandlat strumpor på apoteket för 110 kr paret! Hoppas verkligen att de gör nytta. Ska kolla med barnmorskan också, gratis lät ju väldigt bra
  22. 11
    Nu har sambon inhandlat strumpor på apoteket för 110 kr paret! Hoppas verkligen att de gör nytta. Ska kolla med barnmorskan också, gratis lät ju väldigt bra

Liknande trådar

  1. Stödstrumpor
    By thedreamer in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-09-14, 16:49
  2. Stödstrumpor?
    By miffot in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 09:08
  3. Stödstrumpor :)
    By MilanE in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-08-28, 15:58
  4. Stödstrumpor...
    By kinan in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 21:08
  5. Stödstrumpor...
    By Snuttize in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 18:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar